Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לפני שבוע מכרתי את הגולף 4 שלי וכבר לא כיף לי בלי רכב צמוד.

 

בהיותי סטודנט, אני צריך את הרכב רק בשביל לנסוע מהמרכז לבאר שבע ופעם בשבוע לעבודה (10 ק"מ מהבית).

 

אני משתעשע ברעיון של לקנות רכב זול, רצוי עם שוק מת, שימלא את הדרישות האלה בלבד.

הוא לא צריך להיות נוח או מאובזר או כל השטויות האלה.

 

הרכב צריך להיות ידני, חסכוני ואמין עד כמה שרכב ישן יכול להיות.

 

למה ישן?

אני מניח שהתקציב יהיה עד 10 אלף. אני יכול יותר אבל לא רוצה.

אני מחפש רכב שירידת הערך שלו תהיה זניחה.

הרכב כנראה לא ימכר יותר וישאר במשפחה עד שיגרט.

 

אז מה עומד לפני?

איזה רכבים אני צריך לשים לב אליהם בלוחות המכירה?

מאיזה רכבים להתרחק?

סקסו? קסרה? 205? 206? או אולי בכלל איביזה?

 

שנתון הרכב בהנתן התקציב כנראה יהיה מסוף שנות ה90.

 

אני שוב אזכיר, נסיעות לב"ש מהמרכז. לא רכב עירוני וחסכוני אלא בינעירוני וחסכוני.

המטרה הסופית היא לחסוך בכסף ולהתפשר על כל השאר חוץ מבטיחות כמובן.

 

אז שתפו אותי ברעיונות שלכם, ורצוי כמובן מנסיון.

Kawasaki Versys !!!

פורסם

תחפש רנו קליאו עם מנוע 1400 סמ"ק, 75 כ"ס ידנית במצב שמור.

חיסכונית ונוחה.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=407&FromYear=1997&UntilYear=1999&Auto=-1&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=1400&untilEngineVal=1400&EngineTypeID=1&fromHand=&Hand=

 

אם נושא הבטיחות חשוב לך, מגאן 1400 סמ"ק עדיפה על קליאו במובן הזה.

 

תחפש רכב שמור, המחירון של מגאן בריצפה ממש:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=404&FromYear=1996&UntilYear=1998&Auto=-1&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=1400&EngineTypeID=1&fromHand=&Hand=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מגאן 1600 כבר הייתה במשפחה אם כי אוטומט וסיימה את חייה בטרם עת ובהוצאות לא קטנות.

 

עוד הצעות?

Kawasaki Versys !!!

פורסם

10 אלף זה ממש כלום!! אתה חושב שרכב כזה ישרוד נסיעות מהמרכז לבאר שבע בכלל?

בכל מקרה, סתם עלה לי בראש להציע לך ללכת למתחם אאוטלט שיש עכשיו בצומת ירקונים, יש שם מכוניות מתקדמות (דגמים די חדשים) אבל מצד שני הן עברו די הרבה אז הקילומטראז גבוה, ובגלל זה הן מוצאות בהנחות די גדולות...

לא חושב שזה באמת מה שמתאים לך מבחינת תקציב אבל אם אתה בסביבה שווה לבדוק מה קורה שם

בהצלחה בלימודים

פורסם

הבעיה שכל מה שתקנה ב 10K בסבירות גבוהה תשקיע כמה אלפים ביישור קו, ואחר כך בבלאי של חלקים שיתפגרו אחרי אי אלו מאות אלפי ק"מ. (תפוחים / משולשים / רדיאטור ושאר ירקות).

הקסארה שכתבת אופציה מעולה, אתה יכול להכניס למשוואה גם פיג'ו 306.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

nepet, אתה צודק בהחלט.

ובגלל זה אני מחפש רכב עם שוק מת כדי שאוכל למצוא אקסמפלר כמה שיותר שמור ובכמה שפחות כסף.

 

Amiros, אין סיבה שרכב כזה לא יעשה את הנסיעה מתל אביב לב"ש על בסיס של פעם בשבוע.

אחרי הכל הנסועה שלי מסתכמת בפחות מ1200 ק"מ מחודש.

כמו כן, אתה לא תאמין כמה רכבים משנות ה90 אפילו המוקדמות (אתמול ראיתי גולף 2 מפוצץ סטודנטים) יש בבאר שבע וכולם מגיעים לפה בהצלחה וחלקם עם רכב מלא טרמפיסטים מרובי תיקים.

 

 

להמשך הדיון,

פקטור נוסף שלא העלתי הוא הגובה שלי.

עם 190 פלוס, יהיה לי קשה להכנס לרכבים כדוגמת פיאסטה?

Kawasaki Versys !!!

פורסם

בתקציב כזה אפשר לקנות למשל קסארה שנת 98 בנזין בערך או דיזל משנתון מתקדם יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שטויות אם R2 היה עושה נסיעות בלי בעיה לאילת למה שאוטו אחר לא יעשה?

 

חסכוני אמין וידני? פיאט אונו פייר, פיגו 106 ראלי, פורד פיאסטה כולם באזור התקציב שלך של ה10 אלף.

פורסם

אתה רוצה לחסוך מצד אחד ואמין מצד שני. נראה שאלה שני השיקולים העקריים שלך. אז:

  • גודל לא חשוב -> אז לך על יותר קטן. יותר קטן = יותר זול או יותר חדש, וגם יותר חסכוני.
  • סחירות לא חשובה -> אז לך על אוטו לא סחיר. פחות סחיר = זול יותר לאותו שנתון.
  • מצב קוסמטי לא חשוב -> לך על אוטו שמצבו המכני טוב, ולא חשוב הקוסמטי.

 

מכל זה יוצא שאתה צריך לחפש דגמים של סופר-מיני ממותגים פחות סחירים. סיטרואן, פיאט, וכנראה גם איביזה יתאימו. לך על מה שבא לך יותר.

 

עד כמה שידוע לי לא תהיה לך בעיה עם הגובה, אבל אין לי ניסיון אישי (אני קצת יותר נמוך). תבדוק אחת או שתיים ותראה. בכל מקרה ההבדל בין סופר-מיני למשפחתית בגובה התא הוא זניח עד אפסי.

×
×
  • תוכן חדש...