Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קניתי לפני כשבוע זוג נורות H7 של HELLA והחלפתי נורה אחת ברכב והכל עבד.

אתמול ראיתי שהנורה שהחלפתי לא עובדת (נורה קדמית - אור רגיל) והיום שהוצאתי אותה ראיתי שהסליל לא קרוע וגם לא הצלחתי לראות משהו תקול בנורה.

האם הייתה תקלה ברכב שגרמה לנורה להתקלקל או או שיכול להיות שהנורה הייתה תקולה מלכתחילה?

האם אני צריך שחשמלאי יבדוק את העניין או לתת צ'אנס לנורה השנייה? (אני עוד צריך לברר אם אפשר להחזיר את הנורה התקולה)

 

תודה לעוזרים וחג שמח

פורסם

יש לי עוד נורת HELLA H7 אם אני אחבר אותה והיא תעבוד יש סיכוי שעוד כמה ימים גם היא תתקלקל לא?

הסתכלתי על הנורה החדשה שהתקלקלה והסליל לא קרוע.

פורסם

1. נסה לבדוק את המנורה 'התקולה' עם רב-מודד (אם יש לך) במצב של בדיקת רציפות כלומר האם קיים נתק במנורה או לא.

 

2. כמו כן בדוק את מתח הטעינה בעזרת מד-מתח (מתח תקין בסביבות 14 וולט).

 

3. קורה לפעמים שגם מנורות חדשות נשרפות מהר בגלל פגם בייצור.

איזה כייף לי :)

פורסם
הרב מדד מראה שיש מתח בנורה, מה יכולה להיות הבעיה?

 

מה חשבת שיש שם ? קולה או מיץ פטל :-D

 

כיצד ואיך לבדוק מתח טעינה אני ממליץ לך לבצע חיפוש בפורום.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...