Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על מכירת רכב מעל מחירון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן חברה יש לי שאלת סקר כזאת.

אם יש רכב שהושקע בו כ30000 ש"ח תוספות (זה מה שהשקעתי בשלי),

ולנסות למכור אותו עם כל התוספות בתוספת לפחות 20000 ש"ח כי האוטו רק בן שנה,

מישהו מכם היה מוכן לקנות את הרכב ב-20000 ש"ח יותר מהמחירון?

כי כבר עכשיו כל החברים אומרים לי שכל התוספות ילכו לפח,

אף אחד לא ישלם עליהם שקל עדיף לפרק ולזרוק בבית או למכור ברבע מחיר.

מה אתם אומרים מי מוכן ומי לא?

התוספות הם: גלגלי מגנזיום, רדיו דיסק נדיר, 2 מגברים, 2 קומפוננטים, סאב, מתאם בלוטוס לרדיו דיסק, פנסי ערפל, פנסים ראשיים מיוחדים עם פס מקורי כמו לאאודי, קסנון גם בפנסים ראשיים וגם בפנסי ערפל, 5 חלונות שחורים, אזעקת ביפר, כיסויי עור לכיסאות מותאמים לרכב, פסי ניקל לקישוט, מגיני בוץ מקוריים מגרמניה, מגן דשבורד, פסי אולטרה בתוך הרכב, ועוד כל מיני דברים קטנים.

כל הדברים הנ"ל ניקנו חדשים ולא זולים, הרוב לא מהארץ.

תודה ומחכה לתגובות.

 

אני לא רוצה להישמע מתנשא עליך אבל אני מנסה לחשוב, אם אתה חושב לבקש 20,000 על תוספות שדוגרי אני אומר לך לא שוות יריקה ואני לא אומר את זה מתוך לפגוע או משהו. נגיד אצלי ב-X5 הזמנתי את הרכב בהזמנה אישית עם תוספות שאני רוצה כמו כורסאות מעור נאפה, שרק שניים קדמיות עלו בסביבות ה-34,000 ש"ח או תאורת לדים מתחת לידיות רכב שעלו בסביבות ה-7,000 ש"ח שתבין את ההבדל ואלא תוספות מקוריות מהמפעל. אז ביום שאני אחליט למכור את האוטו אני אבקש על האוטו 60,000 ש"ח מעל המחירון? אני אגיד תודה, שבכלל יתנו לי בין 10-15 אלף ש"ח מעל המחירון על כל מה שמושקע באוטו.

בקיצור מה שאני רוצה להגיד לך כך הכל בפרופורציה כמו שאמרו לך, או שתפרק או שתבקש מחירון לא מעל אם כמובן הרכב שמור.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
נגיד אצלי ב-X5 אני אגיד תודה, שבכלל יתנו לי בין 10-15 אלף ש"ח מעל המחירון על כל מה שמושקע באוטו.

 

קנית את הרכב בקמור או יבוא אישי ?

 

בקיצור, כך או כך, תשמח אם תקבל מחירון.

 

:roll:

 

לרוב רכבים מהסגמנט הזה נסחרים מתחת למחירון,הרבה מתחת למחירון.

 

לפותח השרשור,

 

אי אפשר לכתוב לך "חבל שהשקעת" כי אני מניח שאתה נהנה מההשקעה שלך, אבל, אתה השקעת בדברים שהם טעם אישי (מגנזיום, כיסוי דש בורד וכו') ובדברים לא חוקיים (ניאונים בתוך הרכב, קסנון, השחרת כל החלונות).

 

אין סיכוי שמישהו יתן לך את התוספת הזאת שאתה "מייחל אליה".

 

במקרה הטוב תקבל כמה שקלים מעל המחירון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

דעתי היא , הכל בעניי המתבונן .

יש לא מעט אנשים שכן ישלמו לך יותר אם האוטו שווה . מה שכן תהליך המכירה יכול לקחת קצת זמן .

אל תפרסם את המחיר המלא כולל תוספות אלהתציג אותם לקונה בזמן המכירה . יכול להיות שחלקם הוא ירצה וחלקם לא . כמו כן יש הרבה

דברים שאתה יכול לפרק ולמכור לבד , דרך יד 2 למשל או לשים באותו החדש.

אם לא תדרוש מחיר מוגזם ,אין שום בעיה , ואל תשכח "לכל סיר יש מכסה ".

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
אני לא רוצה להישמע מתנשא עליך אבל אני מנסה לחשוב, אם אתה חושב לבקש 20,000 על תוספות שדוגרי אני אומר לך לא שוות יריקה ואני לא אומר את זה מתוך לפגוע או משהו. נגיד אצלי ב-X5 הזמנתי את הרכב בהזמנה אישית עם תוספות שאני רוצה כמו כורסאות מעור נאפה, שרק שניים קדמיות עלו בסביבות ה-34,000 ש"ח או תאורת לדים מתחת לידיות רכב שעלו בסביבות ה-7,000 ש"ח שתבין את ההבדל ואלא תוספות מקוריות מהמפעל. אז ביום שאני אחליט למכור את האוטו אני אבקש על האוטו 60,000 ש"ח מעל המחירון? אני אגיד תודה, שבכלל יתנו לי בין 10-15 אלף ש"ח מעל המחירון על כל מה שמושקע באוטו.

