Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שהרכב קר או בנסיעות רצופות בהילוכים גבוהים המעבר

חלק בלי הרגשה,

אך בנסיעה עירונית שהרכב כבר חם הגיר לא תמיד

מעביר בין ראשון לשני באופן חלק,לעיתים הוא ממש מגמגם ורועד כאילו נתקע,

לפעמים הילוך שני כאילו נזרק בעזיבת מצמד לא נעימה ובטח לא חלקה.

האם זאת תופעה מוכרת? יש מה לעשות? שהרכב היה חדש יותר לא היתה בעיה כזו.

(עוד לא שנתיים 20 אלף ק"מ עדין באחריות)

לפעמים גם הילוך ראשון משתלב בצורה לא נעימה ומהוססת..

תודה למגיבים..

פורסם

הייתה לי אותה בעיה Golf V 1.4TSI נפתרה הבעיה רק אחרי שהחליפו מחשב גיר אבל במקביל צריכת הדלק עלתה ל 9 ליטר ל - 100KM משולב.להגיד את האמת אני לא שבע רצון מהפתרון

אם תרצה נוכל לדבר

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
הייתה לי אותה בעיה Golf V 1.4TSI נפתרה הבעיה רק אחרי שהחליפו מחשב גיר אבל במקביל צריכת הדלק עלתה ל 9 ליטר ל - 100KM משולב.להגיד את האמת אני לא שבע רצון מהפתרון

אם תרצה נוכל לדבר

 

אותה בעיה נפתרה ע״י החלפת מחשב גיר מה שקורה כנראה שכדי שהרכב יהיה חסכוני הוא מעביר הילוך מראשון לשני בסל״ד נמוך יחסית כך שבשלב מסויים הרכב מתחיל לגמגם זה כנראה מה שמסביר את העליה בצריכת הדלק אחרי החלפת מחשב גיר אם יש למישהו הסבר אחר אשמח לשמוע אגב גם אני מבואס מצריכת הדלק זה פשוט לא יאמן

פורסם

שישרפו כל הגירים האלו, אחד יותר תקול מהשני וכל פעם מתרצים את זה בכך שהגיר כל כך מתוחכם שיש סיבה לקפיצות הללו בדיוק כמו שאמרו מעליי, במוסך אומרים שאין מה לעשות ושזה הגיר (כשהרכב חדש במקרה שלך) וברכב פחות חדש שכבר לא באחריות אומרים שהגיר ידועים בתקלות הללו לאחר 100 אלף ק"מ ומה שנותר הוא לסבול את זה עד יומם האחרון,

גם באאודי אחרת בבעלות המשפחה תקלה דומה אך הרבה יותר נסבלת ממה שיש ברכב אצלי, ממש מתסכל!

הפתרון שאני מצאתי לזה הוא בהילוכים ראשונים 1-2-3 לעבור אותם בסל"ד נורא נמוך וללא מאמץ, זה מפחית מעט את התדירות שבה הקפיצות הללו קורות.

 

נ.ב

שלחתי למוסך רון הודעה פרטית לגבי התקלה לראות האם יש לו דעה בעניין ואולי אלך לבדיקה נוספת אצלו כי במורשים אצלנו בדרום אומרים שאין מה לעשות.

מחכה לתשובה ממנו במקרה ויתקל באשכול זה.

פורסם
אני עם אוקטביה 1.8 DSG עם קרוב ל- 44K ק"מ פחות משנה על הכביש והגיר מנגן 100%.

עכשיו תעשה טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה

פורסם

לי יש אודי 2009 וגם אני סבלתי מאותו הדבר שאתה מתאר..

יש לי אפילו שרשור בנושא בכל מקרה אני הייתי במוסך כמה וכמה פעמים וכל פעם הם אמרו לי זה לא מורגש זה גמגום קל לא שווה לפרק את הרכב בשביל זה..

היום אני יכול לומר שהרכב נמצא במוסך והחליטו שמחליפים לי את הקלאצים

עוד לא קיבלתי את הרכב חזרה אבל מכרים שחוו את אותה הבעיה והחליפו את הקלאצים סיפרו כי הבעיה נפתרה

כיוון שזו אותה תיבת הילוכים והרכב שלך עוד באחריות אני ממליץ לך לגשת למוסך לסוע נסיעה ארוכה עם בוחן בדגש על ארוכה כדי שהגיר יתחמם ויורגשו הרעידות ואז להתעקש על החלפה...

אני אעדכן אחרי שאקבל את הרכב חזרה איך עוברת הנסיעה שיהייה בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...