Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת מוסיקה!


Adabbbbbb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, מאוד מאוד משעמם לי..

אני מתוסכל לאללה! (יש לי איזה נזילת שמן ואני לא יודע איך לאכול את עצמי..)

אז עכשיו אני יושב מול המחשב וחופר, בתקייה של האמ פי 3..

החלטתי להעלות קצת שמות של שירים (קצת נוסטלגיה, קצת לא....) שיהיה...

 

הזהרה, לכל מי שמצפה לראות פה פופ, מזרחית, או טראנס, שיצא.. (למרות שבקשר לטראנס יכול להיות שאני אעלה לפה כמה דברים משובחים.. אבל זה יהיה תלוי במצב-רוח שלי..

 

 

נתחיל עם מוסיקת מטאל-רך :):shock: (כבר שכחתי איך לקטלג את המטאל.. מצטער חברה..) - מוסיקה לנהיגה עצבנית יותר..

 

1. Babylon Zoo - Space man.mp3 (תמיד טוב באוטו!!)

2. Black Sabbath - Iron Man.mp3 (מישהו אמר נוסטלגיה?)

3. Coal Chamber - Roof Is On Fire.mp3 (איך אשכרה מוסיקה לרייס.. :twisted: )

4. Deicide-Insineratehymn-01-Biblebasher.mp3 (חחח... טוב נו זה קצת יותר כבד, אבל עדיין מצחיק, פעם הייתי שומע את זה.)

5. Marilyn Manson - The Beautiful People.mp3 (למרלין יש המון טובים, אבל אין לי כח לרשום את כולם.. אחד המוצלחים. [אבטיח בשקל למי שמכיר :wink: ])

6. Rammstein-DuHast.mp3 (חופר חזק!)

7. ויש גם את KORN (פשוט כיף לשמוע בנהיגה..)

8. paradise_lost-how_soon_is_now.mp3 (איי הם משובחים, למי שמכיר, זה השיר פתיחה של "המכושפות" הפצצות :p ..)

 

וה-מוסיקה. הלכתי להופעה שלהם בארץ, נפצעתי שם, ועד היום אני נדלק מחדש כשאני שומע אותם!, מומלץ ביותר : Rage Against The Machine

 

עד כאן המטאל..

הלאה..

 

פאנק - לנסיעות קצרות?

1. Dead Kennedys - California Uber Alles.mp3

2. Dead Kennedys - Holiday in Cambodia.mp3

3. Misfits - Die, Die My Darling.mp3 (מטאליקה עשו לזה אחלה קאוור..)

קלילים יותר:

4. Blink 182 - First Date.mp3

5. wheetus - A Lot of Respect.mp3

6. Papa Roach - Last Resort.mp3

7. בלה בהל בלה... זהו לבנתיים..

 

נעבור שלב בהתפתחותינו המוסיקלית, ונגלה שאנחנו יכולים להקשיב לדברים נוספים..

 

1. Black Hole Sun - Soundgarden.mp3 (משובחים)

2. Muse - Plug-in Baby (new LP).mp3 ( משובחים גם כן.)

3. U2 - Elevation.mp3

4. Pink Floyd-Wish You Were Here.mp3

5. lenny kravitz - belive in me.mp3

 

ונתן לכם קצת אלקטרוני לסיום (לא טראנס, בסוף לא היה לי כח להכנס לשם, אבל בהזדמנות הבאה)..

1. RONI SIZE (למי שאוהב ג'אנגל, בטח מכיר אותו, הבן אדם גאון!!!, אם אתם רוצים שמות של שירים רק תגידו..).

 

זהו, אם תרצו, אני אוכל כל כמה זמן להעלות לפה הודעה כזאת..

רוצים? לא רוצים?

 

אדם.

פורסם

עזבו אותכם משטויות, אין כמו חוליו איגלסיאס!

 

דמינו:

לינהוג בשעות הערב, חורף, הכל חשוך, גשם קל מטפטף על השמשה,

קר בחוץ, אבל אני משייט בנינוחות באוטו החמים, רואה את הפנסים האדומים של

המכוניות המועטות שיש על הכביש, ושומע את חוליו, בזווית עיין רואה את אור המחוונים

של האוטו, עצוב אבל טוב...

 

חוץ מזה יש את פאולינה רוביו, פאולה & קיארא, ולנהיגה ספורטיבית

אני שם את ג'ימיריקוואי, אני חולה על השיק COSMIC GIRL ועוד אחד,

מתחיל עם רעש של אוטו, לא זוכר איך קוראים לו... אולי ALL I WANT TO DO IS JUST TRAVELING

פורסם

טוב, יש כמה דברים מטורפים שאפשר לשמוע בנהיגה, כמובן, רק בפול ווליום.

