Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על מכירת רכב מעל מחירון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה יש לי שאלת סקר כזאת.

אם יש רכב שהושקע בו כ30000 ש"ח תוספות (זה מה שהשקעתי בשלי),

ולנסות למכור אותו עם כל התוספות בתוספת לפחות 20000 ש"ח כי האוטו רק בן שנה,

מישהו מכם היה מוכן לקנות את הרכב ב-20000 ש"ח יותר מהמחירון?

כי כבר עכשיו כל החברים אומרים לי שכל התוספות ילכו לפח,

אף אחד לא ישלם עליהם שקל עדיף לפרק ולזרוק בבית או למכור ברבע מחיר.

מה אתם אומרים מי מוכן ומי לא?

התוספות הם: גלגלי מגנזיום, רדיו דיסק נדיר, 2 מגברים, 2 קומפוננטים, סאב, מתאם בלוטוס לרדיו דיסק, פנסי ערפל, פנסים ראשיים מיוחדים עם פס מקורי כמו לאאודי, קסנון גם בפנסים ראשיים וגם בפנסי ערפל, 5 חלונות שחורים, אזעקת ביפר, כיסויי עור לכיסאות מותאמים לרכב, פסי ניקל לקישוט, מגיני בוץ מקוריים מגרמניה, מגן דשבורד, פסי אולטרה בתוך הרכב, ועוד כל מיני דברים קטנים.

כל הדברים הנ"ל ניקנו חדשים ולא זולים, הרוב לא מהארץ.

תודה ומחכה לתגובות.

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

אני רואה לא מעט אנשים שמשדרגים את הרכב עם תוספות ומוכרים אותו אפילו הרבה מעל למחירון ורובם המכריע מצליח למכור.

לפי דעתי אם באמת אלו תוספות שעלו יקר יקנו ממך במחיר שמעל המחירון, רק זכור שגם האוטו צריך להיות מושקע (כלומר מטופל בזמן עם טסט והכל, כל הדברים שמפתים קונה פוטנציאלי)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

תלוי מה המחיר של הרכב לפני התוספות. על מרצדס שעולה מיליון שקל יהיה קל יותר להוסיף 20K בשביל תוספות. באופן כללי ובהכללה גסה, בארץ אנשים לא אוהבים לשלם על תוספות.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

עניין התוספות לרכב שנוי במחלוקת מאוד.

יש אנשים שיגידו לך לא מעניין אותי כמה שילמת על פא*ינג מגיני בוץ, כי אין לזה משמעות בשבילי.

ולמען האמת זה מה שרובם יגידו לך.

לגבי רכיבים אחרים כמו המערכת והג'אנטים, אלו דברים שאתה יכול לקחת איתך אם הם

שווים המון כסף ואתה לא רוצה להפסיד עליהם.

 

בדרך כלל כמו שאמר אמיר, הגישה היא שלא משנה כמה שהשקעת על האוטו,

די נדיר שתמצא מישהו שיתן לך, במיוחד 20 מעל המחירון (בהנחה שמדובר ברכב של עד 100K).

 

למען הגילוי הנאות, אני מאלה שלא היו מתקשרים אליך כלל אם אתה רוצה 20 מעל המחירון.

בהצלחה.

רותם.

פורסם

רשמתי לך את דעתי, ממנה תוכל להבין שאני לא הייתי משלם לך על מרבית הדברים

 

אהלן חברה יש לי שאלת סקר כזאת.

גלגלי מגנזיום - תפרק ותחזיר את המקוריים. לא תקבל עליהם יותר מגרושים

רדיו דיסק נדיר - לדעתי אין חיה כזו, אם הוא באמת נדיר וסופר איכותי תפרק ותשים רדיודיסק ב 400 שקלים

2 מגברים - תפרק ותשמור לך לרכב הבא.

2 קומפוננטים - אותו הדבר

סאב - אותו הדבר

מתאם בלוטוס לרדיו דיסק - זה באמת לא שווה תוספת כסף

פנסי ערפל - לא משלם לך כסף על זה

פנסים ראשיים מיוחדים עם פס מקורי כמו לאאודי - זה סיבה להוריד מחיר.

קסנון גם בפנסים ראשיים וגם בפנסי ערפל - לא מוסף שקל

5 חלונות שחורים - מוריד בגלל זה

אזעקת ביפר - לא מוסיף שקל

כיסויי עור לכיסאות מותאמים לרכב - לא מוסיף שקל. תביא את המקוריים

פסי ניקל לקישוט - מוריד על זה כסף

מגיני בוץ מקוריים מגרמניה - לא מוסיף שקל

מגן דשבורד - איכסה. קח אותו ותמכור בחוץ.

פסי אולטרה בתוך הרכב - איכסה. לא קונה את הרכב עם זה.

ועוד כל מיני דברים קטנים- לא מוסיף על הדברים הקטנים שלך שקל.

כל הדברים הנ"ל ניקנו חדשים ולא זולים, הרוב לא מהארץ - וזה מעניין כי?

