Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם קיים בארץ יבואן רכב טוב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצתי לנסות ולנכות את השפעת התכונה הישראלית הנפוצה והיא "לא להיות מרוצה אף פעם ומשום דבר" ותגלה שרוב היבואנים נמצאים במקומות הגיוניים על הסקלה מי יותר ומי פחות.

לעזרת כל מי שחושב שזכויותיו נפגעות ו/או מקבל שירות גרוע בכל היבט יש את איגוד המוסכים, הרשות להגנת הצרכן וכמובן בית המשפט.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אני מאמין שאף אחד מהם אינו טוב, מסיבה די פשוטה ודי הגיונית.

כל אדם וחברות בפרט מעוניינות למקסם רווחים, ואצלנו זה פשוט הדרדר לרמה כזאת שמביאים לכאן רכבים שגם ככה עולים חצי (מיסים) בחו"ל ערומים לגמרי (מבחינת פיצ'רים בתוך הרכב, ומחוצה לו) ומוחרים לנו את רכב של מדינות עולם שלישי.

לפי דעתי עד שאנשים כמוני וכמוך יצאו להפגנה כנגד חברות הרכב או בצעד מחאתי לא לקנות רכב לצורך הדוגמא במשך שנה (לא יקרה בחיים), במילים אחרות "לתפוס את ייבואני הרכב בביצים ולהגיד להם לשרוק" תאמין לי הם ישרקו!

ואז אולי נראה פה רכבים נורמליים ולא רכב ב - 120 אלף שקל שמגיע עם גלגלי פח ולא ג'אנט מגנזיום.

 

בנוגע לשירות כבר דובר פה בעבר זה תלוי באנשים במוסך וגם מחרי טיפול של יבואן אילו לא מחרי ברזל ניתן תמיד להתמקח וברוב המקרים לקבל הנחה של 10%.

 

סה"כ מהמוסך אני מרוצה מהיבואן עצמו לא, אני מרגיש סוג של זילזול.

אינני יודע כמה שנים אתה קונה רכבים חדשים. ממרומי גילי המופלג וכאחד שקונה רכבים חדשים כבר 30 שנה אני מעיד שהרמה עלתה והיום מוסך יבואן ושירות וגם חווית הקניה ב"חנות" הן אחרות לגמרי.

היום אין הבדל בין מוסך בארץ ומוסך באירופה מבחינת הצורה, הנקיון, תנאי העבודה, המידע הניתן ללקוח וכו'. בנוגע למכוניות עצמן, הרי שהן נמכרות כאן בשתי רמות גימור בדרך כלל ואפילו האלטו מצויידת ב 4 כריות ובאיבזור אירופאי. גם התקנים שהמדינה כופה על היבואנים מוסיפים לרכב המיובא וללקוח (וגם למחיר אבל התוצאה היא רכב טוב יותר).

מבחינת יבואן ספציפי הרי שצ'מפיון ובעיקר השלוחות שלהן, גגג ברעננה ומוסך סקודה בנתניה, פועלים ברמה מיקצועית גבוהה. החלפים יקרים וזה נכון אבל מי שחוסך בעניין הזה, שייסע במרצדס (האוטובוס...).

גם מוסך "עד" ברעננה (מזדה/פורד) מעולה ובהחלט מהווה שיפור ביחס למוסך פורד שנעזרתי בו עם הסיירה שהיתה לי לפני כחמש עשרה שנה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...