Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכשתי לאחרונה Golf Tsi 122 ולצערי המראות והידיות עם בצבע שחור ולא בצבע הרכב (כחול גרפיט).

 

רציתי לשאול אם מישהו יודע איפה אני יכול לעשות את זה שיהיה בצבע תואם ומחיר סביר.

 

בנוסף, אם למישהו יש המלצות לג'אנטים שיתאימו למכונית אני אשמח לשמוע.

 

תודה רבה!

פורסם

חבל שרכשת רמת גימור נמוכה יותר ועכשיו אתה סתם מתבאס על פסי הקישוט.

ניתן לבצע צביעה כזאת אצל כל פחח,אם אתה מאזור חיפה אני יכול להמליץ לך על מישהו שביצע לי כזאת עבודה בגולף MK4.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

הבעיה היא שרמת הגימור הבאה זה כמעט עוד 15000 ש״ח וזה הרבה יותר מידי. אפילו שזה כולל לא מעט דברים.

 

אני מאזור המרכז ככה שחיפה לא כל כך מתאים.

 

לא כדאי לעשות את זה אצל מוסך מורשה שבטוח יהיה להם את הצבע הזה?

פורסם

לכל פחח שמכבד את עצמו צריך להיות את הצבע.. אם לא הוא יזמין לך.

אם אתה מתכוון לעשות את זה במוסך מורשה הייתה כבר מוסיף 15000 ש"ח לגימור טוב יותר כי ככה זה בערך יעלה לך... :wink:

תבצע בדיקה אצל כמה פחחים ותחליט מי הכי זול(כמובן שמקצועי)

×
×
  • תוכן חדש...