Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הזמנתי כמה מוצרי טיפוח של Meguiar's וביניהם פלסטלינה, זו הפעם הראשונה שאני עושה פלסטלינה לרכב לכן אשמח אם תוכלו לעזור לי בכמה שאלות:

 

1. האם לפני השימוש בפלסטלינה הרכב צריך להיות יבש לגמרי או שניתן ליישם פלסטלינה על רכב לח? כמה זמן מומלץ לחכות בין השטיפה לפסלטלינה?

2. כמה זמן צריך לחכות לפני ניגוב שכבת הפלסטלינה מהרכב?

3. עם הערכה של הפלסטלינה מגיע תרסיס בשם - "Meguiar's Quik Detailer" (מצורפת תמונה) -תרסיס שאותו אני צריך להתיז על הפלסטלינה ועל המשטח בזמן המריחה, מה בתכלס הדבר הזה עושה? האם אפשר למרוח פלסטלינה ללא התרסיס?

4 האם לתרסיס הנ"ל יש שימושים נוספים חוץ מלפלסטלינה?

 

תודה! :arrow:

41SWFAB1PBL._SL500_AA300_.jpg

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
שלום,

הזמנתי כמה מוצרי טיפוח של Meguiar's וביניהם פלסטלינה, זו הפעם הראשונה שאני עושה פלסטלינה לרכב לכן אשמח אם תוכלו לעזור לי בכמה שאלות:

 

תודה! :arrow:

 

 

1. האם לפני השימוש בפלסטלינה הרכב צריך להיות יבש לגמרי או שניתן ליישם פלסטלינה על רכב לח? כמה זמן מומלץ לחכות בין השטיפה לפסלטלינה?

2. כמה זמן צריך לחכות לפני ניגוב שכבת הפלסטלינה מהרכב?

3. עם הערכה של הפלסטלינה מגיע תרסיס בשם - "Meguiar's Quik Detailer" (מצורפת תמונה) -תרסיס שאותו אני צריך להתיז על הפלסטלינה ועל המשטח בזמן המריחה, מה בתכלס הדבר הזה עושה? האם אפשר למרוח פלסטלינה ללא התרסיס?

4 האם לתרסיס הנ"ל יש שימושים נוספים חוץ מלפלסטלינה?

1.-הרכב צריך להיות יבש ונקי אחרי רחיצה,אתה יכול להתחיל לאחר שייבשת את הרכב.

2.-אתה לא מנגב את הפלסטלינה,זה לא וקס,אתה מרסס על המשטח שאתה עובד עליו{רצוי לא להתפזר יותר מדי].את התרסיס [לא בהגזמה],ובתנועות ישרות עובר על המשטח עד שאתה מרגיש שהפלסטלינה זזה חלק וללא התנגדות,ואז תעבור למשטח הבא.

3.-התרסיס משכך את הפעולה של הפלסטלינה ומונע מצבע להישרט.

4.-כן,אחרי שתמרח את הוקס/גלייז/אוטם צבע,אתה יכול לרסס את הצבע ולעבור עם מטלית יבשה,זה יתן ברק נוסף לצבע.

אחרי הפלסטלינה תעשה מיד את הוקס.

בהצלחה חבריקו.

פורסם
1.

2.-אתה לא מנגב את הפלסטלינה,זה לא וקס,אתה מרסס על המשטח שאתה עובד עליו{רצוי לא להתפזר יותר מדי].את התרסיס [לא בהגזמה],ובתנועות ישרות עובר על המשטח עד שאתה מרגיש שהפלסטלינה זזה חלק וללא התנגדות,ואז תעבור למשטח הבא.

3.-התרסיס משכך את הפעולה של הפלסטלינה ומונע מצבע להישרט.

4.-כן,אחרי שתמרח את הוקס/גלייז/אוטם צבע,אתה יכול לרסס את הצבע ולעבור עם מטלית יבשה,זה יתן ברק נוסף לצבע.

אחרי הפלסטלינה תעשה מיד את הוקס.

בהצלחה חבריקו.

 

תודה על העזרה,

לגבי סעיף 2, מה שהסברת מובן לי, הנקודה היא שבכל הסרטונים שראיתי ביוטוב כולל זה שהביאו עכשיו, הם מנגבים עם מטלית את המשטח אחרי השימוש בפלסטלינה.

השאלה, האם בדומה לווקס יש חשיבות לאחרי כמה זמן אני מנגב את המשטח שעבדתי עליו? ישר אחרי שסיימתי חלק אחד לנגב את אותו החלק או כאשר אני מסיים לעבור כבר על כל הרכב עם הפלסטלינה?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

הם עוברים על המשטח כדי שהצבע יבריק ללא סימנים מהעבודה על הפלסטלינה,אתה בכל מקרה עושה אח"כ וקס,אז זה לא משנה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

קניתי גם ערכה כזאת ואחרי שעשיתי פלסטלינה התוצאות מדהימות, פשוט אין מילים על איך שהאוטו נראה.

