Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מן הסתם אני לא מאותת או מהבהב למישהו בזמן שהוא עוקף. רק אם הוא נתקע בשמאלי. יש גם מעצבנים שהחליטו שהם עוקפים, אבל עושים את זה סופר-לאט ולא טורחים לחזור לימין בין עקיפות (כי "עוד 20 מטר יש עוד אוטו שאני רוצה לעקוף"). אנשים כאלה יכולים להתקע בשמאלי במשך דקות ארוכות כשהם עוקפים באיטיות רבה את התנועה הלא עמוסה שמימין. מה קשה לחזור שנייה לימין, לתת למישהו לעקוף ואז לאותת ולעקוף שוב?

 

אגב, זה רק אני או שגם אתם שמתם לב שכשאנשים עוברים מימין לשמאל הם לא מאותתים (בבחינת "אני עוקף עכשיו ולכו להז**** מבחינתי") וכשהם חוזרים לימין הם פתאום כן מאותתים? (בבחינת "אפשר בבקשה, במטותא ממך, לחזור לנתיב הימני?")

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מן הסתם אני לא מאותת או מהבהב למישהו בזמן שהוא עוקף. רק אם הוא נתקע בשמאלי. יש גם מעצבנים שהחליטו שהם עוקפים, אבל עושים את זה סופר-לאט ולא טורחים לחזור לימין בין עקיפות (כי "עוד 20 מטר יש עוד אוטו שאני רוצה לעקוף"). אנשים כאלה יכולים להתקע בשמאלי במשך דקות ארוכות כשהם עוקפים באיטיות רבה את התנועה הלא עמוסה שמימין. מה קשה לחזור שנייה לימין, לתת למישהו לעקוף ואז לאותת ולעקוף שוב?

 

אגב, זה רק אני או שגם אתם שמתם לב שכשאנשים עוברים מימין לשמאל הם לא מאותתים (בבחינת "אני עוקף עכשיו ולכו להז**** מבחינתי") וכשהם חוזרים לימין הם פתאום כן מאותתים? (בבחינת "אפשר בבקשה, במטותא ממך, לחזור לנתיב הימני?")

 

חח ועוד קצת חחח.

הרסת אותי.

עד היום הייתי בטוח, שרק אני הבחנתי בעניין הזה, של החוסר האיתות שמאלה וה "אנא ממך תן לי להיכנס" ימינה.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

לפעמים זה לא נובע מרוע לב אלא מחוסר ידע. כשהייתי נהג חדש, לפני כ 15 שנים, נסעתי במסלול השמאלי בכביש מהיר ובאותה תקופה לא הבנתי למה מישהו שנסע מאחורי מהבהב לי עם האורות הגבוהים, רק כשהגעתי הביתה וסיפרתי על כך לאבי הוא הסביר לי לגבי הנתיב השמאלי.

 

פורסם

מי שבארץ מתייחס לאיתות של הנהג שלפניו עושה זאת על אחריותו בלבד.

הקשר בין האיתות ,למעשי הנהג הוא מקרי לחלוטין.

ולך תדע אם לפניך נהג כזה או נהג שהאיתות אכן מעיד על רצונו של הנהג.

 

הגרועים ביותר הם אלה שחושבים שהאיתות מקנה להם את הזכות לעבור מנתיב לנתיב ללא קשר לתנועה בנתיב השני.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה אם היה אפשר לעשות לייק למשפט האחרון שלך הייתי עושה בוודאות.

 

לפעמים סתם כדי להרגיז את החוצפנים שנדחפים לי לנתיב, אני מאיץ וחוסם אותם רק כדי לראות אותם בורחים חזרה לצד וצופרים ומנופפים באצבע משולשת... (כמובן שהכל נעשה רק לאחר וידוי שזה לא מסכן אף אחד מסביב מלבד את העצבים של הנהג החצוף והנדחף).

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

כבר כתבתי בשרשור אחר - מי שמאותת אני נותן לו להכנס לפני, מי שלא - אני משתדל בכוונה לחסום אותו. מכיוון שעם הזמן למדתי לזהות מתי אנשים מתכוונים להדחף לי לנתיב (מתחילים לגלוש שמאלה באיטיות, למשל) אני מסוגל להכין מראש את ההילוך ו"לקפוץ" קדימה בצורה בטוחה בשביל לחסום אותם, לפני שהם אשכרה נכנסים. מה שמעניין הוא שרובם מבינים אז מה הם עשו ומאותתים שמאלה במטרה להסביר לנהגים האחרים ולי שהם תכננו לעבור נתיב. אולי ככה לאט לאט הם ילמדו :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כבר כתבתי בשרשור אחר - מי שמאותת אני נותן לו להכנס לפני, מי שלא - אני משתדל בכוונה לחסום אותו. מכיוון שעם הזמן למדתי לזהות מתי אנשים מתכוונים להדחף לי לנתיב (מתחילים לגלוש שמאלה באיטיות, למשל) אני מסוגל להכין מראש את ההילוך ו"לקפוץ" קדימה בצורה בטוחה בשביל לחסום אותם, לפני שהם אשכרה נכנסים. מה שמעניין הוא שרובם מבינים אז מה הם עשו ומאותתים שמאלה במטרה להסביר לנהגים האחרים ולי שהם תכננו לעבור נתיב. אולי ככה לאט לאט הם ילמדו :wink:

 

או, עכשיו כתבת משהו לעניין, שמצא חן בעיני במיוחד.

 

כך, בצורה הזו, נחסום את כולם.

אין חזרה לנתיב הימני כשאתה בשמאלי, תלמד לאותת, תלמד לנסוע צד ימין.

