Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למייעצים

אני מחפשת רכב לקנייה ואשמח לקבל עצתכם:

הדרישות שלי: עד 50K, רכב קטן, זול באחזקה (דלק, טיפולים, חלפים, ביטוח), רצוי אוטומט ואמין לשנים ארוכות.

לא מעניין אותי ערכו בשוק כי אינני מתכוונת להחליפו ב 10 השנים הקרובות.

הנסיעות יהיו עירוניות בעיקר , פעם בחודש נסיעה של 200 ק"מ.

עד כה התייעצתי עם מספר אנשים, חלקם מתחום הרכב וכל אחד המליץ לי על רכב אחר.

 

אודה על חוות דעתכם מנסיונכם

 

בברכה

מאיה

פורסם

פיאט גרנדה פונטו רובוטית. חסכונית,איכותית ובטוחה, וזולה לאחזקה. במחיר הזה יכנס מודל 2007 או 2008 במציאה כלשהי.

פורסם

צריך לקחת בחשבון את ההבדלים בירידת הערך השנתית בין יצרנים ממוצא שונה, כך למשל תוכלי לקנות יאריס או ג'אז משנת 2003 או לדוגמ' פיאט גרנדה פונטו או פיאט פנדה 2007-2008 כיוון שירידת הערך שלהם מאד מהירה.

יאריס הוא רכב מאד מאד אמין (מנסיון), אך האם הוא יהיה יותר אמין מפיאט שצעירה ממנו ב4-5 שנים ונסע חצי או פחות ממספר הקילומטרים?!

 

בין היפניות לאיטלקיות/צרפתיות מסחינת ירידת הערך נמצאת פולקסוואגן ובנותיה (סקודה, סיאט), תוכלי לחפש פולו/איביזה/פביה 2004-2005 בהתאמה.

פורסם

תודה לכם עד כה.

 

המליצו לי בחום על דייהטסו סיריון 1300. נסעתי עליה קצת (בהשכרה) והיא אכן נוחה לנהיגה וחסכונית.

הבעיה היא בהאצה, הייתי צריכה ממש לסחוט את הדוושה כדי להגיע להאצה טובה... קצת מקלקל לי את הרושם.

 

לגבי פיאט , אקח גם אותה לנסיעת מבחן אך הדעה הרווחת בשוק היא שהחלפים מתקלקלים בתדירות גבוהה... האם נכון הדבר?

 

ושאלה נוספת, האם הפולו והסקודה יקרות בתחזוקה ? כי אם הן יותר יקרות מהיפניות (סוזוקי/דייהטסו) אני מעדיפה את היפניות.

 

מה דעתכם על הגטס שנת 2006 ?

פורסם

הגטס יש לה תצרוכת דלק מופרזת , חוץ מיזה היא בסדר אבל עדיין לדעתי אין מה להשוות עם היפניות אפילו כשהשנתון נמוך יותר

מהנסיון שלי רכב עם מנוע קטן לא הבכרח חסכוני אני חושב שבתקציב שלך יש גם רכבים 1.6 עם תצרוכת לא רעה ולא יקרים לתחזוקה

טויוטה קורולה , ניסן אלמרה.

אוהב מוטוריקה וגם רטוריקה.

פורסם

שלום.

אם דיברת שאת רוצה להחזיק רכב לזמן ארוך מאוד,

והאמינות חשובה לך -אין ברירה אחרת מהיפניות.

ברשותי מאזדה לנטיס 8 שנים ולמעט תקלה אחת ב150K לא היו תקלות(אלטרנטור)

מה שאני מציע -אל תקני שום מכונית ארופאית.

עם כל הכבוד לפונטו או לקונצרן פולקסווגן,מכוניותיהם עולות בפרמטרים זניחים על על היפניות

אבל הם לא מתקרבים לאמינות של היפניות.

אישית אני נוהג גם בדייהטסו YRV שדומה לסריון מאוד:

אחזקה זולה מאוד-אין חגורת טיימינג ,פילטר דלק לכל החיים.

צריכת דלק משולבת 14 ק"מ לליטר

אמינות כמו שרק טויוטה יודעים לייצר.

לכן למרות התאוצה החלשה כדברייך(ממש נהגת מרוצים(: )

קחי סיריון או יאריס שמורות מטופלות מיד פרטית והם ישרתו אותך בנאמנות יותר מפונטו או פולו צעירות.

