שלוםלכולם,
אני באותו נושא רק בתקציב מעט נמוך יותר
אני מחזיקה דייהטסו שרייד קלאסיק (אחלה אוטו) שנת 97' ומחפשת להחליפו ברכב בעלות של גג גג גג 45,000 ש"ח
בשאיפה לכמה שפחות...
הדרישות:
רכב לנסיעות קצרות עירוניות לרוב
פעמיים בשנה נסיעה של כ 300 ק"מ
חסכוני בדלק (או צריכה נורמלית)
טיפולים ואחזקה זולה
מנוע 1.4 עד 1.6
אוטו לטווח הרחוק...
עד כה המליצו לי בעיקר על יפניות, מכרים שהם בכלי מוסך, חובבי רכב וכו'
הסתובבתי במגרשים וחברות טרייד אין (אני צריכה למכור במקביל את שלי...)
ומצד אחד המליצו לי על יונדאי גטס כי היא קטנה, קלילה, זולה לאחזקה וטיפולים וביטוחים... רק שצריכת דלק באמת גבוהה...
מצד שני התעניינתי ביונדאי אקסנט שנת 2005 או 2006 מנוע 1.5
הציעו לי גם דגם 2007 מנוע 1.4
וכמובן שהתאהבתי בטיוטה קורולה 2003 או 2004 שנראית מפנקת במיוחד- האם היא זולה לאחזקה? אמינה? חסכונית?
יאריס לא מצאתי בכללל בליסינג הבנתי שיש להביקוש אדיר אז לרוב נמכרות בפרטי...
עזרתכם במהירה, נואשת למצוא רכב נכון....