Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם קיים בארץ יבואן רכב טוב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה פשוטה מאוד, אך יש לי הרגשה שהתשובה תהיי יותר מסובכת.

האם יש יבואן בארץ שרוב לקוחותיו מרוצים ממנו?

יבואן שירותי שמתמחר רכבים באופן הגיוני, מחזיק מוסכים מקצועיים, לא שוחט במחירי הטיפולים והחלפים ולקוחותיו לא חווים דיסוננס קוגניטיבי בשלב כזה או אחר לאחר הרכישה.

אתם, מרוצים מהיבואן שלכם?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הנסיון שלנו עם יבואן יונדאי כשהיתה לנו כזאת היה טוב ממה שחשבנו לבקש. עם צ"מפיון אף פעם לא נתקלתי בבעיה בשירות (גם אף פעם לא הצטרכתי להפעיל אחריות) אבל המחירים של החלפים הם אכן שחיטה.

פורסם

הנושא אולי קשור יותר לאיכות הסחורה מאשר ליבואן. כך למשל לי ולערכתי גם לרוב בעלי הונדה אין מושג ירוק לגבי איכותו של שירות הלוקוחות במאיר, כי הרי בד"כ אנו לא צריכים אותו. לאומת זאת הסיפורים על שירות הלקוחות בצ'מפיון המבוקש הרבה יותר נשמעים מפה ועד להודעה חדשה. זה אומנם נכון שהטיפולים והחלפים במאיר יקרים מדי, אבל מהוצאת יתר של כמה מאות שקלים בשנה ועד לדיסוננס קוגניטיבי מרחק רב מאוד.

פורסם

אף יבואן לא לובש את החליפה והגלימה שלו בלילה והולך להלחם בפושעים - לכן יבואן טוב אין.

 

החוויה שלך מהמוצר היא מאוד סובייקטיבית.

 

מי שקנה רכב לימון יקלל את היבואן והיצרן, אלא אם כן אלו ירוצו להחליף לו את הרכב מיידית - וזה כמובן לא יקרה אצל אף אחד.

פורסם
הנושא אולי קשור יותר לאיכות הסחורה מאשר ליבואן. כך למשל לי ולערכתי גם לרוב בעלי הונדה אין מושג ירוק לגבי איכותו של שירות הלוקוחות במאיר, כי הרי בד"כ אנו לא צריכים אותו. לאומת זאת הסיפורים על שירות הלקוחות בצ'מפיון המבוקש הרבה יותר נשמעים מפה ועד להודעה חדשה. זה אומנם נכון שהטיפולים והחלפים במאיר יקרים מדי, אבל מהוצאת יתר של כמה מאות שקלים בשנה ועד לדיסוננס קוגניטיבי מרחק רב מאוד.

 

רצית לומר אולי, לאיכות השירות...

alfa 156 2.5.

פורסם

אני מאמין שאף אחד מהם אינו טוב, מסיבה די פשוטה ודי הגיונית.

כל אדם וחברות בפרט מעוניינות למקסם רווחים, ואצלנו זה פשוט הדרדר לרמה כזאת שמביאים לכאן רכבים שגם ככה עולים חצי (מיסים) בחו"ל ערומים לגמרי (מבחינת פיצ'רים בתוך הרכב, ומחוצה לו) ומוחרים לנו את רכב של מדינות עולם שלישי.

לפי דעתי עד שאנשים כמוני וכמוך יצאו להפגנה כנגד חברות הרכב או בצעד מחאתי לא לקנות רכב לצורך הדוגמא במשך שנה (לא יקרה בחיים), במילים אחרות "לתפוס את ייבואני הרכב בביצים ולהגיד להם לשרוק" תאמין לי הם ישרקו!

ואז אולי נראה פה רכבים נורמליים ולא רכב ב - 120 אלף שקל שמגיע עם גלגלי פח ולא ג'אנט מגנזיום.

 

בנוגע לשירות כבר דובר פה בעבר זה תלוי באנשים במוסך וגם מחרי טיפול של יבואן אילו לא מחרי ברזל ניתן תמיד להתמקח וברוב המקרים לקבל הנחה של 10%.

 

סה"כ מהמוסך אני מרוצה מהיבואן עצמו לא, אני מרגיש סוג של זילזול.

פורסם

לדעתי "מכשירי תנועה" יבואן לא רע.

מחירים סבירים, רכבים נחמדים, לא נתקלתי בהרבה חווית שליליות מהם.

גם למקסם רווחים אפשר בכמה דרכים.

דוגמה קטנה מהעולם הצר שלנו, מוסכים כמו "שאפט", "רון", או מכונים כמו "המעבדה" וסדנאות כמו "פיט-סטופ" נהנים מהמלצות מפה עד תאילנד ועדיין לא עובדים בחינם. אני יודע באופן וודאי שכמות הלקוחות במקומות אלו עלתה באופן משמעותי מאז הפירסום החיובי בפורום ובפי חובבי רכב.

למה? בגלל שירות טוב, סבלנות והבנה של קהל הלקוחות.

האם כל כך קשה לעשות זאת בתור יבואן?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
ואז אולי נראה פה רכבים נורמליים ולא רכב ב - 120 אלף שקל שמגיע עם גלגלי פח ולא ג'אנט מגנזיום.

 

מכובדי, אתה טועה. הרכבים מגיעים ארצה בד"כ ברמת איבזור סבירה. אזמינך להכנס לאתרי היצרנים באירופה ע"מ להיווכח מה יכולה להיות רמת האיבזור. לא מעט יצרנים מוכרים את הדגמים הבסיסיים פשוט ללא כלום. ועל תוספת, כולל מערכת סטריו ולפעמים אפילו השטחונים (שלא לדבר על המותרות כגון הג'נטים והצבע המטאלי) יש כמובן להוסיף תשלום. יתכן וכך אף יהיה עדיף לצרכן. אני מניח שבכל זאת ישנן הסיבות (מישהו אמר מיתוג?) לשיטות השיווק הנהוגה בארץ - רוצה/לא רוצה - קבל את האיבזור הבסיסי.

