Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרביונים...


אפלאוז
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה עושה את הפנסים שחורים כמו פחם ובלילה רואים את האורות בדיוק אותו דבר כמו בלי!!!

אפילו יותר טוב!

מה אתה סח! רואים יותר טוב? יש עוד המלצות ושיפורים מעולם הביגוד התחתון שמהנדסי הרכב לא יודעים מהם? אולי כדאי להוציא את פילטר האויר ולדחוף תחתונים (אפילו משומשות) במקום? הספיקה תהיה אותו דבר ואפילו טובה יותר? מה לגבי חזיות מהאנטנה לשיפור הקליטה? חוטיני במקום רצועת אלטרנטור? אולי איזו גרב על האגזוז, ליד הנעל היפהפיה שתלויה ממנו?

להשלמת המראה הזנותי הייתי הולך על מדבקת ויקטוריה סיקרטס במקום מדבקת השימי ריגר על החלון הקדמי.

 

יפה לא יפה - עניין של טעם (או חוסר טעם). אבל אל תקשקש לגבי היעילות. זה כן פוגע בעוצמת ההארה, ולכן זה גם לא עובר טסט.

פורסם
מי צוחק? מדובר בנושא רציני!

הנה שני אתרים מהמועדפים שלי, פה תמצא הצעות לדגמים, ואולי גם הדרכה להתקנה:

http://www.hipsandcurves.com/hose_fset.htm

 

http://www.pamperedpassions.com/stockings_34_ctg.html

 

בעקרון כל חיפוש בגוגל של : stockings fetish ייתן לך תוצאות מעניינות.

 

בהצלחה עם הפרוייקט!

 

חח הרגת אותי,אתה באמת צריך אישפוז

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

בקיצור שלוף את הפנסים תעטוף אותם בשכבה אחת או יותר לפי הצורך שלך עדיף גרביון אטום ותחזיר חזרה את הפנסים

 

וביננו זה יצא מהאופנה לך תעשה השחרה זה יותר טוב אבל עם בא לך על זה לך על זה

 

בהצלחה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

ביריות! זה הפתרון בשבילך.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

זה עושה את הפנסים שחורים כמו פחם ובלילה רואים את האורות בדיוק אותו דבר כמו בלי!!!

אפילו יותר טוב!

מה אתה סח! רואים יותר טוב? יש עוד המלצות ושיפורים מעולם הביגוד התחתון שמהנדסי הרכב לא יודעים מהם? אולי כדאי להוציא את פילטר האויר ולדחוף תחתונים (אפילו משומשות) במקום? הספיקה תהיה אותו דבר ואפילו טובה יותר? מה לגבי חזיות מהאנטנה לשיפור הקליטה? חוטיני במקום רצועת אלטרנטור? אולי איזו גרב על האגזוז, ליד הנעל היפהפיה שתלויה ממנו?

להשלמת המראה הזנותי הייתי הולך על מדבקת ויקטוריה סיקרטס במקום מדבקת השימי ריגר על החלון הקדמי.

 

יפה לא יפה - עניין של טעם (או חוסר טעם). אבל אל תקשקש לגבי היעילות. זה כן פוגע בעוצמת ההארה, ולכן זה גם לא עובר טסט.

 

טוב זאת ההודעה הכי חזקה שנרשמה כאן, כמעט הכנסת אותי גם לאישפוז :roflmao::lol::lol::lol::lol::lol:

Honda hornet 600

 

פורסם
מי צוחק? מדובר בנושא רציני!

הנה שני אתרים מהמועדפים שלי, פה תמצא הצעות לדגמים, ואולי גם הדרכה להתקנה:

http://www.hipsandcurves.com/hose_fset.htm

 

http://www.pamperedpassions.com/stockings_34_ctg.html

 

בעקרון כל חיפוש בגוגל של : stockings fetish ייתן לך תוצאות מעניינות.

 

בהצלחה עם הפרוייקט!

 

לא ידעתי שאתה מתעניין בלבני נשים, ishpuz.

:wink:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אם אתה כל כך רוצה להשחיר את הפנסים , תעשה את זה מקצועית

תתן מאה - 200 שקל , ותשחיר אותם בצורה מקצועית .

גרביונים זה מיותר וכמובן נקרע כל פעם ( מי אמר רכבות?)

פורסם

שרשור זה יישאר פה בינתיים כהוכחה ניצחת לחשיבותם של המנהלים :p

 

תראו מה קורה כשאין מנהלים במשך שעתיים וחצי בפורום...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שרשור זה ננעל.

 

אתם מציעים לבנאדם לשים גרביונים על הפנסים בלי לבדוק קודם אם הוא הוריד להם שערות ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
שרשור זה ננעל.

 

אתם מציעים לבנאדם לשים גרביונים על הפנסים בלי לבדוק קודם אם הוא הוריד להם שערות ?

 

רז, אתה ההוכחה שאפילו כשיש מנהלים בפורום, הרמה לא עולה :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...