Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי להתייעץ לגבי טיפול 15K לפורד פוקוס .

אני לא מבין במכוניות והטיפולים שלהם ואני לא רוצה שיעבדו עלי .

השאלה כמה עולה כל הסיפור של הטיפול ?

בנוסף יש לי בעיה שאמרו לי עליה בבדיקת רכב כשקניתי אותו ,

שבבלם זעזועים קדמי ימני יש נזילת שמן ושהוא מתפקד ב 27% ממה שהוא צריך אמרו לי שצריך להחליף אותו ושזה רכיב חד פעמי .

כמה עולה להחליף דבר כזה והאם אני צריך להחליף את שני הצדדים או רק את הימני כיוון שנסענו על האוטו ,

(הבעיה הייתה ב74K ועכשיו האוטו ב93K) הכוונה היא האם עם הזמן גם הצד השמאלי נשחק בגלל התפקוד הלקוי של הימני

עוד שאלה לגבי הבלמים בעיקרון אני מרגיש שהבלמים כבר לא טובים האם אני צריך להחליף גם את האחוריים וגם את הקדמיים או רק את הקדמיים ? כמה זה עולה ? אם זה לא עולה יותר מידי אז אולי עדיך שאני יחליף גם וגם .

תודה רבה לעוזרים .

פורסם
רציתי להתייעץ לגבי טיפול 15K לפורד פוקוס .

אני לא מבין במכוניות והטיפולים שלהם ואני לא רוצה שיעבדו עלי .

השאלה כמה עולה כל הסיפור של הטיפול ?

בנוסף יש לי בעיה שאמרו לי עליה בבדיקת רכב כשקניתי אותו ,

שבבלם זעזועים קדמי ימני יש נזילת שמן ושהוא מתפקד ב 27% ממה שהוא צריך אמרו לי שצריך להחליף אותו ושזה רכיב חד פעמי .

כמה עולה להחליף דבר כזה והאם אני צריך להחליף את שני הצדדים או רק את הימני כיוון שנסענו על האוטו ,

(הבעיה הייתה ב74K ועכשיו האוטו ב93K) הכוונה היא האם עם הזמן גם הצד השמאלי נשחק בגלל התפקוד הלקוי של הימני

עוד שאלה לגבי הבלמים בעיקרון אני מרגיש שהבלמים כבר לא טובים האם אני צריך להחליף גם את האחוריים וגם את הקדמיים או רק את הקדמיים ? כמה זה עולה ? אם זה לא עולה יותר מידי אז אולי עדיך שאני יחליף גם וגם .

תודה רבה לעוזרים .

 

עשית קצת סלט. אתה מדבר על בולמים או גם על בלמים (ברקסים)?

בכל מקרה, אם אתה מחליף בולמים קדמיים, מומלץ להחליף אותם יחד אבל אתה יכול להשאיר את האחוריים

אם הם מתפקדים כראוי.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

הכוונה היא גם לבולמים וגם לברקסים - את השאלה של הבולמים זה האם צריך להחליף רק את הימני קדמי או גם את השמאלי קדמי , תודה על התשובה .

והשאלה של הבלמים (ברקסים) זה האם להחליף רק את האחוריים או גם את האחוריים וגם את הקדמיים ? וכמה זה עולה - אחוריים בנפרד וקדמיים בנפרד .

 

תודה על העזרה .

פורסם

לשאלותיך ,

 

1. מחיר של טיפול - זו שאלה מאד כללית - תלוי מה בוצע בטיפולים קודמים ומה צריך לעשות כעת ביחס להנחיות היצרן . כנגד קצת יותר פרטים אוכל לתת מענה יותר מדויק (מס' רישוי , הסטוריה של הרכב או לפחות טיפול אחרון , כמה ק"מ יש כעת ברכב) .

 

2. לגבי בולמים , ההנחה המקובלת היא שאם בולם נחלש בצד אחד , סביר שהצד השני שעמד פחות או יותר באותם עומסים במהלך חייו עתיד להחלש גם הוא בעתיד הקרוב ולכן נהוג להחליף שניים אבל לא חובה - אם בבדיקת מוסך עולה כי הצד השני מספיק טוב אז לא חובה להחליפו - יש לבדוק ולהחליט .

 

3. אתה מרגיש שהבלמים לא טובים - מה זה אומר ? מה אתה מרגיש ? כי בלאי של רפידות בלם בגלגלים הוא לא משהו שנהג מרגיש בו אלא אם הרפידה נשחקה לחלוטין ובסיס המתכת שלה בה במגע עם צלחת הבילום . לכן תנסה לתאר מה אתה מרגיש .

לגבי החלפת רפידות קדמיות / אחוריות - אם לאחר בדיקת מוסך או אחר שיודע להחליט בעניין זה נקבע כי הרפידות עברו את הגבול שמצריך החלפה (תלוי בעובי שנשאר ביחס למועד הבדיקה הבא) אז יש להחליף . לעניין זה אין קשר בין רפידות קדמיות לאחוריות - כל איזור נבדק בפני עצמו - בהחלט ייתכן שיש צורך בהחלפת רפידות קדמיות ואין צורך בהחלפת אחוריות (או ההיפך) .

 

המלצתי - תעשה סדר בכל הדילמות שלך - גש למוסך שמכיר את הרכב שיבדוק וימליץ על המשך טיפול - בדיקה והמלצה כזו לא צריכות לעלות הרבה (אצלנו שירות זה ניתן ללא תשלום)

 

צביקה

פורסם

תודה רבה לכם על העזרה , לגבי הטיפול הינו טיפול 15 K רגיל הדבר היחידי המיוחד בטיפול הזה הוא שצריך להחליף נוזל בלמים

סה"כ האוטו במצב מצויין ולא עושה בעיות למרות שאנחנו מתעללים בו , בכל זאת אם תוכל לתת לי אמת מידה של טיפול 90000 ק''מ , כמה זה בערך צריך לעלות לי ?

כי אני לא רוצה ליפול בזה ולשלם יותר מהרגיל .

אני גר בחדרה ולכן לא אוכל לקחת את הרכב לבדיקה בתל אביב זה גם דיי לא פרקטי בשבילי .

תודה שוב על העזרה .

פורסם

טיפול שכולל :

- החלפת שמן

- החלפת מסנן שמן

- החלפת נוזל בלמים

 

סדר גודל של 400 ש"ח . אך יכול להתפתח מעבר לכך מפני ש:

 

יש פרמטרים נוספים שהחלטה לגבי החלפתם נסמכת על בדיקתם כמו : רפידות בלם , מסנן אוויר , פלגים וכו'

 

צביקה

×
×
  • תוכן חדש...