 

הייתי מתווכח גם עם טענתך לגבי רמת המחירים בארץ (בהתחשב במיסוי הרצחני כמובן) אך זו כבר סגה אחרת. אסתפק רק באמירה שכמעט תמיד קיימות בשוק מציאות כאלה ואחרות.

פורסם
מכובדי, אתה טועה. הרכבים מגיעים ארצה בד"כ ברמת איבזור סבירה. אזמינך להכנס לאתרי היצרנים באירופה ע"מ להיווכח מה יכולה להיות רמת האיבזור. לא מעט יצרנים מוכרים את הדגמים הבסיסיים פשוט ללא כלום. ועל תוספת, כולל מערכת סטריו ולפעמים אפילו השטחונים (שלא לדבר על המותרות כגון הג'נטים והצבע המטאלי) יש כמובן להוסיף תשלום. יתכן וכך אף יהיה עדיף לצרכן. אני מניח שבכל זאת ישנן הסיבות (מישהו אמר מיתוג?) לשיטות השיווק הנהוגה בארץ - רוצה/לא רוצה - קבל את האיבזור הבסיסי.

 

הייתי מתווכח גם עם טענתך לגבי רמת המחירים בארץ (בהתחשב במיסוי הרצחני כמובן) אך זו כבר סגה אחרת. אסתפק רק באמירה שכמעט תמיד קיימות בשוק מציאות כאלה ואחרות.

 

אני מסכים איתך, בנוגע לשיטת השיווק ואני גם מסכים איתך בנוגע לרמת באיבזור, אך בניגוד לאירופאים פה רכב עולה כמו בית בפריפריה אז המינימום הנדרש לייבא את הרכב הנדרש עם שלל אפשרויות ותוספות וכן אפשר גם להוסיף אותם בתשלום אך לומר לך:

אין סאן ואי אפשר לייבוא.. או הרכב הזה לא מגיע עם ג'אנטים..

צוחקים עלינו פה בארץ.

פורסם

שוב אינני מסכים. גם בארה"ב וקנדה ניתן לקבל רכבים מיובאים בצורות כאלה ולא אחרות (גם שם שמעתי תלונות על כך). אגב אם תזמין יגואר, אינפיניטי וכו - דווקא כן יבשלו עבורך הזמנה אישית.

פורסם

מניסיוני גם במאיר וגם בדלק מוטורז אפשר לקבל מה שמגיע לך.

לפעמים צריך קצת ללחוץ אבל זה עובד.

אני יודע שזה נשמע הזוי אבל אנחנו בלוונט.

 

לדעתי אנו הרבה יותר חשופים למוסכים מורשים מאשר ליבואן עצמו - ושם רמה, ידע, התשדלות וכו' הן לא אחידים ולרוב לא משהו בכלל.

המצב דומה גם באירופה וגם בארה"ב....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

כאשר מדובר בספקים { היבואנים } שעובדים עם כמות גדולה מאוד של לקוחות לא יהיה ערכים מוחלטים לעולם . לא יהיה מצב בו כל הלקוחות יהיו מרוצים כמו שלא יהיה מצב שבו רוב הלקוחות לא מרוצים . יותר מזה אתה ואני לא יכולים למדוד את זה . אנחנו יכולים רק לקרוא ולשמוע על מקרים כאלו ואחרים ולהחליט לעצמנו להיכן כדאי לנו להיכנס ולהיכן לא. למשל בזמן האחרון הפורום מלא על תלונות על צמפיון אבל זה לא אומר שבצמפיון יש יותר בעיות מאשר אצל יבואנים אחרים .

שמעתי מהמון אנשים על בעיות עם לובינסקי כיבואן למשל אבל לי ולמשפחתי יש סיטרואנים כבר 10 שנים בלי שום בעיות מיוחדות ברכבים או בשירות של היבואן { גם כשהיה צורך להשתמש באחריות } . אני תמיד ממליץ לבחון כל דבר בעיניים שלך , נסיעת מבחן , בדיקת המוסך וכו וכו .

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

לי יש ניסיון טוב עם יונדאי (חרא אוטו אבל שירות טוב), קרסו (לא זול אבל טוב ומכבד את האחריות שלו) וסמל"ת (חלפים זולים ומכבד את האחריות שלו).

 

מנגד ניסיון רע עם UMI.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ממגוון היבואנים שחויתי בשנים האחרונות.

סמל"ת (אלפא) וכלמוביל (מיצובישי) טובים, מכבדים אחריות, נותנים שירות טוב ובסה"כ הוגנים.

דלק מוטורס (פורד) בינוני. שירות סביר, ניסו להתחמק מאחריות אבל תיקנו בסוף.

צ'מפיון (סקודה) על הפנים, הרבה תקלות, שירות רע, הצליחו לשבור אותי בויתור על תיקון של תקלות חוזרות. התייאשתי ובלעתי את הגלולה.

 

כל זה די בהסתייגות כמו שכתבו למעלה, באלפא ובמיצובישי כמעט ולא נזקקתי לשירות היבואן מעבר לטיפולים שוטפים כי המכוניות אמינות מאוד. בפורד גם כן, הבעיה שהיתה לי שם זה קילופים של כפתורים במזגן וברדיו שהוחלפו אחרי יחסית מעט ויכוחים. הסקודה לעומתם בילתה במוסך די הרבה כך שהיו יותר מצבים בהם הועמדה איכות השירות למבחן.

×
×
  • תוכן חדש...