היי חבר'ה,
אני שוקל לקנות גולף 1.4TSI שנת 2008 לאחר התעניינות והסתכלות על מספר רכבים, לקחתי היום רכב פוטנציאלי לבדיקה לפני קנייה.
הרכב עם גיר DSG6 ו-110K קילומטרים.
האוטו שמור ביותר מבפנים, חיצונית טיפה מוזנח.
מחירון של הרכב לאחר שקלול ק"מ ביצחק לוי: 66K
הצלחתי להוריד את המוכר ל-63K
טופס הבדיקה מצורף כמובן להודעה.
הערות הבוחן היו:
האוטו ללא תאונות רציניות או מכות בשאסי, יש טיפה מכות חנייה ושפשופים, יש פגיעה תחתית בסף(כנראה ממדרכה).
בנוגע לגיר אמר שיש טיפה נקישות אבל זה אופייני בגירים האלה, הוא עשה נסיעה ארוכה בכוונה כדי לבחון אותו קצת יותר לעומק
הבוחן אמר שככה הגירים האלה למיטב ידיעתו זה לא משהו חריג.
לגבי המנוע אמר שהוא טיפה מרגיש, אבל ככה המנועים האלה, אמר שזה קשור איכשהו למגדש טורבו.
צריך לעשות יישור פרונט, פנסים קדמיים דהויים ודרוש ליטוש.
אנא עזרתכם תודה.
אנא עזרתכם, האם העיסקה כדאית
Untitled 17.pdf