Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר עם חוש הומור חולני משהו.

 

הוא רוצה לדעת אם אפשרי להביא PAYKAN אספנות לארץ.

 

זה רכב שיכול להיות ממש מעניין כי כמעט בטוח שאין אותו להרבה אנשים מחוץ לאיראן.

 

ברור שהלוגיסטיקה של היבוא עצמו טיפה מסובכת (למרות שהוא ערבי אז זה יהיה לו יותר קל דרך מדינות ערביות) אבל הוא ממש מעוניין ביבוא של זה.

 

האם יש מניעה כלשהי על יבוא של דבר כזה?

 

האם כדאי לנסות לרשום את הרכב במדינה אחרת ואז להביא אותו לארץ?

 

למי שלא מכיר, הנה תמונה של PAYKAN:

800px-Peykan_chaldoran.jpg

פורסם

אסור לייבא , מדינת אויב.

יצטרך לאזרח אותה בירדן או בטורקיה ואז לגייר אותה.

לפי חוק האזרחות החדש היא תצטרך להצהיר נאמנות:-o

 

גם אח"כ לדאוג לחלקי חילוף יהיה קצת מסובך, אבל מה לא עושים בשביל להיות ייחודי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ה- Paykan היא למעשה "הילמן הנטר", שהיתה נפוצה למדי בארץ בשנות הששים.

סביר שעדיין יש כמה פריטים בארץ (לפני שנים אחדות ראיתי כזאת בידי אחד מחברי מועדון ה-5).

המנוע דומה לזה שהורכב ב"רום 1301" (אם כי 1600 ולא 1300), כך שסביר שניתן יהיה להשיג חלקי חילוף, בארץ ובבריטניה.

בשלב מאוחר יותר הורכבה ה- Paykan עם מנועים של פג'ו 405, אך דגמים אלה לא יוכלו להיות מיובאים (אינם אספנות עדיין).

אם אינני טועה, אירן עדיין איננה מוגדרת כ"מדינת אויב" (אם כי גם איננה "ידידה גדולה" :lol:- ולכן ספק רב אם יהיה ניתן לייבא ממנה).

עודד

פורסם
אם אינני טועה, אירן עדיין איננה מוגדרת כ"מדינת אויב" (אם כי גם איננה "ידידה גדולה" :lol:- ולכן ספק רב אם יהיה ניתן לייבא ממנה).

טעות בידך

אסור לייבא

 

קראו כאןhttp://www.iffcca.org.il/_Uploads/3827508775.DOC

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שיבריח את אחמאניג'אד בתוך תא הכפפות...

 

אחמאניג'אד נמצא כבר בתוך התא כפפות של חבר אחד בפורום.. שהוא גם חבר מועדון.. :lol: :lol: :mm_tongue

אני שונא את הקיץ!

פורסם
טעות בידך

אסור לייבא

 

קראו כאןhttp://www.iffcca.org.il/_Uploads/3827508775.DOC

 

 

אתה צודק, אסור לייבא מאירן. זכרתי כי לפני שנים אחדות (וגם אז זה היה מוזר מאד) אירן לא נכללה ברשימה הפורמלית של "אויבים". מאז, כנראה מישהו נזכר לעדכן....

 

הרשימה שלך כללית מאד. לרוב המדינות בה אין יחסים דיפלומטיים עם ישראל, אך רק מעטות מוגדרות "אויב".

 

כיום רק אירן, סוריה ולבנון מוגדרות "מדינות אויב". ראה כאן :

 

http://www.moit.gov.il/NR/exeres/306F6F3F-578F-4AB4-A58B-4D667825A8DB.htm

עודד

פורסם

בילדותי, שהינו שלוש שנים באירן בשליחות משפחתית (בתקופת השאה).

 

תקופה מסוימת היתה ברשותנו מכונית מתוצרת זו. הדגם "שלנו" היה רנו 12 בהרכבה מקומית. למיטב זכרוני, לא מציאה גדולה אז וכנראה שגם לא היום...

 

אילן

the macro world of micro cars

פורסם

כמות תשומת הלב הפוטנציאלית שעלול לעורר החבר שלך מצד גורמי בטחון מסויימים, במיוחד אם הוא ערבי, גורמת לי להחוויר :roll:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
יש לי חבר עם חוש הומור חולני משהו.

 

הוא רוצה לדעת אם אפשרי להביא PAYKAN אספנות לארץ.

 

זה רכב שיכול להיות ממש מעניין כי כמעט בטוח שאין אותו להרבה אנשים מחוץ לאיראן.

 

ברור שהלוגיסטיקה של היבוא עצמו טיפה מסובכת (למרות שהוא ערבי אז זה יהיה לו יותר קל דרך מדינות ערביות) אבל הוא ממש מעוניין ביבוא של זה.

 

האם יש מניעה כלשהי על יבוא של דבר כזה?

 

האם כדאי לנסות לרשום את הרכב במדינה אחרת ואז להביא אותו לארץ?

 

למי שלא מכיר, הנה תמונה של PAYKAN:

800px-Peykan_chaldoran.jpg

למה עד אירן

יש כאן בארץ תוצרת בריטניה

IMG_9132.jpg

resized_DSC00822.jpg

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

די, די, די: אני עוד מוכן לספוג שהטילים איראניים ייפלו עליי- בכל זאת, טיל זה שיא הטכנולוגיה כלשהו. אבל שייפול עליי מהשמיים זה?!?!?!?!?!?!:shock::shock::shock: -עד כאן!:-D:-o:twisted::twisted::twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

×
×
  • תוכן חדש...