Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד המבחנים המסקרנים של השנה.

אני חייב להגיד שאני מסכים עם כל מילה. שאפו לפולקסווגן בהחלט 911 לעניים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

הוא זמין Online?

 

שיעשו גם מבחן של ה- 170 מול גולף 160, אני מניח שיצא כמו המבחן שעשו ל- A1 מול המיטו (ה- VAGית טובה יותר בנקודות, אבל האלפא משדרת ללב - ולכן מנצחת). בסופו של יום, משנה מה אתה צריך מהרכב, וב- A1 מול המיטו, הם צודקים ברוב המקרים. עדיין, אני מניח של"נטע" יקנו אאודי, כי אבא שלה הוא זה שקונה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

המבחן לא זמין עדיין ברשת, כי הוא פורסם בראשית ינואר ואנחנו מקפידים על השהייה בין הפרסום למנויים לבין העלאה לאתר. ברגע שיעלה, אני אעדכן את הפורום.

אבל סתם למי שמתעניין, בשורה התחתונה זו עדיין הגולף GTI שעושה עבודה טובה יותר בכל הקשור להנאה מנהיגה ועושה חשק לעוד כמה הקפות.

מה שמראה שחשק או כל מה שתרצו לקרוא לדבר המסויים שמבדיל מכונית מרעותה לאו דווקא בתחום המכאני, הוא לא נחלת מותג מסויים או ארץ ייצור.

 

לעומת זאת ולהבדיל, במבחן של ה- A1 והמיטו, בנוסף לעובדה שאף אחת מהן לא יוצאת דופן בהיבט ההנאה מנהיגה, לאודי קשה יותר לצאת החוצה ולנסוק למקומות בהם היא מעוררת את היושב בה או מביט בה.

 

אגב, ניב, הגולף GTI לא כונתה 911 לעניים אלא "911 של הקומפקטיות החמות"

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

OFFTOPIC: בדיוק הודיעו לי שהאוניה מתעכבת, ותגיע רק בתחילת פברואר. אז אולי אקנה לי בינתיים מחזיק מפתחות של פורש? :-P

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הגיטיאי אכן מכונה מצויינת- נהגתי עליה מספר לא מועט של ק"מ וזה רכב שמאוד אהבתי כALL AROUND מושלם.

 

אך זיהיתי את הGTI בכתבה ואני מכיר אותה - היא משופרת... היא חזקה משמעותית מהGTI במקור.

נתתם לזה משקל??

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אגב, ניב, הגולף GTI לא כונתה 911 לעניים אלא "911 של הקומפקטיות החמות"

 

זה נשמע הרבה יותר הגיוני...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הגיטיאי אכן מכונה מצויינת- נהגתי עליה מספר לא מועט של ק"מ וזה רכב שמאוד אהבתי כALL AROUND מושלם.

 

אך זיהיתי את הGTI בכתבה ואני מכיר אותה - היא משופרת... היא חזקה משמעותית מהGTI במקור.

נתתם לזה משקל??

 

 

אני שונא לטעות ובטח להטעות אבל אני חוזר בי ולוקח אחריות ואומר שה"מקור" שלי אינו מהימן וככל הנראה טעיתי בנושא ה"משופרת".

 

על כך אני מתנצל והמידע אינו אמין ב100%.

 

נ.ב:סחתיין על "הגה" שהרימו מבחן כזה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

הגולף שנבחנה סטנדרטית לחלוטין פרט לכך שבעליה מתדלק 98 ובכל מקרה בנושא הביצועים לא הייתה עליונות לגולף אם זכרוני אינו מטעני.

 

אגב, יש עוד הרבה דברים לא פחות מעניינים לקרוא החודש בהגה פרט למבחן הזה,

שתהיה קריאה נעימה.

 

ניר בן זקן

second is the first looser

פורסם

א. נשמע מבחן מעניין מאוד. אני מקנא - בא לי גם סיבוב על התלתן ירוק (מהול בקצת חשש, שמא היא תהיה דומה לתלתן הירוק של המיטו, שהייתה מאכזבת).

ב. קצת קשה לי עם ההגדרה "911 של הקומפקטיות החמות". מבחינתי 911 היא לא "אול ראונדר" (מה שהגולף בהחלט כן) אלא מכונת נהיגה פרופר. הגולף עדיין לא שם כי כמו קודמתה, חסר לה ה-10% האחרונים. מה שה-911 דווקא מצטיינת בו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היא ה-911 מבחינת הגדרת הז'אנר ומותג שמתקיים לאורך זמן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
היא ה-911 מבחינת הגדרת הז'אנר ומותג שמתקיים לאורך זמן.

 

אם לזה הכוונה - אז אני מסכים לחלוטין.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל אתמול ראיתי תלתן ירוק לבנה בת"א והרכב פשוט נראה טוב!

 

אין ספק כי אחוז ניכר מהניקוד בפלח הזה צריך להיות מופנה לסעיף ה"מראה" ושם היא לוקח ובענק

A3

A4

×
×
  • תוכן חדש...