בקיצור מה שאני רוצה להגיד לך כך הכל בפרופורציה כמו שאמרו לך, או שתפרק או שתבקש מחירון לא מעל אם כמובן הרכב שמור.

 

אני מצטער לאכזב אותך אבל לא רק שלא תקבל 10-15 מעל המחירון תגיד תודה עם תקבל 20-30 מתחת למחירון,

רכבים בסגמנט הזה נמכרים הרבה מתחת למחירון.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אם יש רכב שהושקע בו כ30000 ש"ח תוספות (זה מה שהשקעתי בשלי),

 

התוספות הם: גלגלי מגנזיום , רדיו דיסק נדיר, 2 מגברים, 2 קומפוננטים, סאב, מתאם בלוטוס לרדיו דיסק, פנסי ערפל, פנסים ראשיים מיוחדים עם פס מקורי כמו לאאודי, קסנון גם בפנסים ראשיים וגם בפנסי ערפל, 5 חלונות שחורים, אזעקת ביפר, כיסויי עור לכיסאות מותאמים לרכב, פסי ניקל לקישוט, מגיני בוץ מקוריים מגרמניה, מגן דשבורד, פסי אולטרה בתוך הרכב, ועוד כל מיני דברים קטנים.

כל הדברים הנ"ל ניקנו חדשים ולא זולים, הרוב לא מהארץ.

תודה ומחכה לתגובות.

 

איך הגעת ל30000 שח תוספות ? :shock: אולי 8000 שח וגם זה בלחץ

פורסם

לדעתי אתה פוסל פשוט חלק נכבד מהקונים הפוטנציאליים.

כמה עולה פונטו חדשה, 90K? אני לא חושב שהרבה צעירים יכולים להרשות לעצמם

לקנות רכב בסכום כזה. צעירים אולי קונים אונו או פונטו ישנות בגרושים. אז למרבית הצעירים

שהם בראש שלך, זה מעבר לתקציב. אנשים מבוגרים יותר לא יתקרבו בגלל כל הקישוטים למיניהם.

אני באופן אישי שואף לכך שהרכב יהיה מקורי, כל התוספות האלה רק מבריחות אותי. יש לך רכב בן שנה

שעדיין באחריות יצרן, אתה מחליף לו חישוקים, קסנון וכד', יתכן וזה פגע באחריות בכלל. בכל אופן אני לא

הייתי מתקרב אליו גם אם הוא היה 10K מתחת למחירון כאשר הייתי רואה את הניקלים האלה שרק מוזילים

את מראה הרכב המקורי וכאשר הייתי רואה את האולטרות, הייתי בורח בריצה מהירה. אבל כאשר הייתי שומע

שכל החבילה נמכרת בסכום גבוהה יותר מרכב מקורי כזה חדש, הייתי מתחיל לצחוק. :roll:

פורסם

חדשה עולה 90K אם מזמינים מהיבואן.

 

אתה רוצה למכור את שלך במחיר שהוא יותר ממחיר של חדש.

 

 

אז תשובה לשאלתך - לא, אין סיכוי.

 

בלי קשר, תגיד תודה אם הן יעזרו לך למכור במחיר מחירון רגיל. בימינו גם זה משהו.

פורסם

אני גם לא מבין איך הגעת ל20 אלף שקל עם כל מה ששמת. זו השקעה של אולי, במידה והמערכת איכותית מאוד, של כ-7/8 אלף שקל.

בכל מקרה, אלה תוספות(בלי להעליב) מגעילות לדעתי. אני אישית לא הייתי רוכש את הרכב הנ"ל בכלל.

צעירים שמחפשים רכבים עם תופסות כאלה לרוב לא יכולים להרשות לעצמם רכב במחיר כזה ולכן אליהם זה לא כלכך פונה כרגע.

האנשים שכן מחפשים פיאט גרנדה פונטו חדשה, לרוב לא יהיו מעוניינים בתוספות הללו.

בקיצור - התוספות הן נטו כדי שאתה תהנה מהרכב וזהו. אתה לא תקבל עליהן שקל יותר(רוב הסיכויים.. תמיד יכול לקרות מקרה יוצא דופן) וזה אף עלול להפריע לך למכור.

פורסם
קנית את הרכב בקמור או יבוא אישי ?

 

בקיצור, כך או כך, תשמח אם תקבל מחירון.

 

:roll:

 

לרוב רכבים מהסגמנט הזה נסחרים מתחת למחירון,הרבה מתחת למחירון.