אפשר כמו שאמרו טיוטה אוטומטית(לא רובוטית) או מזדה 3 בגדולות יותר-יותר תאוצה ויותר צריכה.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם
שלום.

אם דיברת שאת רוצה להחזיק רכב לזמן ארוך מאוד,

והאמינות חשובה לך -אין ברירה אחרת מהיפניות.

ברשותי מאזדה לנטיס 8 שנים ולמעט תקלה אחת ב150K לא היו תקלות(אלטרנטור)

מה שאני מציע -אל תקני שום מכונית ארופאית.

עם כל הכבוד לפונטו או לקונצרן פולקסווגן,מכוניותיהם עולות בפרמטרים זניחים על על היפניות

אבל הם לא מתקרבים לאמינות של היפניות.

אישית אני נוהג גם בדייהטסו YRV שדומה לסריון מאוד:

אחזקה זולה מאוד-אין חגורת טיימינג ,פילטר דלק לכל החיים.

צריכת דלק משולבת 14 ק"מ לליטר

אמינות כמו שרק טויוטה יודעים לייצר.

לכן למרות התאוצה החלשה כדברייך(ממש נהגת מרוצים(: )

קחי סיריון או יאריס שמורות מטופלות מיד פרטית והם ישרתו אותך בנאמנות יותר מפונטו או פולו צעירות.

אפשר כמו שאמרו טיוטה אוטומטית(לא רובוטית) או מזדה 3 בגדולות יותר-יותר תאוצה ויותר צריכה.

בהצלחה!

 

מחזק את דבריך.

פורסם

שלוםלכולם,

אני באותו נושא רק בתקציב מעט נמוך יותר

 

אני מחזיקה דייהטסו שרייד קלאסיק (אחלה אוטו) שנת 97' ומחפשת להחליפו ברכב בעלות של גג גג גג 45,000 ש"ח

בשאיפה לכמה שפחות...

 

הדרישות:

רכב לנסיעות קצרות עירוניות לרוב

פעמיים בשנה נסיעה של כ 300 ק"מ

חסכוני בדלק (או צריכה נורמלית)

טיפולים ואחזקה זולה

מנוע 1.4 עד 1.6

אוטו לטווח הרחוק...

 

עד כה המליצו לי בעיקר על יפניות, מכרים שהם בכלי מוסך, חובבי רכב וכו'

הסתובבתי במגרשים וחברות טרייד אין (אני צריכה למכור במקביל את שלי...)

ומצד אחד המליצו לי על יונדאי גטס כי היא קטנה, קלילה, זולה לאחזקה וטיפולים וביטוחים... רק שצריכת דלק באמת גבוהה...

מצד שני התעניינתי ביונדאי אקסנט שנת 2005 או 2006 מנוע 1.5

הציעו לי גם דגם 2007 מנוע 1.4

וכמובן שהתאהבתי בטיוטה קורולה 2003 או 2004 שנראית מפנקת במיוחד- האם היא זולה לאחזקה? אמינה? חסכונית?

יאריס לא מצאתי בכללל בליסינג הבנתי שיש להביקוש אדיר אז לרוב נמכרות בפרטי...

 

עזרתכם במהירה, נואשת למצוא רכב נכון....

פורסם

הרעיון של טרייד אין למכונית שלך נראה בעייתי, סביר שיציעו לך 30-50% פחות ממחיר המחירון.

עדיף לבחון את האפשרות לקחת הלוואת גישור בבנק (אם כי תזקקי לערבון מתאים). מדובר בהלוואה לטווח קצר כדי שתוכלי לרכוש רכב חדש לפני מכירת הרכב הישן, ותפרעי מיד לאחר המכירה. כיון שמדובר בטווח קצר הריבית תהיה קטנה, ההוצאה העיקרית תהיה העמלות הנובעות מביצוע ההלוואה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שלום לכולם.

סוף סוף יש בפורום כמה חובבי יפניות:-D

יש כאן בפורום נטיה "לשנוא" מכניות יפניות ולהעדיף ארופאיות.

אז נכון ארופאיות יותר נוחות,איטלקיות יותר מהירות אבל:

החברות היפניות בונות מכוניות ,עם בקרת איכות טובה יותר.

עברתי עם מכונית מאזדה לנטיס ב8 שנים האחרונות 150אלף ק"מ.

תקלה יחידה אלטרנטור.במכוניות ארופאיות כבר הייתי מרוקן את חן הבנק שלי.

