Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה , לפני כשבוע נסעתי לי בבוקר לעבודה , ופתאום היה לי ריח של שרוף ברכב ,

עם עשן כחול עצרתי מייד בצד ופתאום אני מגלה שהסאב לא עובד ו2 הפיוזים על המונו שרופים .

היום החלפתי את הפיוזים הללו , ומייד לאחר כמה שניות שוב יצא עשן .

 

האם שווה לתקן מונו בלוק?

מה יכול להיות הנזק ?

איפה אולי למצוא מעבדה שלא תיקח לי כסף על סתם בדיקה?

המונו של חברת (פניקס גולד תוצרת ארה"ב ) 1000 RMS .

לדעתי הוא נשרף רק בגלל שהוא יושב על הסוויץ של הרכב בגלל שלמערכת שלי אין רימוט.

האם זה מה שגרם לנזק ? איך ניתן לעקוף את הבעיה ?

 

 

תודה רבה

נתי.א

פורסם

מה הדגם המדוייק של המגבר?

האם העשן מגיע מתוך המגבר?

האם ניתקת וחיברת משהו מחדש?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

העשן מגיע מתוך המגבר.

לא ניתקתי ולא חיברתי כלום, זה קרה סתם בוקר בהיר אחד.

רשמתי למעלה לדעתי זה בגלל שכל המגברים יושבים על הסוויץ'.

בגלל שאין לי רימוט במכשיר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בוקר טוב נתי

לדעתי צריך להיות לך עדיין אחריות על המגבר

בכל מקרה שווה לתת לבדיקת מעבדה

לפרטי עלויות מעבדה אנא פנה בפרטי ואשמח להשיב

דרור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גש עם המגבר למעבדה שנקראת "ג.ו.אלקטרוניקה".

 

נמצאים ברמת השרון בפינת סוקולוב.

 

זה המקום היחידי שאני באמת יכול להמליץ עליו, מנסיון עם כמה תיקונים של מגברים ביתיים וגם לרכב הם סופר מקצועיים.

under construction..

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני יודע שההקפצה קצת איחור אבל חבל לפתוח שרשור חדש.

משהו יודע מה סדר גודל של תיקון כזה?

אני מכניס את הפיוז והוא שורף אותו זהו .זה התקלה .

אני יודע שזה יכול להיות מליון דברים (אבל משהו כמו 100-300 ש"ח ) או יותר מזה?

 

תודה רבה

נתי .א

פורסם

זה אומר שיש לך קצר, יכול להיות משהו קטן כמו איזה רכיב אלקטרוני פשוט

ויכול להיות שהלך לך ספק, ואז אל תקווה ל100-300.

 

רק מעבדה תוכל לאבחן את זה, ואם יש לך אחריות זה הזמן לבדוק את העניין.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אני נתקלתי ב2 מגברים עם תופעה דומה של ברגע שמדליקים אותו הוא שורף את הפיוז.

 

בשנייהם זה היה הספק כח והתיקון עלה 280ש"ח כל מגבר כולל מע"מ.

המגברים תוקנו בג.ו אלקטרוניקה ברמת השרון.

under construction..

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני מקפיץ את השרשור שוב כי יש עדכונים .

 

המגבר המדובר הוא פניקס גולד אוקטן R15.10

מונו בלוק.

 

הלך למגבר לפי דברי :ג.ו. אלקטרוניקה "הדרייברים" והסלילים תיקון של 600 ש"ח

 

האם שווה לתקן אותו או לרדת מזה ?

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...