Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כדאי להכנס


taos
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה?!?!

 

זה כמו ב"שתיקת הכבשים"!!! מישהו שגוזר את הפרצופים מהדמויות!!!

מה לעזאזל הוא עושה עם הסוס?!?!?

והכלב?!?!?!?

 

 

חולני!!!!!!!!!!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תומר למה לחטט בשאר האלבום? העניין פה היה בקשר ל8080 לזיהוי רכב גנוב

 

חוץ מזה זה לא אני בתמונה לכן גזרתי שלא יקבלו הלם (זה חבר של אמא שלי)

 

ראית את העיניים של הסוס האינדיאני? שווה אה?

 

ולכלב לא גזרתי כלום!!!

 

תגיד תודה שחסכתי לך הלם כפוי טובה!!! סתם סתם

tAoS FoReVeR

פורסם

תומר קניתי טרנטה רוצה קצת לצחוק? קניתי פונטו ספייס 2001 גיר רגיל תצחק תצחק

ככה זה שיש לך הורים קקי שיש להם סטיגמות על צרפתיות ועל זה שהרכב יד 3 ואפילו 4 וכי הצבע שלו מבריק מידי ונראה יותר חדש מחדש אז יאלה סעמק אין לי כוח לריב היתי צריך רכב וזה מה היה

 

ובוקסר הכלב שלי לא עוד בוקסר ממוצע, הכלב הזה שווה מספיק כסף שיכול להשפר 106 ראלי

 

הכוונה היא ל 10 אלף ש"ח אז אל תשחק אותה לא בוקסר לא קונה

tAoS FoReVeR

פורסם

אין על בוקסרים!!

 

היתה לי בוקסרית + 15 גורונים, הם פשוט חכמים בטירוף, וחמודים, אני מת על הפרצוף המעוך הזה :)

 

לא בוקסר, לא קונה

יובל.

פורסם

בוקסר=פוזה

 

הכלב הזה כמה שיהיה תוקפני הוא מעפן, לשכן שלי היה בוקסר תוקפני שתוקף כל מי שעובר ובהתחלה חשבתי הדבר הענק הזה באמת רצחני. אבל אחריי שהחזרתי לו (מכות ואבנים ובעיטה לצלעות) הוא התקפל וברח כל פעם מחדש בניגוד לאמסטף שאוכל כל מה שבדרך. את האמת היה לי שכן עם אמסף שפוחד מחתולים אבל זה משהו יוצא דופן ולא רואים כל יום כמו הבוקסרים המעפנים האלה בעעעע. הבוקסר הכי יפה שראיתי זה בוקסר אמריקאי אני חושב הוא פי 1 וחצי בגודל מבוקסר רגיל משהו חייתי ויפה ולזה קוראים כלב!!! (קראו לו אפולו)

tAoS FoReVeR

פורסם
תומר קניתי טרנטה רוצה קצת לצחוק? קניתי פונטו ספייס 2001 גיר רגיל תצחק תצחק

ככה זה שיש לך הורים קקי שיש להם סטיגמות על צרפתיות ועל זה שהרכב יד 3 ואפילו 4 וכי הצבע שלו מבריק מידי ונראה יותר חדש מחדש אז יאלה סעמק אין לי כוח לריב היתי צריך רכב וזה מה היה

 

ובוקסר הכלב שלי לא עוד בוקסר ממוצע, הכלב הזה שווה מספיק כסף שיכול להשפר 106 ראלי

 

הכוונה היא ל 10 אלף ש"ח אז אל תשחק אותה לא בוקסר לא קונה

 

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

אז הכלב שלך שווה 10 אלף ש"ח הא?

וואלה, תבדוק במחירון כמה שווה בוקסר שנת 95 יד ראשונה וגם בוקסר שנת 96 גם כן יד ראשונה. הכלב מגיע סטנדרטי ללא תוספות.

