Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. יש לי דייהטסו שרייד אוטומטי שנת 93. שבוע שעבר החליפו לי פלגים וכבלי הצתה.

היום בבוקר הרכב לא מניע. יש נורות אדומות בסוויץ וכשאני מפעיל סופית את הסוויץ הנורות נכבות ואין אפילו קליק.

כמה עובדות:

1. המצבר חדש.

2. בכל זאת ניסיתי להתניע עם כבלים אבל אין אפילו קליק.

3. אין לי מושג במכונאות רכב.

 

לפי ההגיון הפשוט וה"אולי מוטעה" שלי אני הנחתי שהבעיה בסטרטר או בסוויץ' - משהו חשמלי עד להנעה.

אין לי מושג איך נראה הסטרטר. הוצאתי תמונה מהאינטרנט אבל לא מצאתי משהו כזה :oops:.

איך אני מאבחן את הבעיה? האם ניתן לבדוק אם מגיע חשמל לסטרטר? האם ניתן לדעת אם הוא תקוע? איך יודעים אם הסןןיץ' תקין?

אם אני הולך למוסך מה העלויות? ואולי ההנחות שלי א נכונות.

 

אני מתחנן שתשובות ינתנו כמו לטפש מוחלט. לא מתבייש להגיד שאני לא מבין.

תודה מראש!

פורסם

- נמחק הציטוט המיותר -

 

א. צא מהלחץ.

ב. תבדוק שידית ההילוכים במצב P .

ג. אם אתה לא יודע איך נראה הסטרטר, אתה יכול עקוב אחרי הכבל העבה שיוצא מהקוטב החיובי (+) של המצבר והקצה שלו מגיע לסטרטר.

ד.אין קשר בין החלפת הפלגים וכבלי ההצתה למה שקורה לך .

ה. בכל פעולה נקוט באמצעי זהירות. רצוי שתעזר במשהו עם רקע בחשמל רכב.

ו.ניתן בדרך פשוטה לבדוק אם מגיע מתח לסטרטר .דורש אמצעי בסיסי של אידיקציה לקיום מתח מצבר. אתה יכול לקחת למשל נורה של רכב ולחבר

אותה בין גוף הרכב לבין הכבל העבה שמגיע לסטרטר.

בהצלחה!

סופ"ש נעים!:-)

ז. אל תבהל מ"התקלה החמורה" דווקא הן הפשוטות ופתרון. לא מבטיח שהן תמיד זולות.

צ'צ'יק

פורסם

היי, יש 2 אפשרויות:

1. סטרטר

2. יש מתחת לכויל קונקטור חשמלי שנכנס אל תוך הרכב, מתמלא בקורוזיה ולכן האוטו לא מניע.

אני יותר סבור שאצלך תקלה מספר 2 היא הבעיה, מהיכרות ארוכה עם רכב כזה.

 

ולפני שתשאל מהו הכויל:

בצמוד לבולם שמאל של האוטו (כשאתה עומד מול הרכב זה ימין, סמוך למצבר) נמצא הכויל, תוכל לזהות אותו היות ויוצא ממנו חוט הצתה שהולך אל המפלג (הוא מספק ניצוץ למפלג).

באיזור הזה נמצא הקונקטור שמספק חשמל לתוך הרכב.

 

בהצלחה :)

(ותנסה להעזר בחבר שמבין קצת יותר, יהיה לך קל יותר להתגבר על הבעיה)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הוא אמר שאין בכלל סטרטר אז מה הקשר לכויל?!

 

כמהאפשרויות:

1. בעיה בסוויץ (תקלה נפוצה בשרייד).

2. בעייה עם קודנית/אימובילייזר/אזעקה שמבצעים ניתוק לסטרטר.

3. בעיה של נפילות מתח על קוו החשמל לסטרטר (גם נפוץ בשרייד).

4. בעיה בסטרטר.

5. בעיה במפסק של ידית ההילוכים.

 

אתה צריך לאתר את הסטרטר ולבדוק אם כשאתה מסובב את הסוויץ' להתנעה הסולנואיד שלו מקבל מתח תקין. אם לא יש להתחיל לבודד את הבעיה.

 

אני מניח שללא ידע יהיה לך קצת קשה לעשות זאת ולכן עדיף שתיגש לחשמלאי רכב או שתעזר במישהו שמבין.

פורסם

אביב שלום, בשרייד שלי היה בעיה בקונקטור שמעביר מתח לסויצ, והוא נמצא מתחת לכויל, מצטער אם הובנתי לא נכון

(זה היה הפתרון אצלי ברכב לבעיה שתיאר הבחור).

 

לא דיברתי על כויל תקול, אלא ניסיתי להסביר שהקונקטור אליו אני מתכוון נמצא בסמוך לכויל

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...