Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעניין: הרדיו "שוכח" תחנות וולו S-70

מקפיץ, אז ככה הלכתי למוסך שלי וולו ב"ש וביקשתי שיבדקו לי טעינה התברר שהמצבר חלש לא דאגתי יותר מדי המצבר די חדש קניתי אותו בכדורי באר שבע ב8-09 עם 20 חודש אחריות הלכתי לכדורי הראיתי חשבונית קבלה ששם מציון 20 חודש אחריות אמרו לי גש לשנפ {מדובר במצבר 80 אמפר שנפ} הבחור בשנפ בדק אותו ואמר שהוא דפוק שיש שני תאים לא תקינים כשהוא בא להחלף אותו הוא פתאום אומר רגע המצבר בלי אחריות האחריות הינה ל15 חודש יש לך טעות אני אומר לבחור ומראה לו את הקבלה עם האחריות הוא אומר לי אז גש למי שמכר לך אותו חזרתי לכדורי עשה בדיקה משלו ואמר הצבר תקין בסך הכל ענין של טעינה אמרתי לוהמצבר ניבדק בשנפ ושם ניקבע שהוא לא תקין תתקשר לשנפ ותישאל העבירו אותי לטיפול בעל הבית שאמר זה מצבר עם 20 חודשי אחריות אל תדאג התקשר לשנפ ושם אמרו לו שהמצבר אינו תקין וכן שיש עליו 15 חודשים אחרי בדיקה בעל הבית אומר לי אל תידאג נעזור לך אכן האחריות ניגמרה אבל ננסה למצא לך מצבר אחר אולי 65 או 72 אמפר אמרתי לו כנראה לא הבנתי אני קניתי מצבר 80 אמפר שנפ לא זבל ואני רוצה את אותו דבר שקניתי לא קומבינה בגלל שיש למצבר20 חודש אחריות גם שילמתי בהתאם 900 שח במקום 600-700 למצבר בעל 12 חושי אחריות אל תדאג היתה התשובה נחזור אליך מאז עברו יומיים מה לעשות ,? אני יותר לא נוגע בשנפ בעבר היו לי מצברי וולטא שהחזיקו יפה קרוב ל5 שנים בפולו הקודמת ,שלי מה לעשות חברים האים לתבוע או להמשיך עם אל תדאג?

user_online.gifreport.gif quote.gif multiquote_off.gif quickreply.gif

בעניין: הרדיו "שוכח" תחנות וולו S-70

מקפיץ, אז ככה הלכתי למוסך שלי וולו ב"ש וביקשתי שיבדקו לי טעינה התברר שהמצבר חלש לא דאגתי יותר מדי המצבר די חדש קניתי אותו בכדורי באר שבע ב8-09 עם 20 חודש אחריות הלכתי לכדורי הראיתי חשבונית קבלה ששם מציון 20 חודש אחריות אמרו לי גש לשנפ {מדובר במצבר 80 אמפר שנפ} הבחור בשנפ בדק אותו ואמר שהוא דפוק שיש שני תאים לא תקינים כשהוא בא להחלף אותו הוא פתאום אומר רגע המצבר בלי אחריות האחריות הינה ל15 חודש יש לך טעות אני אומר לבחור ומראה לו את הקבלה עם האחריות הוא אומר לי אז גש למי שמכר לך אותו חזרתי לכדורי עשה בדיקה משלו ואמר הצבר תקין בסך הכל ענין של טעינה אמרתי לוהמצבר ניבדק בשנפ ושם ניקבע שהוא לא תקין תתקשר לשנפ ותישאל העבירו אותי לטיפול בעל הבית שאמר זה מצבר עם 20 חודשי אחריות אל תדאג התקשר לשנפ ושם אמרו לו שהמצבר אינו תקין וכן שיש עליו 15 חודשים אחרי בדיקה בעל הבית אומר לי אל תידאג נעזור לך אכן האחריות ניגמרה אבל ננסה למצא לך מצבר אחר אולי 65 או 72 אמפר אמרתי לו כנראה לא הבנתי אני קניתי מצבר 80 אמפר שנפ לא זבל ואני רוצה את אותו דבר שקניתי לא קומבינה בגלל שיש למצבר20 חודש אחריות גם שילמתי בהתאם 900 שח במקום 600-700 למצבר בעל 12 חושי אחריות אל תדאג היתה התשובה נחזור אליך מאז עברו יומיים מה לעשות ,? אני יותר לא נוגע בשנפ בעבר היו לי מצברי וולטא שהחזיקו יפה קרוב ל5 שנים בפולו הקודמת ,שלי מה לעשות חברים האים לתבוע או להמשיך עם אל תדאג?

user_online.gifreport.gif quote.gif multiquote_off.gif quickreply.gif

קניתי מצבר שנפ 80 אמפר באוגוסט 09 על הקבלה הייה רשום 20 חודשי אחריות בבדיקה במוסך התברר שהמצבר דפוק הלכתי לבחור ממנו קניתי את המצבר כדורי ב"ש ששלח אותי לשנפ לשם מימוש האחריות שם בדקו את המצבר אמרו ששני תאים דפוקים ולכן המצבר לא תקין הבחור בא להחליף ואז עצר ואמר המצבר לא באחריות אמרתי לו מה ז"א לא באחריות יש עליו 20 חודש הוא טען כי על המצבר הזה יש רק 15 חודש אחרוית תחזור למי שמכר לך אותו חזרתי לכדורי וביקשתי לממש את האחריות בהתחלה ניטען כי עלי לשוב לשנפ כי יש לי אכן אחריות והם אמורים לממש אותה , לאחר בדיקה שלו בעל החנות חזר אלי ואמר שהבחור שלו טעה אבל בגלל שאני לקוח שלו הוא יעזור לי וינסה לארגן לי מצבר שירות של 65 או 72 אמפר עניתי לו שאני קניתי מצבר של 80 אמפר לא פחות הוא אמר לי שהוא בסך הכול עוזר לי ויארגן לי מצבר שירות מה זה ? מה עושים ? אני קניתי מצבר עם אחריות מה עושים?

למען גילוי נאות פרסמתי את השאלה הזאת תח ת נושא אחר "רדיו שוכח תחנות "וואף אחד לא ענה עכשיו אני מקווה שתהייה יותר התיחסות

תודה

פורסם

כשקניתי את המצבר קניתי אותו עם 20 חודש אחריות זה מה שהמוכר ציין בכתב יד על הקבלה ,15 חודש מסתבר שזה מה שנתן היצרן {המוכר טוען שנפלה טעות שהוא טעה}

פורסם

טעה- שישלם. אל תרכיב מצבר קטן יותר בשום מצב

×
×
  • תוכן חדש...