Jump to content

sophy

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sophy

  1. היי צביקה מדובר ביונדאי אקסנט 2005 אוטומטית עשתה 170000 ק"מ .... מקווה שלא זו הסיבה...
  2. בימים האחרונים שמתי לב שאני בולמת את הרכב ועומדת במקום כל 5 שניות יש מעין פימפום מוזר שמורגש בברקס וברכב בכלל (גם מי שיושב לידי יכול להרגיש את זה)... בעיקר קורה כשהמזגן דולק אך לא רק... מישהו יודע? יכול לעזור בבקשה?
  3. הי... ייאוש אחד גדול, נראה לי יוצתר קל לקנות דירה מאשר רכב... ראיתי היום במגרש מכוניות (כולמוביל) יונדאי אקסנט שנת 2005 יד ראשונה מפרטי 116K ק"מ נראית אחלה, בגז לא נשאר תלוי כשפותחים- הבטיחו לסדר... גלגלים עם מעט אויר... לפני שאני לוקחת את הרכב לבדיקה מה יש לכם לומר על יונדאי אקסנט שנתון 05-06 (יש לי אופציה לעלות בשנתון אך מליסינג עם ק"מ נמוך...) מחפשת משהו אמין, חסכוני ונוח לנסיעות "בית- עבודה" בעיקר.... שפכו ידע בבקשה תודה רבה סופי
  4. תודה רבה לכולם על הייעוץ. לגבי טויוטה 2003-2004- אם בעקבות התקלה הוחלף מנוע מקורי של טויוטה- לקחת? סוזוקי איגניס GL- גם באה בחשבון? יונדאי אקסנט- המלץ לי דווקא בחום, שנת 2005-2006, מה אתם אומרים עושה את העבודה (חסכונית, אחזקה זולה ואמינה, נביצועים טובים?) גטס- אני קוראת יותר ויותר שלהתרחק בגלל צריכת הדלק בעיקר... למרות שבכסף שיש לי זה הדגם המתקדם ביותר שאני יכולה לקבל... יש עוד דגמים שכדי לבדוק ביפניות? מה לגבי מגרשים- יש למישהו המלצה? ליסינג- עד כמה אני צריכה להתמקח על מחירון- 15%? 20%? האופציה של מגרש/ ליסינג עדיפה בעיניי כי גם אם הם נותנים לי 7000 כשמחירון שלה 13000 עדיף על התעסקות של מכירת רכב ישן.. אין הרבה פונים מחכה לתגובתכם, תודה!!!!!
  5. שלוםלכולם, אני באותו נושא רק בתקציב מעט נמוך יותר אני מחזיקה דייהטסו שרייד קלאסיק (אחלה אוטו) שנת 97' ומחפשת להחליפו ברכב בעלות של גג גג גג 45,000 ש"ח בשאיפה לכמה שפחות... הדרישות: רכב לנסיעות קצרות עירוניות לרוב פעמיים בשנה נסיעה של כ 300 ק"מ חסכוני בדלק (או צריכה נורמלית) טיפולים ואחזקה זולה מנוע 1.4 עד 1.6 אוטו לטווח הרחוק... עד כה המליצו לי בעיקר על יפניות, מכרים שהם בכלי מוסך, חובבי רכב וכו' הסתובבתי במגרשים וחברות טרייד אין (אני צריכה למכור במקביל את שלי...) ומצד אחד המליצו לי על יונדאי גטס כי היא קטנה, קלילה, זולה לאחזקה וטיפולים וביטוחים... רק שצריכת דלק באמת גבוהה... מצד שני התעניינתי ביונדאי אקסנט שנת 2005 או 2006 מנוע 1.5 הציעו לי גם דגם 2007 מנוע 1.4 וכמובן שהתאהבתי בטיוטה קורולה 2003 או 2004 שנראית מפנקת במיוחד- האם היא זולה לאחזקה? אמינה? חסכונית? יאריס לא מצאתי בכללל בליסינג הבנתי שיש להביקוש אדיר אז לרוב נמכרות בפרטי... עזרתכם במהירה, נואשת למצוא רכב נכון....
×
×
  • תוכן חדש...