אפרופו דייהטסו שרייד-החזקתי שרייד 1000 כשש שנים ושוב אותו הסיפור

נכון פחנוע אמיתי אבל אמינות מדהימה-סטרטר ואלטרנטור לרכב שנמכר 16 שנה על הכביש.

היו לי 4 סובארו ליאונה-אמינות במיוחד ללא תקלות מיוחדות..

עתה אני נוהג גם על YRV.

אני מבקש מכל המגיבים כאן -תכנסו לשרשור וקראו את הכתבה ובמיוחד -התגובות על הרכב.

אני מחזיק YRV שהוא תאום לסריון וליאריס-אותו מנוע אותו גיר .

מה שטוב בYRV שאפשר למצוא אותו במחיר נמוך מיאריס-ההבדלים בינהם זניחים

עם יתרון משמעותי לגודל:

הYRV שנקנה כמכונית שניה בביתי הפכה חיש מהר למכונית ראשונה -הגודל הפנימי מדהים.

אפשר להסיע 4 מבוגרים בנוחות מירבית.

בנוסף פרטתי לגבי החסכוניות בטיפולים ובדלק.

אמינות מושלמת ,מיקרו ואן אמיתי(מרחב לראש גובה 1.55) עם אפשרות לקיפול המושב האחורי מה שיוצר שטח הטענה מצוין

וגם הספסל האחורי נע על מסילה.בקיצור רכב תענוג -מומלץ מאוד!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-500688,00.html

וגם תמונות

http://www.google.co.il/images?q=%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%95+yrv&rls=com.microsoft:he:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7GGLA_en&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=Ilx9TLG4D8uMOM3RuOwG&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCMQsAQwAw

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

היי סופי.

לא שמתי לב שכתבת על קורולה 2003-4 ואני מגיב עתה.

שימי לב זה יכול לקרות גם לטויוטה הגדולה:

המכוניות של טויוטה בשנים המדוברות 2003-4 סבלו מבעיה במנוע שנקראת בוצה.

תריצי כאן חיפוש עם המילה קורולה ואו בוצה ותראי שרשורים בנושא.

הטויטה קורולה בשנים האלה יוצרה בתורכיה.

היתה למנוע בעיה שהשמן התפרק וסתם את מעברי המנוע ושקע בקרטר השמן בצורת בוץ(ה)

סתימת המעברים הביאה נזק למנועים שסיימו את חייהם בסביבות 50-100K ק"מ.

זה בודאי לא מתאים לטויוטה ,שמנועיהם מגיעים ל400K ללא פתיחת ראש מנוע.

לכן אם קורולה -קני משנת 2005 ומעלה-אז טויוטה עצמה פתרה את הבעיה של הבוצה.

לגבי אקסנט או גטס-אמינות למדי תחושה זולה וספרטנית עדיין לא הגיעו לאמינות היפנית.

אם תכונת האמינות והפחד ממוסכים זה מה שקובע אצלך-לכי על :

מאזדה 3 ,לאנטיס,סוזוקי ליאנה,טויוטה קורולה,סובארו אימפרזה, הונדה סיוויק או ניסן אלמרה.

כולן אמינות מאוד ,והטיפולים במוסכים לא מורשים גם הם זולים יחסית.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

תודה רבה לכולם על הייעוץ.

לגבי טויוטה 2003-2004- אם בעקבות התקלה הוחלף מנוע מקורי של טויוטה- לקחת?

סוזוקי איגניס GL- גם באה בחשבון?

יונדאי אקסנט- המלץ לי דווקא בחום, שנת 2005-2006, מה אתם אומרים עושה את העבודה (חסכונית, אחזקה זולה ואמינה, נביצועים טובים?)

גטס- אני קוראת יותר ויותר שלהתרחק בגלל צריכת הדלק בעיקר... למרות שבכסף שיש לי זה הדגם המתקדם ביותר שאני יכולה לקבל...

יש עוד דגמים שכדי לבדוק ביפניות?

 

מה לגבי מגרשים- יש למישהו המלצה?

ליסינג- עד כמה אני צריכה להתמקח על מחירון- 15%? 20%?

 

האופציה של מגרש/ ליסינג עדיפה בעיניי כי גם אם הם נותנים לי 7000 כשמחירון שלה 13000 עדיף על התעסקות של מכירת רכב ישן.. אין הרבה פונים :)

 

מחכה לתגובתכם,

תודה!!!!!

×
×
  • תוכן חדש...