Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני כבר שנה+ נהנה מסופרב 1.8 TSI (אחרי עדכון ציפ) ועברתי למעלה מ-30,000 ש"ח.

 

אני מעוניין לרכוש רכב חזק ומהיר יותר (זה הכיף שלי).

 

הדבר היחיד שהפריע לי בסופרב זה הלוק החיצוני שלו (מבוגר+), לעומת הפאסאט CC שנראת מדהים!

 

השאלה האם להוסיף 100,000 ש"ח בשביל לקבל תחפושת אחרת או לא?

שאלה נוספת האם יש רכב אחר שיכול להיכנס לקטגוריה של:

1. עד 300,000 ש"ח

2. גודל רכב משפחתי + (לא רכבים קטנים וקצרים)

3. תאוצה בפחות מ-7 שניות

4. מושבי עור

 

חשבתי על האינפינטי G37.

 

המלצות ודעות יקבלו בשמחה.

פורסם

ה-2.0TSI נוסעת טוב משמעותית מ-1.8TSI (בלי צ'יפ :wink:).

כמובן ששינוי תוכנת מנוע ישדרג משמעותית את הביצועים :-)

 

ה-CC מרשימה, רק שאל את עצמך האם היא מצדיקה את הפער המשמעותי.

אני אישית חושב שלמרות הכל אין לכך הצדקה, אבל היא בהחלט מיוחדת.

 

ה-G37 היא עולם אחר לגמרי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הCC זאת סתם פאסאט בתחפושת.

הסופרב לא תהיה יותר חזקה מהנוכחית המשופרת שלך,אז מה הרווחת פה?

האינפיטי או הGS300 זה ליגה אחרת מהסופרב והפאסאט.

פורסם

האמת שהשיפור גורם לתיבת הילוכים לגמגם. זה לא בריא לאוטו ולכן אני מעוניין להחליף. לא רוצה לרדת בביצועים לכן אני מחליף רכב. :roll:

פורסם

איזה תוכנה שמת שיש לך בעיה בגיר?! :?

תבדוק CLS משומשות, ליגה בפני עצמן.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני מניח שהתכוונת פחות מ- 8 שניות, משום ששתיהן מאיצות ל- 100 ב: 7.8.

לגבי הבחירה, אני מניח שאתה מבין שעל הפאסאט CC אפשר מעט להתמקח (מצד שני אני מניח שגם על הסופרב).

בעיני הסופרב מאוד מאוד (מאוד) לא נאה, כך שאם זה השיקול הייתי הולך על CC.

מצד שני, ה- CC די מנקרת עינים, לכן לא הייתי בוחר בה, אבל לך זה אולי לא מפריע.

 

בתקציב זה, הייתי בוחר איזו סדרה 3 זריזה במיוחד (אם מתאים לך הגודל), A4 כנ"ל (שאם אינני טועה מרווחת בערך כמו הפאסאט הרגילה), או 159 סטיישן. כדאי לזכור, שגם בקמור וגם באאודי, לפחות 10% מהמחיר אפשר להוריד במיקוח קל יחסית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

G37 אינפיניטי

320 כ"ס

5.9 למאה\אחיזה נוחות ביצועים איבזור

אין לך מה לחפש במקום אחר

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

עד לפני חודשיים הייתה ברשותי טויוטה קאמרי V6. היא עונה על הדרישות שלך בדיוק.

אבל לא נעים להגיד...טויוטה. כן. עם סקסאפיל של... טויוטה.

אני גם לא אוהב את המראה של סופרב, אבל הייתי בודק אפשרות לקבל 2.0TSI במרכב סטיישן יותר יפה, מעניין וייחודי.

פורסם

אני גם לא אוהב את המראה של סופרב, אבל הייתי בודק אפשרות לקבל 2.0TSI במרכב סטיישן יותר יפה, מעניין וייחודי.

 

היא באמת יפה יותר, אבל צריך לשכור מקום חניה קבוע לרכב הלוויות...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ה-G37 היא אכן עולם אחר, במיוחד אם אתה מעוניין ברכב מהיר. הבעיה שלי היא איתה היא שבגרסת הסדאן היא די... נו, מכוערת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ה-G37 היא אכן עולם אחר, במיוחד אם אתה מעוניין ברכב מהיר. הבעיה שלי היא איתה היא שבגרסת הסדאן היא די... נו, מכוערת.

זה בסדר הוא רגיל לסופרב..

פורסם

אז ככה,

הלכתי לאינפיניטי בהרצליה. הרכב יפה, לא מנקר עיניים ולא מכוער.

ביקשתי נסיעה מבחן לרכב ו......מ-ד-ה-י-ם!

 

איזה כח, איזו אחיזת כביש, איזו תחושה במושב שמחבר אותך לרכב!

 

אין מילים, הכלה G37 סדאן גירסה S שנת 2009 עם 13,000 ק"מ.

 

הבעיה המחיר- 290,000 ש"ח.... (הרכב שלי אצלהם שווה 125,000 ש"ח שנה וחודש על הכביש מ-190,000 ש"ח שעלה...)

 

המשכתי לסקודה והתברר שאין את הדגם 2TSI בחודשים הקרובים. אזל מהמלאי.

 

בקיצור אני המשיך עם הרכב שלי בזמן הקרוב עד שאמצא כלה ראויה.

 

עדכונים והתלבטויות בהמשך.

×
×
  • תוכן חדש...