 

לפותח השרשור,

 

אי אפשר לכתוב לך "חבל שהשקעת" כי אני מניח שאתה נהנה מההשקעה שלך, אבל, אתה השקעת בדברים שהם טעם אישי (מגנזיום, כיסוי דש בורד וכו') ובדברים לא חוקיים (ניאונים בתוך הרכב, קסנון, השחרת כל החלונות).

 

אין סיכוי שמישהו יתן לך את התוספת הזאת שאתה "מייחל אליה".

 

במקרה הטוב תקבל כמה שקלים מעל המחירון.

 

אני מצטער לאכזב אותך אבל לא רק שלא תקבל 10-15 מעל המחירון תגיד תודה עם תקבל 20-30 מתחת למחירון,

רכבים בסגמנט הזה נמכרים הרבה מתחת למחירון.

 

עידן, הרכב הוא X5 שני שנקנה מקמור.

 

אולי אתם מדברים על שחיטה בטרייד אין כי אני בא מהעולם הזה, ואני יודע טוב טוב בכמה נסחרים להם X5ים והמתחרות בסגמנט.

אז אני רק אומר לכם שאת ה-X5 הקודמת שלי מכרתי אותה ב-10,000 ש"ח מעל המחירון גם כי, הרכב היה שמור יד 1 ק"מ נמוך וגם היו עליו תוספות מיוחדות וגם עכשיו יש לי חברים ומכרים שמוכנים לשלם לי בסביבות מה שכתבתי, מעל המחירון כי יודעים מה הושקע באוטו מי נוהג עליו ויודעים מי מטפל בו.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

חג שמח לכל חברי הפורום!

 

צר לי להיות עוד אחד ממאכזבי פותח השרשור, אך כאחד שנמצא בענף הרכב כבר כמה שנים

אני יכול לומר לך שלגרנדה פונטו שלך אין ביקוש גבוה כ"כ בשוק.

מה שאומר שבכדי למכור רכב כזה במצב מצויין וללא תאונות, תצטרך להפחית מינימום 10% מתחת למחירון

וגם קונים כאלו קשה למצוא.

הפונטו הוא לא "רכב של מחירון" בכל מקרה ומצב...יתרה מכך, לפני כשנתיים במסגרת מבצע שערכנו בחב'

הקודמת שעבדתי בה (קל אוטו) מכרתי גרנדה פונטו חדשות 0 בעלים ו 0 יד ב-20,000 ש"ח מתחת למחירון...

וזה להזכירך על רכב שאתה נרשם כיד ראשונה...

אז נכון שזה היה דגם ה 1.2 שנחשב מוצלח פחות ויותר פפולרי בציי רכב,אך עדיין...

לפי דעתי,באם אחזקת הרכב לא גדולה עליך, נסה להישאר איתו עוד תקופה מסוימת,נצל אותו ותיהנה ממנו.

סה"כ מדובר ברכב לא רע בכלל ביחס לקטוגריה שלו, והידניות מצליחות להשיג מחירים סבירים (הרובוטיות פחות).

ועוד לא דיברנו על כך שהרכב עבר לאחרונה מתיחת פנים, מה שהופך את שלך ל "צורה ישנה"....

 

לסיכום, אם תצליח לקבל מחיר הקרוב למחירון-שמח בחלקך! משום שעשית עסקה מעולה...

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם
גם עכשיו יש לי חברים ומכרים שמוכנים לשלם לי בסביבות מה שכתבתי, מעל המחירון כי יודעים מה הושקע באוטו מי נוהג עליו ויודעים מי מטפל בו.

 

זה בדיוק המפתח למכירה מוצלחת (הן לקונה והן למוכר).

רכב עם נתונים טובים +היכרות עם בעל הרכב, עושים את העבודה.

 

גם אני מוכר בשיטה הזו כשלכל רכב יש רשימת המתנה עוד בטרם הוא יוצא אל השוק.

פורסם
עידן, הרכב הוא X5 שני שנקנה מקמור.

 

אולי אתם מדברים על שחיטה בטרייד אין כי אני בא מהעולם הזה, ואני יודע טוב טוב בכמה נסחרים להם X5ים והמתחרות בסגמנט.

אז אני רק אומר לכם שאת ה-X5 הקודמת שלי מכרתי אותה ב-10,000 ש"ח מעל המחירון גם כי, הרכב היה שמור יד 1 ק"מ נמוך וגם היו עליו תוספות מיוחדות וגם עכשיו יש לי חברים ומכרים שמוכנים לשלם לי בסביבות מה שכתבתי, מעל המחירון כי יודעים מה הושקע באוטו מי נוהג עליו ויודעים מי מטפל בו.

 

גם אני יפסיד במכירה של האינפיניטי הרבה כסף... אבל מי שקונה אותו כזה לא חושב על זה

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

×
×
  • תוכן חדש...