Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב נתחיל בזה שרכשתי את רוב החלקים והמחשב מורכב ומפעיל WINDOWS 7 בבית, ללא מסך מגע או ספק כוח לרכב.

 

לפני שאני מתחיל לקדם את הכל לרכב רציתי להסגר על ה FRONT END שלי ועל כל הגדרות ה AUDIO

 

בינתים אני מנסה את CENTRAFUSE אבל זה לא מספיק לצערי, התוכנה יפה וחביבה אבל לא תומכת ASIO...

 

וכאן באה הבעיה, יש לי לוח אם של INTEL DH57JG

עליו כרטיס מובנה REALTEK ALC889 HD

תומך ASIO (לא יודע עד כמה אבל ב AUDIOMULCH יש זיהוי והוא עובד)

הבעיה בינתים שאני מנסה לשלח את הסאונד CF ל ASIO דרך VAC אבל לא יוצא לי...

ה VAC לא מזהה את הASIO ברשימת ההתקנים שעליו הוא יכול לפנות.

 

מה לעשות? ובבקשה על תפנו אותי ל RR כי אני דיי רוצה את CF, אני יודע שבעקרון זה יכול לעבוד אבל כיצד?

 

התקנתי את הדרייבר הכי חדש של REALTEK וגם ASIO4ALL, הם צריכים לעבוד יחד או שצריך רק אחד מהם?

 

להזכירכם WINDOWS 7.

פורסם

הצ'יפ של רילטק הוא מינימליסטי וזול (זו הסיבה שכל יצרניות הלוחות קונות אותו) ולא תומך ASIO.

 

מה שקורה זה שיש תוכנות שמתקינות דרייבר צף, שזה בעצם דרייבר המדמה פעולת ASIO שעובד ברקע ע"מ שהתוכנה תוכל לתקשר עם הכרטיס במידה והוא לא תומך ממשק ASIO. דוגמא לתוכנה כזו היא CUBASE.

 

אם הסאונד חשוב לך, תשקיע כמה עשרות דולרים באיביי, תביא כרטיס נורמלי עם ממירי DA, שיודע לעבוד 24 ביט ויש לו יציאות RCA סבירות.

 

אגב, אתה ממש לא צריך ASIO ב CAR PC, אתה לא עושה הקלטות ולא מתעסק ב LETANCY.

אז זהו, אחרי 9 שנים על 110 כ"ס שהתחלקו בין שני גלגלים, מחירי הביטוח עשו את שלהם והצטרפתי למועדון "העומדים בפקקים" או "המכייפים במזגן", תלוי איך מסתכלים על זה...

פורסם

תודה על התגובה, אבל משום מה AUDIO MULCH מזהה דריבר מסויים בשם REALTEK ASIO ומזהה כ6 ערוצי כניסה ו 8 ערוצי יציאה...

 

שום תוכנה אחרת לא רואה את זה, וגם ASIO4ALL לא רואה, העניין מאוד מוזר.

 

אני גם דיי בטוח שבעזרת סיגנל ג'נרייטר כל שהוא גם הצלחתי לשמוע בכל ערוץ בנפרד אתמול בלילה. אבל אין אפשרות לנתב שום סאונד אחר לתוך AUDIOMULCH כי שום דבר אחר לא רואה אותו כASIO אפילו ASIO4ALL רואה רק 2 יציאות.

 

בכל אופן, יש לכם המלצה לכרטיס קול עד איזה 700 ש"ח שתומך ב ASIO אם INTERNAL ROUTING

פורסם

טוב החדשות הטובות שהצלחתי לקנפג את ה AUDIOMULCH, צדקת לגבי התמיכה ASIO שהיתה בגלל ASIO4ALL ולא עבדה בכלל.

 

אין לי באמת צורך בASIO ואני מבסוט מזה שאני יכול לבצע חיתוכים למינהם דרך המחשב עצמו.

 

הבעיה הבאה שלי היא ה BT ב CENTRAFUSE, אין לי מושג איך לגרום לה לעבוד...

 

מישהו נתקל בבעיה או הפעיל את ה BT?

 

אני פשוט מקבל הודעה BT NOT FOUND.

פורסם

הבעיה נפתרה, ע"י התקנה של BLUESOLEIL חדש, כנראה לדרייבר המובנה של CF יש בעיה אם WINDOWS 7 64BIT.

 

אתם יכולים להמליץ לי על פלאגין VST לקרוס ו TC. רצוי תמיכה ב 3WAY לא יותר מזה, וסלופים 12 24.

 

תודה רבה, כשחשבתי על הפרוייקט לא הבנתי בכלל כמה עבודה זה דורש לקנפג הכל.

פורסם

The Geek -

אנחנו לא משתמשים בASIO להקלטות או לייטנסי נמוך

אלא בכדי לא לעבור דרך הKMixer של ווינדוס ולקבל את האיכות המירבית

כמובן זה רק בתנאי שאתה עובד עם VAC , אחרת זה הכרחי בשביל לבצע עיבוד דרך המחשב

לפי בדיקה קלילה שלי זה לא ממש שמיע אבל יש פדנטים

 

יבגני

VST לקרוס יש המון

אתה יכול להשתמש בRubberFilter או LSFilter לדוגמא

ואפילו בElectri-Q שהוא בכלל אקולייזר 64 ערוצים פרמטרי

 

TC הכי נפוץ זה הSoundDelay של Voxengo

 

בכל מקרה יש לך פה ספרייה ענקית אם אתה צריך עוד משהו

http://www.kvraudio.com/

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

שאלה נוספת אליכם, באיזו תוכנת ניווט אתם משתמשים?

כמובן שצריך מפה ישראלית עדכנית.

 

הכוונה לשלב אותה ב CF כמובן, ראיתי שיש IGO גירסת PC אבל היא מאוד ישנה, יש גירסה נוספת?

פורסם

אני משתמש כרגע בסייג'יק גם כן אבל הקטע שם הוא שאסור להקשיב למה שהקריין אומר בלי להביט במפה :-D

 

אם הקריין אומר משהו והמפה מראה משהו אחר - המפה מנצחת...

 

זה הסוד לשימוש בתוכנה הזו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...