אהבתי, יפה, כל הכבוד.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
ישה אם היה אפשר לעשות לייק למשפט האחרון שלך הייתי עושה בוודאות.

 

לפעמים סתם כדי להרגיז את החוצפנים שנדחפים לי לנתיב, אני מאיץ וחוסם אותם רק כדי לראות אותם בורחים חזרה לצד וצופרים ומנופפים באצבע משולשת... (כמובן שהכל נעשה רק לאחר וידוי שזה לא מסכן אף אחד מסביב מלבד את העצבים של הנהג החצוף והנדחף).

 

בדיוק על כך היה לי ויכוח עם חברי (ראה שרשור שנפתח על ידי שלשום), הם טוענים שהבחור נדחף אני טענתי שאין לי זמן וכוח להתחיל לחפש מאיפה כל אחד מגיע לי ונתתי לו להכנס.

כמובן שבנסיעה זה שונה וחופש הבחירה שלך גדול בהרבה (בנוגע להאם לתת לאנשים להשתלב או לא), אני בדר"כ בוחר לתת להשתלב לאלו המאותתים

 

עריכה: דברי sronis = דבריי במילים אחרות (:

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
תגיד לי, באת לחנך אותנו?

אני בטוח שגם אותך התופעות האלו מרגיזות כמו כל אדם שפוי אחר.

האם הנך מורם מעם?

האם נהיגתך היא כליל השלמות?

 

לאף אחד(אולי למנהלים 8) ) יש שליטה על כיוון התפתחות שרשור כלשהו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בדיוק על כך היה לי ויכוח עם חברי (ראה שרשור שנפתח על ידי שלשום), הם טוענים שהבחור נדחף אני טענתי שאין לי זמן וכוח להתחיל לחפש מאיפה כל אחד מגיע לי ונתתי לו להכנס.

כמובן שבנסיעה זה שונה וחופש הבחירה שלך גדול בהרבה (בנוגע להאם לתת לאנשים להשתלב או לא), אני בדר"כ בוחר לתת להשתלב לאלו המאותתים

 

עריכה: דברי sronis = דבריי במילים אחרות (:

 

איזה דבר יותר מלחיץ מכביש מהיר שכולם נוסעים בו 100+ לאותו כיוון ב3 נתיבים צפופים עם הרבה תנועה וכולם דוהרים ואיזה אידיוט במאזדהליסינג מחליט שהוא צריך לקחת מהר את נתיב שמאל כי הוא צריך לפנות ובלי לאותת, לאידיוטים כאלה אני מאיץ לא נותן לעבור ושלא יעבור וישאר בנתיב ויאלץ לפרסס איפשהו ב20 קילומטר הבאים.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

אותי מחרפן החכמולוגים שמסנוורים סתם, כאשר התנועה עמוסה אבל זורמת על כל הנתיבים במהירות 80-90 והם בנתיב השמאלי. אז בהתחלה מסנוורים כי ברור שאתה תוקע את הנתיב השמאלי, אחרי זה הם עוברים נתיב אחד ימינה ומנסים להדחף במרווח (הלא גדול) מהרכב שלפני..

 

פורסם
איזה דבר יותר מלחיץ מכביש מהיר שכולם נוסעים בו 100+ לאותו כיוון ב3 נתיבים צפופים עם הרבה תנועה וכולם דוהרים ואיזה אידיוט במאזדהליסינג מחליט שהוא צריך לקחת מהר את נתיב שמאל כי הוא צריך לפנות ובלי לאותת, לאידיוטים כאלה אני מאיץ לא נותן לעבור ושלא יעבור וישאר בנתיב ויאלץ לפרסס איפשהו ב20 קילומטר הבאים.

 

כי אכן לא צריך לתת להם לעבור, אבל היה והוא מאותת ועושה הכל נכון אני לעולם לא אחסום (ההפך מחבריי שילמדו אותו לקח לעשות תכנון נסיעה שעה לפני)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
אותי מחרפן החכמולוגים שמסנוורים סתם, כאשר התנועה עמוסה אבל זורמת על כל הנתיבים במהירות 80-90 והם בנתיב השמאלי. אז בהתחלה מסנוורים כי ברור שאתה תוקע את הנתיב השמאלי, אחרי זה הם עוברים נתיב אחד ימינה ומנסים להדחף במרווח (הלא גדול) מהרכב שלפני..

זה הדבר שהכי מעצבן אותי ,כשזה קורה אני מתחרפן!!!

האמת, כשמישהו עושה לי את זה אני תמיד אתן לו להידחף, למה הדביל עוד יעשה את זה למישהו שלא יתן לו ואיכשהוא תיצא מזה תאונה.

פורסם

כולכם כתבתם נכון ויפה ואני שואל:

אם ישנו חוק (באמת ישנו חוק כזה), של שהות של 40 שניות לכל היותר, בנתיב השמאלי, אז למה שהשוטרים לא יקרעו נהגים כאלה?

חלקכם יבוא ויגיד לי: היי ג'ימני השתגעת? איזה שוטק יאכוף חוק כזה? מי בכלל מעניין אותו?

אענה: היום זה לא מעניין אותו ומחר, זה שעבר באדום לא יעניין אותו.

כבר אמרו חז"ל בעבר: "הפשרה של היום היא הנורמה של מחר"

 

 

 

 

 

עד מתי יסעו בצד שמאל ללא מטרה עד מתי?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

אין פרק זמן ו/או מרחק לעברת אי שמירה על הימין(תקנה 35 לת"ת).

 

סעיף 5457 בחנ"א יפיק בעבורך קנס של 250 ש"ח + 6 נק'.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...