(אהה, ה-95 זה נקבה, ה-96 זה זכר, אז זה גם נתון שצריך להוסיף למחירון, לא?)

:hihi:

 

*עכשיו רק ראיתי את ההודעה השנייה שלך על זה שבוקסר זה לא כלב ואמסטף כן..*

אוי ואבוי.. אתה במצב קשה.. חבל על המילים.. :lol:

- איציק -

פורסם

לי היתה בוקסרית אמריקאית, שכנים שלי בזמנו היו אמריקאים והיגרו לארץ, והביאו אותה איתם, בגלל בעיות אצלם הם נטשו את הבית, והחלטנו לטפל בה

 

אחרי שנה הבעל חזר לבדוק מה עם הבית וראה אותה אצלנו, הסתכל עליה, והעביר לנו את התעודות שלה ונתן :mm_yeah: על זה שטיפלנו בה (כאלה בני אדם צריך, באמת אדם טוב)

יובל.

פורסם
בוקסר=פוזה

 

הכלב הזה כמה שיהיה תוקפני הוא מעפן, לשכן שלי היה בוקסר תוקפני שתוקף כל מי שעובר ובהתחלה חשבתי הדבר הענק הזה באמת רצחני. אבל אחריי שהחזרתי לו (מכות ואבנים ובעיטה לצלעות) הוא התקפל וברח כל פעם מחדש בניגוד לאמסטף שאוכל כל מה שבדרך. את האמת היה לי שכן עם אמסף שפוחד מחתולים אבל זה משהו יוצא דופן ולא רואים כל יום כמו הבוקסרים המעפנים האלה בעעעע. הבוקסר הכי יפה שראיתי זה בוקסר אמריקאי אני חושב הוא פי 1 וחצי בגודל מבוקסר רגיל משהו חייתי ויפה ולזה קוראים כלב!!! (קראו לו אפולו)

 

אולי תקנה אמסטף בשביל ההורים קקי ?

יפתור לך חלק מהבעיות.

את השאר ,אם כבר הזכירו את "שתיקת הכבשים"... :?

פורסם
תומר קניתי טרנטה רוצה קצת לצחוק? קניתי פונטו ספייס 2001 גיר רגיל תצחק תצחק

ככה זה שיש לך הורים קקי שיש להם סטיגמות על צרפתיות ועל זה שהרכב יד 3 ואפילו 4 וכי הצבע שלו מבריק מידי ונראה יותר חדש מחדש אז יאלה סעמק אין לי כוח לריב היתי צריך רכב וזה מה היה

 

ובוקסר הכלב שלי לא עוד בוקסר ממוצע, הכלב הזה שווה מספיק כסף שיכול להשפר 106 ראלי

 

הכוונה היא ל 10 אלף ש"ח אז אל תשחק אותה לא בוקסר לא קונה

 

תתחדש על הגרוטאה!! (מקווה שלפחות 80 כ"ס. ה-60 עגלה בצורה יוצאת דופן, מניסיון)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני יש לי 60 ואני לא עושה פתיחות או משהו

 

אם יקח לי עוד 10 שניות להגיע ל100 לא אכפת לי העיקר להגיע ל100 ולא משנה איך

 

ותומר מה עשיתי רע? הכל תקף אותי מלא פעמים אני נראה לך בובת אימונים? ותעשה סדר המקלות לא נגעו בוא גי זה היה מקל של מטאטא ולא התלחתי לתפוס אותו האבנים פגעו פה ושם והצלעות זה היה הרגל שלי שפיספסה את הראש שלו כי הוא רץ מהר לכיוון שלי וזזתי והרגל שעפה לו לפנים פגשה את הצלעות שניה לפני שהוא נמרח על הקיר אז אני לא אשם שהוא תוקף!!! בנתיים הם עברו דירה ובא שכן עם אמספית חמודה כזאת וואי וואי אני מת עליה

tAoS FoReVeR

×
×
  • תוכן חדש...