Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

אני רגיל לשוטט כדרך קבע בין תפריטי תצוגת הדרך.

אתמול הופתעתי לגלות שלא ניתן לעשות כן, זה כאילו הכפתור הרלוונטי (בקצה ידית המגבים) לא מגיב.

התצוגה "נתקעה" לי במספר הקילומטרים מאז האיפוס האחרון.

ניסיתי לחיצות קצרות, ניסיתי לחיצות ארוכות, אך כלום לא עזר.

הבוקר, ניסיתי לבחון את הנושא ל"עומק":

*בדקתי את הפיוזים הרלווטיים, כולם תקינים (מה שגרם לאיפוס המחשב ועכשיו הוא "תקוע" על התאריך)

*פרקתי את החלק החיצוני של הידית, אך הכפתור כאילו יצוק ויוצא ממנו רק מין סרט שכזה (מעגל גמיש).

*ניסיתי לפרק את כל הידית, אך נתקלתי בקשייים והרבה אלמנטים ופשוט ויתרתי (אני לא רוצה לשבור שום דבר ונראה שנדרש לפרק את כל ההגה).

כמובן שנותר הפתרון הקלאסי - פנה למוסך מורשה.:?

אשמח לקבל עצות בנושא

תודה מראש

 

נ.ב. כבר לא חדש בפורום!

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

טוב, אז אחרי ש 60 מבקרים צפו בהודעה, ולא קיבלתי אף תגובה, אני מבין את הרמז ואפנה למוסך.

שיהיה לי תשובה אעדכן.

יום טוב.

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

התיאשת מהר מדי

תן לאנשים צ'אנס לקרוא אותך.

ניראה לי שהבעיה היא בכפתור שבקצה ידית המגבים. או ביחידת ה com2000 ראה תמונה.

אם אתה אלקטרונאי עם ידיים עדינות תוכל עם שני מברגי שענים דקים לשלוף את הכפתור החוצה ולראות מה לא בסדר שם מתחתיו.

יחד עם זה יצא לך גם המתג של הוישרים. ראה בתמונה איך זה ניראה אחרי שהמתג של הוישרים יוצא.

מדובר במכלול מאוד עדין ואתה בקלות עלול לעשות שם נזק יותר גדול ואז לא יהיה מנוס מהחלפת כל יחידת ה com2000 שמחירה כ 1600 ש"ח כמדומני לפני עבודה.

מציע לך למצוא חשמלאי/אלקטרונאי רכב עם ידיים עדינות שכבר פירק את העניין הזה, הוא יוכל לסדר לך א זה בקלות ובעלות נמוכה, אחרת תגיד שלום ל 2000 ש"ח...

com2000_4647.jpg

פורסם

האם כדאי לנקוט תחזוקה מונעת ולנקות היחידה לפני שהיא מתחילה לעשות בעיות? איזה חשמלאי יהיה מוכן לעשות את זה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

עדכון,

הצלחתי לפחות את הכפתור ולפרק את המתג.

יש פס נחושת קפיצי שפשוט נשבר (מה לעשות, כבר כתבתי שאני מרבה להשתמש).

הלכתי למוסך מורשה, לצערי הם לא מוכרים את המתג לבד אלה רק את כל יחידת com2000 (מחיר כמוזכר).

הם ייעצו לי לחפש בפירוקיות, מה שכן הם אמרו לי לבקש את מספר הרכב ממנו מפורק בכדי לוודא שזה הדגם המתאים לי (לדבריהם יש מספר דגמים).

החלפה הם מוכנים לבצע ב150 ש"ח.

נראה אם נמצא וכמה ירצו, אמשיך לעדכן בהמשך

שבת שלום

אין החותם מעיד על גיסתו

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום

אומנם לקח הרבה זמן, אבל בכל -זאת.

זהו חלק שצריך לעבוד כל הזמן מול הלחצן, ולקיים מגע/נתק מול המעגל.

c5w1.png

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

לא הייתי מרים ידיים לגמרי מהלחמה

תנסה להוציא את עיגול הנחושת הזה ולהלחים עם מלחם עדין ודק ושהבדיל לא יזלוג אל הקטע בו הנחושת נוגעת במעגל.

פורסם

רעיון נוסף עבורך: נסה לאתר מוסך או אדם שהחליף את כל היחידה עקב תקלה אחרת - ותוכל אולי לקבל את קצה הידית שאתה זקוק לו מהיחידה שהוחלפה !!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אחרית דבר

חיפשתי בפירוקיות את יחידת הCOM, כמובן שמוכרים רק קומפלט ולא את הכפתור כבודד (יחידה משומשת במחיר 500 ש"ח כולל מע"מ ואחריות).

לקחתי יחידה ראשונה למורשה, ושם נאמר שהיא לא מתאימה (לפחות לא חיובו אותי בפרוק והרכבה).

החלטתי לקחת עניינים לידיים ופרקתי בעצמי, חזרתי לפירוקיה, קיבלתי יחידה חלופית, ובא לציון גואל.

לקחים:

1. אלרון קאר במפרץ חיפה (חלפים משומשים), שרות ויחס מעולה, ממש מומלץ.

2. מי שצריך הכוונה איך לפרק יחידת COM2000 בC5 שנים 02-05, אפשר בפרטי (ממש לא נורא).

3. גיליתי שיש לי פנסי ערפל קדמיים בתוך הפנסים הראשיים 8) (התגלה במהלך בדיקת כל המתגים).

והכי חשוב, שוב ניתן להחליף תצוגה במחשב הדרך :-P.

שתהיה לכולנו שבת שלום.

אין החותם מעיד על גיסתו

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

כל הכבווווווווווווווווווווווד

יפה מאוד

הנך אחד שלא נכנע - כבוד

:wink::wave2:

:ok:

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

×
×
  • תוכן חדש...