Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם.

סוף סוף יש בפורום כמה חובבי יפניות:-D

יש כאן בפורום נטיה "לשנוא" מכניות יפניות ולהעדיף ארופאיות.

אז נכון ארופאיות יותר נוחות,איטלקיות יותר מהירות אבל:

החברות היפניות בונות מכוניות ,עם בקרת איכות טובה יותר.

עברתי עם מכונית מאזדה לנטיס ב8 שנים האחרונות 150אלף ק"מ.

תקלה יחידה אלטרנטור.במכוניות ארופאיות כבר הייתי מרוקן את חן הבנק שלי.

אפרופו דייהטסו שרייד-החזקתי שרייד 1000 כשש שנים ושוב אותו הסיפור

נכון פחנוע אמיתי אבל אמינות מדהימה-סטרטר ואלטרנטור לרכב שנמכר 16 שנה על הכביש.

היו לי 4 סובארו ליאונה-אמינות במיוחד ללא תקלות מיוחדות..

עתה אני נוהג גם על YRV.

אני מבקש מכל המגיבים כאן -תכנסו לשרשור וקראו את הכתבה ובמיוחד -התגובות על הרכב.

אני מחזיק YRV שהוא תאום לסריון וליאריס-אותו מנוע אותו גיר .

מה שטוב בYRV שאפשר למצוא אותו במחיר נמוך מיאריס-ההבדלים בינהם זניחים

עם יתרון משמעותי לגודל:

הYRV שנקנה כמכונית שניה בביתי הפכה חיש מהר למכונית ראשונה -הגודל הפנימי מדהים.

אפשר להסיע 4 מבוגרים בנוחות מירבית.

בנוסף פרטתי לגבי החסכוניות בטיפולים ובדלק.

אמינות מושלמת ,מיקרו ואן אמיתי(מרחב לראש גובה 1.55) עם אפשרות לקיפול המושב האחורי מה שיוצר שטח הטענה מצוין

וגם הספסל האחורי נע על מסילה.בקיצור רכב תענוג -מומלץ מאוד!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-500688,00.html

וגם תמונות

http://www.google.co.il/images?q=%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%95+yrv&rls=com.microsoft:he:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7GGLA_en&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=Ilx9TLG4D8uMOM3RuOwG&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCMQsAQwAw

 

 

אתה צודק, ברכבים בני 7-8 שנים ומעלה סביר שיפניות יהיו יותר אמינות, אבל

1. זה לא בטוח ויש סטיות לכאן ולכאן, יש יפניות שירוקנו את הכיסים, לי היה נסיון מחפיר עם טויוטה חדשה, במשפחה היה נסיון גרוע מאוד עם דייהטסו אפלאוז, כל הגרמניות שעברו במשפחה הראו אמינות מעולה.

2. בטיחות. יפניות נחותות בטיחותית בהרבה מאירופאיות בשנים אלו, ABS, כ"א וESP הגיעו מאוחר יותר ליפניות מאשר אירופאיות.

3. רוב הסיכויים שממוצע התיקונים המיותר ברכב פחות אמין לא יעלה על 1000-2000 ש"ח לשנה, כמובן שיש רכבים שיתגלו כבורות ללא תחתית, אבל אתה מדבר על המקרה הממוצע.

4. שנה למחיר, אירופאית באותו מחיר תהיה יותר חדשה מיפנית מקבילה (206 מול יאריס למשל).

5. נוחות והנדסת אנוש, הסטיגמה ההפוכה גם נכונה, אירופאית תהיה יותר נוחה וידידותית למשתמש יותר מיפנית מקבילה.

×
×
  • תוכן חדש...