 

1. מטריקס - הפסקול. ובמיוחד:

spybreak - propellerheads - פשוט ע-נ-ק לנהיגה עצבנית

clubbed to death - rob D

mindfields - prodigy

du hast - rammstein - פשוט שיר מטורף

wake up - RATM - מופרעים כתמיד...

 

2. פייט קלאב - הפסקול. כל מילה נוספת מיותרת.

 

3. THE BENDS של רדיוהד, פייבוריט תמידי שלי.

 

4. אוסף פיקזיס, סתם בשביל לצרוח עם המוזיקה (-:

 

5. פרל ג'ם - 10. אלבום מופת, במיוחד אם אתה מכיר את כל המילים בע"פ...

 

6. קולדפליי - שקט אבל יפיפה.

 

7. לזכר הימים הטובים - גרין דיי, אופספרינג, סטון טמפל פיילוטס, REM, לייב, דה קיור, פו פייטרס, נירוונה ועוד ועוד ועוד... תמיד כיף להכניס דיסק ישן למערכת ולהזכר...

 

8. AIR ו- MOLOKO לנסיעות רגועות...

 

ויש עוד המוווווון...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מוזיקה מוזיקה מוזיקה...

זה תמיד תלוי במצב הרוח בשעה ובתנועה....

 

נסיעת אנדרנלין.... אין כמו הדיסק של הפרודג"י - במיוחד השיר Smack My Bitch Up

שנותן כול כך הרבה כוח!!!

באגף הרוק מככבים אצלי גם system of a down - שני הדיסקים הטובים שלהם...

 

וככה בלילה שנוסעים רגוע בכבישים ריקים , עם חימום טוב באוטו

אין כמו אבל אין כמו לשמוע קצת שנסונים צרפתיים - כמו

Joe Dassin - Indian Summer שמחמם את הלב...

וכמו שירים שקטים טובים ... כאלה ששרים ביחד עם המערכת...

Annie Lennox - a Whiter Shade of Pale.

וגם להרגע צריך משהו פסיכדלי איטי ובצלילים חודרים...

אז אין כמו

Etnica - trip

 

ולפעמים שיש תנועה ונוסעים בבוקר לעבודה ...

שומעים מוזיקה ישראלית קצת יותר ישנה

המככב אצלי הוא אריאל זילבר במיוחד אגדה יפנית , אי אפשר להתחיל

את הבוקר בלי השיר.....

 

:wink:

פורסם

לפני ארבה זמן, כשהיה לי רדיודיסק באוטו, הייתי מסתובב עם סוללת CDs לכל מצב:

 

לנסיעות ארוכות ורגועות - Annie Lennox, Alan Parson's Project, Enya

לנסיעות ארוכות ועצבניות - רוק גוטי...Sisters of Mercy, Siouxsie & the Banshees

לקצרות ומאוד עצבניות - מוזיקה אלקטרונית...פופ...זבל...מ Aqua ועד 2Unlimited, מProdigy ועד Sash (נכון, אני זקן) - רק שהיה כמה שיותר BPM

 

ולנסיעות הטובות ביותר - שנות השמונים...A-Ha, Pet Shop Boys, Sting, Eurythmics וכו'

פורסם

לנסיעות בינעורניות uriah heep שמזרים תאדרנלין במהירות בכל הגוף

בהרי ירושלים scorpions ballads שמתאים בדיוק לתהפוכות בהרים

בנסיעות לקראת הערב אין בעיר אין כמו לשמוע modern talking או Dire Strais

ולקראת הבוקר כשחוזרים להגביה קצת תווליום ותבי פי אם

וכדי לא להירדם להפציץ בטראנס של Deepsky

 

שבוע טוב לכם

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

:mm_yeah: לכולם..

במיוחד רוני הזכיר כמה דברים משובחים בהחלט!!

ואני רוצה להוסיף:

היפ-הופ.. (כשיש מצב-רוח, פשוט נותן חשק..)

במיוחד במיוחד DMX!!

שווה לבדוק..

 

בנסיעות של ימי שבת (ובעיקר כשאני נוסע לגלוש..), אני אוהב לשמוע את

RED HOT!! אין עליהם..

 

בקשר לאלקטרוני.. אני אתן קצת טראנס, אבל לפי דעתי טראנס משובח יותר..

1. PSYSEX (גובלין פשוט גאון!!)

2. oforia

3. SUN PROJECT

4. ואסטרל הישנים.

 

זהו, בקרוב צפוי עוד התקף מוסיקה.. :wink:

×
×
  • תוכן חדש...