Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מקלדת ישנה ישנה ישנה... עם החיבור העגול ועם הפינים שמסודרים בחצי ירח,

 

יש לה כפתור של A X סוויץ' כזה, מה זה עושה?

ולמה זה לא עובד עם מחשב XT,

 

המקלדת של 386

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

מקלדת של מחשב XT השתמשה בחיבור סריאלי (UART, כמו העכבר הסריאלי מהשרשור השני שלך).

 

בשנת 87, הוציאה חברת IBM דגם שנקרא Personal System /2 או בקיצור PS/2. אחד החידושים בו היה פרוטוקול חדש לתקשורת עם המקלדת והעכבר. המחשב עצמו לא היה הצלחה, אבל הפרוטוקול דוקא כן, והוא הפך למעשה לסטנדרט, והוא בשימוש עד עצם היום הזה (אם כי מוחלף ברובו על ידי USB). ה"חידוש" העיקרי הוא תקשורת דו כיוונית בשימוש בזוג חוטים.

 

המקלדת שבידך לכן היא של 386, ולכן אולי היא בחיבור PS/2 והמחשב מבקש מקלדת בחיבור סריאלי.

 

ואם היא סריאלית, אז המפסק כנראה בוחר בין מצבי XT ו- AT (שני דגמים מוקדמים של IBM - PC עם מקלדות לא תואמות) ודוקא כן אמורה לעבוד עם מחשב XT, אם היא תקינה.

 

נ.ב. אני מרגיש כמו חן פרחי של המחשבים :lol:

:turn-l:
פורסם

אני לא צריך חיבור PS2, יש לי את החיבור הרגיל של ה"חצי ירח"

למקלדת יש את הקונקטור הזה , וגם במחשב יש את הקונקטור , וזה מתחבר פיקס, אבל לא עובד, ניסיתי לשנות גם את הסוויץ 'כמו שכתבתי ,

ראיתי באנטרנט שיש לXTים מקלדות שונות , ממש מהדור של פעם פעם , שהכפתורים גם מסודרים אחרת,

יש איזה מעביר? או שאפשר לעשות איזה קומבינה ?

זה ממש מבעס, חרתי וחפרתי למצא מחשב כזה, במצב טוב, ורק המקלדת תוקעת את הכל:evil:

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

יש לי מקלדות אחרות חדשות יותר, עם חיבור PS2 יש לי מתאם לחיבור הישן, ועדיין כלום לא עובד.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

ברוב המקרים מה שנדפק זה הקונקטור על הלוח אם.

 

המקלדות של פעם יכולות לעבור שואה גרעינית ולשרוד.

 

בזמנו פירקתי קונקטור מקלדת מלוח מושבת והחלפת בלוח אותו רציתי להשמיש.

 

מה הקטע הזה עם הציוד גרוטאות ? מה אתה עושה עם כל הציוד הישן הזה?

 

נ.ב. יש לי את הכרטיס קול ISA הראשון של קריאטיב, כרטיס ארוך בגודל חצי מטר . סאונד בלסטר הראשון.

אני שומר אותו כגלעד למה שהיה פעם :) (יחד עם ההרדיסק הראשון שלי בגודל 40 מגה שקנו לי בחו"ל וכולם בשיכבה קינאו בי)

 

נ.ב.2 כשעבדתי במעבדת מחשבים והתעסקתי במקלדות עם קונקטורים כאלה זה היה עוד במאה הקודמת וגם אז המוצרים האלו כבר נחשבו ישנים ... :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מעוניין !!

 

ובנוסף , אני יודע שהמקלדת כן עובדת, כי היא עובדת במחשב אחר, מה שנראה לי שצריך לקנות איכעשהו את המקלדת שפעם התחברה למחשב הזה, זאת שהכפתורים שלה מסודרים שונה.

 

ולשאלה של מה אני עושה עם זה?

 

תחביב...

 

דרך אגב, היה לי פעם הרדיסק של 80 מגה, שהתפגר לצערי בגלל שעבדתי עם אסמבלר וכל כמה זמן שנתקעה לי התוכנה הייתי צריך לעשות ריסט, אז הרדיסק פשוט לא עמד בזה,

בנוסף הלכו לי כמה הרדיסקים כש"ערמת ההרדיסקים" שהיתה על המדף פשוט התמוטטה והתרסקו לי כמה על הרצפה, כל כך התבעסתי, 100MB הלך לפח 300MB גם ,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני מעוניין להשיג כונן דיסקטים גדולים...

וגם לי יש הארד דיסק 41 מגה של סיגייט.

יש לי גם זכרונות EDO, כרטיס קול חצי מטר כמו שאייל הזכיר ועוד כמה דברים..

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

חיפשתי באיביי, (אין לי שם מנוי ולא חשבון אז ככה שאני לא יכול לקנות משם כלום) , וראיתי שהמקלדת של הXT שונה לגמרי מבחינת סדר מקשים משלי, היא כנראה בנויה אחרת, וזה מה שתוקע את המחשב,

למישהו יש מקלדת כזו ישנה? או שיודע מאיפה אפשר להשיג?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

לי היה הארד דיסק 21 מגה שהיה בגודל של סידירום במחשב 286 שהתחיל עם מסך 2 צבעים (ירוק) ואז השתדרג ל4 צבעים :)

אךךך הייתי אלוף השכונה בדייב.. איזה ימים!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...