Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני רוצה להתאים לרובר 216 שלי הגה של MG-ZR או של R-25(מעדיף את העגול של MG) .

זה מתאים בכלל? התהליך פשוט לביצוע? אפשרי לבד? או חייב ללכת למוסך בשביל זה?

מה המידות של זה? האם תהיה בעיה לעבור טסט?

חוצמזה אני מחפש ריפודים של R25 כבר די הרבה זמן בלי הצלחה. הריפודים אצלי ברכב הלכו 

אין פשוט בשום פירוקייה בארץ ומאיביי האנגלי לא שולחים לארץ. :-(

יש למישהו מושג איפה יש את זה? וגם איך אני מתאים את זה בדיוק?

הבנתי שצריך לקצר את הברזל של הידית פתיחת דלת או משהו כזה.

פורסם
ההגה מתאים ומכיוון שמדובר בחלק מקורי אין בעיה לעבור טסט, גם כל שאר הפלסטיקה מתאימה בחלק מהמקרים דרושים שינויים קלים .

וההרכבה? קלה או מסובכת? איך היא מתבצעת? אני יכול לעשות את זה לבד בבית? או צריך איש מקצוע?

אגב אם אני קונה הגה של R25 עם כפתורים לשליטה על הווליום אפשרי להתאים את זה ל200 שלי?

המון המון תודה !

×
×
  • תוכן חדש...