Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודש כמה דקות אחרי תחילת הנסיעה הקלאצ' "נתקע" לי כלומר הדוושה נישארה למטה

אבל לא יכולתי להחליף הילוך, לכן לא יכולתי להניע כי הייתי בהילך גבוה כיבתי את האוטו ואחרי כמה דקות ומשחק עם ההילוכים

זה עבר והמשכתי לנסוע כרגיל.

בטפשותי לא הלכתי למוסך, ואתמול הוא עוד פעם נתקע לי ככה אבל הפעם ממש בתחילת הנסיעה.

למישהו יש מושג מה זה יכול להיות?

הבנתי שיש נוזל בלמים שאולי קשור לזה? אם כן איפה בודקים אותו?

תודה ושבוע טוב :)

פורסם

צריך לעשות הפרדה בין קלאץ' הידראולי (משאבות הידרו'), לבין קלאץ' מכאני (כבל),

אם מדובר בקלאץ' הידרו' - אזי שנוזל הבלמים משותף למערכת הקלאץ'. (וישנם 2 משאבות, אחת בדוושה, ועוד אחת על הגיר עצמו)

האם יש תחושה של התנגדות הדוושה?

M-TECH E46

פורסם

אם זה נימצא בגיר עצמו, אז לא משהו שאני אמור להחליף בעצמי?

עכשיו כן הייתה התנגדות מקודם כשהוא נתקע אז לא הייתה התנגדות כי הוא נשאר למטה..

ההרגשה שלי שזה עובר מתי שהאוטו מכובה, אולי זה סתם כי עבר זמן.

פורסם

אולי זה ישמע לכם דבילי ממש אבל-

הייתה לי בעיה דומה הקלאץ היה נשאר למטה ואחרי מס' שניות רק חוזר למעלה.

חשבתי לקחת את הרכב למוסך, הסתכלתי למטה וראיתי שסה"כ הדוושה נתקעת בשטיח ולא עולה חזרה... :lol:

תעיף מבט שזה לא המצב- אולי הסיכוי נמוך אבל לך תדע

×
×
  • תוכן חדש...