רק רציתי לשאול האם יש אלטרנטיבה אחרת לספרי שמרססים, כלומר חומר אחר?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי pashok.tr

יש אלטרנטיבה זולה ומצוינת. בקבוק תרסיס/שפריצר עם טיפה אחת או שתיים של שמפו לרכב וחצי מיכל מים.

פורסם
שלום,

הזמנתי כמה מוצרי טיפוח של Meguiar's וביניהם פלסטלינה, זו הפעם הראשונה שאני עושה פלסטלינה לרכב לכן אשמח אם תוכלו לעזור לי בכמה שאלות:

 

1. האם לפני השימוש בפלסטלינה הרכב צריך להיות יבש לגמרי או שניתן ליישם פלסטלינה על רכב לח? כמה זמן מומלץ לחכות בין השטיפה לפסלטלינה?

הרכב צריך להיות יבש לגמרי, מומלץ לייבש אותו בג'ילדה. אם לא תייבש אותו אתה יכול לגרום לכתמים בצבע בגלל כתמי המים שיישארו לך, והפלסטלינה לא תעבור חלק. ברגע שאתה רואה שהרכב יבש-בצע פלסטלינה. שנית, פלסטלינה לא צריכה להיות אחרי כל רחיצה. מבחן מעניין שנתקלתי בו באינטרנט כדי לבדוק האם אתה צריך פלסטלינה-שים שקית ניילון של סנדביצ'ים על היד, ועבור על הצבע אחרי רחיצה. אם אתה שומע רעש ומרגיש התנגדות-אתה צריך פלסטלינה.

2. כמה זמן צריך לחכות לפני ניגוב שכבת הפלסטלינה מהרכב?

אין דבר כזה "ניגוב שכבת הפלסטלינה". הפלסטלינה לא נשארת לך על הרכב אלא מוציאה לך את המזהמים-זהו חומר מוצק ללא שיירים (אם היא באיכות טובה). אחרי שאתה מתיז את החומר במקביל לעבודה על המשטח עם הפלסטלינה, אתה מנגב אותו עם מטלית מיקרופייבר. אסור שהחומר יישאר על הרכב או יתערבב בכתמים של מים כי זה יוצר שכבה שומנית שקשה מאוד למרוח עליה ווקס וגם פוגם בפעולת הפלסטלינה.

3. עם הערכה של הפלסטלינה מגיע תרסיס בשם - "Meguiar's Quik Detailer" (מצורפת תמונה) -תרסיס שאותו אני צריך להתיז על הפלסטלינה ועל המשטח בזמן המריחה, מה בתכלס הדבר הזה עושה? האם אפשר למרוח פלסטלינה ללא התרסיס?

חשוב על התרסיס הזה כמו פעולה של סבון כלים-סבון הכלים משתמש בדטרגנטים שצמיגותם גבוהה כדי לספוח אליו שאריות של לכלוך. ההבדל הוא שהתרסיס הזה (בניגוד לסבון הכלים) לא מזיק לך לצבע של הרכב, והצמיגות הגבוהה שלו מאפשרת לשמש לסיכוך של פעולת הפלסטלינה (ממש כמו שמן מנוע שתפקידו למנוע שחיקה במגע בין מתכות).

לא מומלץ למרוח פלסטלינה ללא התרסיס כי אז יש סיכון שהלכה תיפגם לך ויופיעו גם פגמים ושריטות בצבע עקב הלכלוך שנתפס בפלסטלינה ומשתפשף לך על הצבע ברכב.

4 האם לתרסיס הנ"ל יש שימושים נוספים חוץ מלפלסטלינה?

כן, בהחלט. קרא את התווית שלו-למיטב זכרוני ניתן להשתמש בו גם לברק לרכב אחרי שטיפה סטנדרטית ללא פלסטלינה אם אינך מתכוון לשים ווקס.

 

תודה! :arrow:

 

בבקשה :-D

פורסם

אני אוסיף כי רצוי שהרכב שיהיה יבש לגמרי, לא חייב; יבש זה אומר שניגבת ויש לך מדד לראות איפה יש לכלוך קשה/עמוק שלא ירד. אבל לא משתמשים על רכב יבש ללא תרסיס. בין אם הוא מעט רטוב, עדיין תצטרך להשתמש בתרסיס שציינתי קודם.

כאן הרכב נקי ויבש ומרטיבים את המרכב ע"י התרסיס = כך שהמרכב והחלק המטופל איננו יבש בעת השימוש!!

תראה את דקה מספר 3:10 כי הכנף מטפטפת מים:

×
×
  • תוכן חדש...