Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

 

שלום לכל המומחים,

אני מעוניין לקנות רכב במחיר של עד 45 אלף, נפח מנוע 1.6,אוטומט (חסכוני עד כמה שאפשר), יד שנייה וקילומטרז' סביר.

ההתלבטות שלי איזה רכב (ואני יודע שאין הרבה כאלו) אתם ממליצים לי?

הצרכים העיקריים של הרכב הם בנסיעה בין עירונית, הוא צריך לסחוב את העליות של צפת ושיהיה נוח למשפחה של 4 נפשות.

התלבטות נוספת היא האם שווה לקנות מליסינג ולמכור אותו אח"כ לחברה בחזרה?

 

תודה מראש.

 

נ.ב: יישר כוח למנהלים על הערות הבונות והמתוחכמות. אהבתי!:lol:

פורסם
בס"ד

 

שלום לכל המומחים,

אני מעוניין לקנות רכב במחיר של עד 45 אלף, נפח מנוע 1.6,אוטומט (חסכוני עד כמה שאפשר), יד שנייה וקילומטרז' סביר.

ההתלבטות שלי איזה רכב (ואני יודע שאין הרבה כאלו) אתם ממליצים לי?

הצרכים העיקריים של הרכב הם בנסיעה בין עירונית, הוא צריך לסחוב את העליות של צפת ושיהיה נוח למשפחה של 4 נפשות.

התלבטות נוספת היא האם שווה לקנות מליסינג ולמכור אותו אח"כ לחברה בחזרה?

 

תודה מראש.

 

נ.ב: יישר כוח למנהלים על הערות הבונות והמתוחכמות. אהבתי!:lol:

 

כחסיד של מכוניות VAG אני הייתי הולך על סקודה אוקטביה 1.6 אוטומט, שנת 2005. אוטו אמין, סוס עבודה וגם לא נוראי מבחינת דלק. אפשר למצוא רכב כזה בפחות מ 45K.

 

בהצלחה

אודי 80 ידנית 1991 1.6i 102hp הזרקה חד נקודתית K-Jetronic

 

Vorsprung durch Technik

פורסם

רנו מגאן בתקציב הזה תיתן תמורה מעולה. היא מרווחת, נוחה מאוד (משמעותית יותר מכמעט כל המתחרות), ורמת הבטיחות

ברמה גבוהה מאוד לתקציב. עלויות האחזקה לא נמוכות (מחירי חלפים), והאמינות הבסיסית סבירה ולא מושלמת. אבל אם הרכב

שתבדוק מציע היסטוריית טיפולים ותיקונים טובה - משמע תוחזק בזמן לפי הוראות רנו ולא התקלקל באופן חריג - זו ללא ספק

קנייה מצוינת.

×
×
  • תוכן חדש...