כעת על הדברים שלא מעניינים אותי אתה רוצה שאוסיף 20.0K?

תפרק את הכל ותשמור לך לרכב הבא, אלא אם הפירוק יגרום לנזק וישאיר סימנים ברכב, ואז זה עוד סיבה להוריד במחיר...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
תלוי מה המחיר של הרכב לפני התוספות. על מרצדס שעולה מיליון שקל יהיה קל יותר להוסיף 20K בשביל תוספות. באופן כללי ובהכללה גסה, בארץ אנשים לא אוהבים לשלם על תוספות.

זה נכון מאוד!

 

בנוסף - נסה למכור את הרכב וראה אם יש הענות לשלם את הסכום אותו אתה דורש.

אם אין הענות - אני הייתי מפרק לפחות את מערכת השמע (מוכר אותה לחוד/מעביר לרכב אחר) כדי להוזיל המחיר.

alfa 156 2.5.

פורסם

רכב מהסוג הזה (הכוונה לא לדגם אלא לשיפור), נפסל אצלי עוד בשלב הסינון המוקדם.

לא אוהב את כל התוספות "האורגינליות" האלה.

לא סובל את הוונדליזם שההתקנות האלה גורמות לרכב.

 

דבר אחרון - יש לי סטיגמה לא מחמיאה על אלה שנוהגים במכוניות כאלה, ברור לי לחלוטין שפותח השרשור לא כזה, אבל כשמחפשים רכב בלוחות יד 2 אז אין סינון ורכב כזה נפסל במקום.

 

נ.ב. - למה התקנת ברכב "רדיו דיסק נדיר", הרדיו דיסק המקורי לא היה נדיר דיו? :roll:

 

נ.נ.ב. - אם הרכב בן שנה, ואתה דורש 20K מעל המחירון, יוצא שהרכב המשומש שלך עולה יותר מחדש - באמת נראה לך שמישהו ישלם על רכב משומש סכום שקרוב למחיר החדש?

פורסם

תוריד מהמחירון 5K וגם אז לא הייתי קונה אחרי שפצעת את הרכב

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

תפרק את המערכת. מי שנמצא בתחום מעדיף לבחור בעצמו. מי שלא ייתן לך תשובה כמו dorki. קסנון ו-5 חלונות שחורים - כנראה לא חוקי. רכב שלך יתאים רק לסוג מאוד מסוים של אנשים.

פורסם

מצטרף לרנו 5, הרבה קטילות רצות פה, אבל בסופו של דבר על איזה רכב אנחנו מדברים?

אם תבוא ותגיד מאזדה 3, טויוטה קורולה שכח מכל הנושא, תפרק הכל ותמכור את הרכב במחירון.

Confidence In Motion

פורסם

כן גרנדה פונטו 2009 גיר רגיל.

חברה כתבתי למעלה שזו שאלת סקר, חלק מכם לקח את זה מאוד קשה.

אני בינתיים לא מתכוון למכור פשוט כל מה שרציתי לדעת אם יש איזשהו סיכוי שכן אפשר

למכור את כל התוספות בתשלום או לדעת מראש שאם אני רוצה למכור ישר לפרק את הכל וזהו.

הרי אם לקחת את החברה הצעירים שמתלהבים ממגנזיום, פנסים, קסנון וכו', לפרק את כל כדי למכור במחירון ומטה

ובסוף הקונה מכספו ירכיב את הכל בחזרה באותו כסף או ביותר ובפחות איכות זה בטוח רק אם הוא רוצה לשים איזה 50000 על מערכת.

חברה עוד פעם אני אומר אל תקחו את זה קשה, כל מה שאני מבקש זה רק לרשום מה כל אחת חושב ובלי לפרט מי אוהב איזה חלק ומי לא,

כי יש כאלה כמו שכתבו שמעדיפים להשקיע במנוע ולא בחוץ, אני ההיפך יכול לעשות הכל חוץ ממנוע, כי אני חושב שלהשקיע על אוטו חלש ים כסף כדי שיגיע ב2 שניות יותר מהר למאה ויעשה יותר רעש זה די מיותר כי את הכסף הזה אפשר להשקיע באוטו שכבר מגיע יותר מהר למאה בלי כאבי ראש.

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

אני מבין שאתה מאוד אוהב את האוטו שלך. לשים 30000 שקל תוספות על רכב ששווה במקרה הטוב פי שניים וחצי? הרבה בריאות ובהצלחה. עכשיו שידוע איזה רכב זה , תפרק ותעביר לאוטו הבא כי אף אחד לא יתן לך תוספת של 20000 על אוטו כמו זה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

צר לי לומר לך, אך חוץ מכמה צעירים מתלהבים (שאין להם כסף לשם לך גם שקל מעל המחירון) וערסים, מעטים מאוד האנשים שישלמו לך משהו מעל המחירון בגלל התוספות הנ"ל. אדרבא, להערכתי רוב האנשים "השגרתיים" יברחו מהרכב הזה גם אם תבקש 10K מתחת למחירון.

×
×
  • תוכן חדש...