Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לחברי הפורום הנכבדים,

שוב אני פונה אליכם לעזרה.

 

אז ככה, הרכב חדש אצלי,פחות משבוע. לאחר תדלוק מיכל מלא הופיע ריח של דלק בתוך הרכב.

אחרי שהרכב עמד לילה הריח נעלם, אבל חזר אחרי כיומיים (בכל הזמן הזה נסעתי אולי 30 ק"מ).

מקור הריח,לפי האף שלי, הוא באזור הבגאז', קיפלתי את הכיסאות ולא הצלחתי להריח את הדלק מהמשאבה, גם כאשר המנוע פעל.

נראה (מריח) כאילו הריח בא מאזור גלגל הספייר - אבל לא מצאתי בזה שום הגיון ולא סימני דלק ברורים באזור הזה.

כניסת הדלק למיכל היא מחוץ לרכב, אז לא נרא לי ששם הבעיה.

 

אני די אובד עצות עכשיו, ממש אשמח לעצותיכם או להמלצה למוסך טוב באזור הגוש דן שיוכל לעזור בנושא זה.

אגב,יש עוד אחד בפורום עם אותה בעיה, שככל הנראה לא פתר אותה עד עכשיו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2668859

אבי

פורסם

שלום

יש לי דייהו רייסר והיתה לי בעיה דומה. מיכל הדלק אצלי "יושב" מתחת למושב האחורי ומותקנת עליו משאבת הדלק. התברר שהפלאנג' של המשאבה לא היה מהודק היטב למיכל וזה גרם לריח של הדלק. הידוק הברגים פתר (לפחות אצלי) את הבעיה.

פורסם

זה בדיוק מה שחשבתי בהתחלה- אבל אני לא מריח את הדלק מהמשאבה, אלא יותר מכיוון הבגאז' :shock:

מאוד מוזר, ואני לא יודע מה לעשות.

יכול להיות שהריח הוא רק כשהמיכל מלא כי הדלק נוזל בזמן נסיעה דרך החיבור? נראה לילא הגיוני... האדים אמורים לצאת כל הזמן.

 

אולי אפשר לאטום את המשאבה חיצונית, כדי לודא שמקור הריח באמת משם? מישהו מכיר אטם\מדבקה כדי לאטום את המשאבה?

אבי

×
×
  • תוכן חדש...