Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מד RPM חיצוני עם נורת SHIFT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני מחפש מד סל"ד חיצוני עם נורת SHIFT מתכווננת

מדובר בטנדר של שברולט, מודל 1979 שעובד על טורים נמוכים,

מנוע קרבורטור עם מפלג ל8 צילינדר.

 

ועוד שאלה, סתם לידע כללי, איך עושים מד סל"ד למנועי סולר ישנים?

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל המנוע שלך אני בטוח שיש מד סלד. לא מבין למה אתה צריך שיפט לייט, אצלך גיר אוטומטי, לא?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה דווקא דבר טוב לעקוב אחרי פעולת המנוע, באיזה סל"ד הגיר מחליף הילוך ,מוריד ומעלה...

 

אני לדעתי לא רואה בזה דבר שאינו יעיל.

 

אתה יכול למצוא ב-EBAY.

In torque we trust

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתעסק כ"כ עם קניה מחו"ל - יש המלצות על דגמים?

 

וכן הרכב אוטומאט, אני רוצה לדעת מת הוא מחליף הילוך, ובאופן כללי לדעת מה הסל"ד

כי אני עכשיו מתעסק עם הכיוון של הקרבורטור, ואני רוצה לדעת מה הסל"ד האידיאלי

של רכב כזה, אני חושב להוסיף גם שעון דלק/אוויר כדי לדעת פחות או יותר את התערובת,

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לאחת הסדנאות הקרובות ובחר איזה שעון שתרצה, בדר"כ יש מבחר גדול במחיר של כמה מאות שקלים.

לדוגמא: פיט סטופ, E&A ועוד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי באתר - אין נורת SHIFT וגם לא יודע אם זה מתאים ל8 צילינדר,

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך ללכת ולראות , כי אני יודע שיש להם כאלה

 

כל שעון סטנדרטי יודע לעבוד עם מנוע 8 צילינדר , מעל זה זה קצת בעיה למצוא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה כללית .... למה מעל 8 צילינדרים ישנה בעיה עם מד סל"ד?:?:

 

וכמו קודמיי הייתי ממליץ לשאול את הסדנאות העוסקות בכך לדוגמא פיטסטופ

 

 

עקרונית אין שום בעיה מהותית לעבוד עם 10 צילנדר או מעל ,

רוב החברות שמייצרות את השעונים האלה לא משקיעים בהתאמה למעל 8 צילינדר

כי אין יותר מדי כאלה על הכביש

 

חוץ מזה, אני בטוח שב- SUMMIT RACING יש כאלה כמו זבל , אולי אפילו ל16 צילינדר:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מד סל"ד - אני מבין את הצורך שלו. שיפט לייט זו הנורה שמראה מתי להחליף הילוך (תקנו אותי אם אני טועה) - מה הטעם בה עם גיר אוטומט בעל ממיר מומנט (שנותן טווח כלשהו של יחסי העברה). הרי גיר יחליף הילוך בלי קשר לנורה הזאת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אתה שם את התיבה על מצב 1 או 2?

גם אז נראה לך שהוא יחליף הילוך לבד? כשאתה בירידה והסלד עף לשמיים ומנסה לבלום עם המנוע ולא שם לב? או בטעות שלא העברת ל D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן - זה יותר לבקרה שלי על פעילות המנוע והגיר,

 

וגם, נדמה לי בזמן האחרון שהבהמה משחקת לי בהילוכים,

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...