Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברכב שלי, סיויק 2004 1.6 אוט' יש 2 בולמים קדמיים פגומים (נוזלים), בוקסה למשולש ימני קרועה ותושבת גיר קדמית קרועה.

 

מהי העלות הסבירה של עבודה עבור הרכב הנ"ל? (לגביי חלקים אני רוכש בנפרד מחנות חלקי חילוף של חבר של ההורים במחיר נמוך משמעותית)

 

בתודה,

 

איתמר.

פורסם
שלום לכולם

 

ברכב שלי, סיויק 2004 1.6 אוט' יש 2 בולמים קדמיים פגומים (נוזלים), בוקסה למשולש ימני קרועה ותושבת גיר קדמית קרועה.

 

מהי העלות הסבירה של עבודה עבור הרכב הנ"ל? (לגביי חלקים אני רוכש בנפרד מחנות חלקי חילוף של חבר של ההורים במחיר נמוך משמעותית)

 

בתודה,

 

איתמר.

שלום איתמר

החלפת בולמים

600 ש"ח, החלפת בוקסות למשולש 100 ש"ח, החלפת תושבת עוד 100 ,וכיוון גלגלים 150.

זוהי עלות עבודה לנ"ל לפני מעמ.

יום טוב

פורסם

עדכון והמלצה!

 

הלכתי בהמלצת חבר של אבא שלי (ר.ק חלקי חילוף) למוסך "הסרן" בבאר שבע.

 

קיבלתי שירות מעולה ומחיר? אין מה לדבר.

 

2 בולמים של בילשטיין, תושבת גיר קדמית מקורית, 2 בוקסות למשולש מקוריות, הכל כולל עבודה ומע"מ עם שנתיים אחריות לבולמים: 2350 ש"ח.

 

שירות מעולה, רמה מקצועית גבוהה, ממליץ בחום!

×
×
  • תוכן חדש...