Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

שאלה שעלתה במוחי בקשר לחוקיות ייבוא "בודי" של רכב.

אני אסביר,

במיני שלי (כמו בהרבה רכבי אספנות), ניתן להפריד את המרכב מהשאסי של הרכב.

העניין הוא, שעדיין מייצרים מרכבים של מיני מיינור ומוכרים אותם לדוגמא:

BMP0343.jpg

השאלה היא האם ניתן לייבא את המרכב, זה סה"כ ברזל. זה לא שאסי, ולא מנוע, ובאופן תאורטי אין צורך באישור משרד התחבורה (זה לא רכב, זה סתם פח).

מישהו יודע האם ניתן לייבא כזה מרכב? (זה יכול לצאת יותר זול משיפוץ לרמת הבורג :lol: )

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

אני יודע שהביאו לארץ בודי חדש של ג'יפ 42, מארצות הברית. כך שלא אמורה להיות בעיה עם זה.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

אני צופה מספר בעיות:

במיני מספר השלדה מוטבע על הבודי ולא על השלדה.

השלדה במיני היא עדיין חלק קטן מהרכב -תת שלדה מקדימה ומאחורה.

למרות שניתן לייבא חלקי פח, בודי שלם נראה יותר כמו אוטו שלם.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם
במיני שלי (כמו בהרבה רכבי אספנות), ניתן להפריד את המרכב מהשאסי של הרכב.

 

לא ממש מדוייק: במיני, כמו ברכבים מודרניים דווקא, יש מרכב מונוקוק אשר אליו מתייחס מספר השלדה. מה שכן יש במיני הן שתי תתי-שלדות (subframes) מקדימה, ומאחורה.

 

לא יתנו לך לייבא bodyshell שלם, כיון שאליו מתיחס מספר השלדה, ובארצנו ה"נאורה" זה אסור.

פורסם

למרות שניתן לייבא חלקי פח, בודי שלם נראה יותר כמו אוטו שלם.

הייתי מטפל ב-BMW אצלי מישהו ששהוא יבואן חלקים. הוא אמר לי שיש בודי מקורי חדש בגרמנייה לרכב שלי וניתן לייבא אותו. לא יודע איזה במיני, אבל ב-BMW E32 הבודי זה יחד עם מרכב, שאסי והכל.

 

אני מניח שאמורה להיות אפשרות כזאת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא ממש מדוייק: במיני, כמו ברכבים מודרניים דווקא, יש מרכב מונוקוק אשר אליו מתייחס מספר השלדה. מה שכן יש במיני הן שתי תתי-שלדות (subframes) מקדימה, ומאחורה.

 

לא יתנו לך לייבא bodyshell שלם, כיון שאליו מתיחס מספר השלדה, ובארצנו ה"נאורה" זה אסור.

 

אכן אתה צודק,

יש שני תתי שלדה ולא אחד, אבל ה Front Subframe וה Rear Subframe הם השלדות של הרכב ולא המרכב.

הנקודה הנכונה היא בהקשר של "מספר השלדה", שככל הנראה תצור בעיות.

זה ממש חבל, כי בסבירות מאד גבוהה "בודי" חדש יהיה יותר זול מאשר שיפוץ לרמת הבורג.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

BODY חדש זול?! :shock: לא משהו באיזור ה-2500 ליש"ט + הובלה + מכס. יותר זול להביא רכב במצב נסיעה מאנגליה (ולהוציא ממנו את ההגה והדוושות (די בקלות ניתן להסב מיני לנהיגה בצד הנכון של הכביש) - אפשר למצוא כאלו גם ב-200 ליש"ט.

ברור ש BODY חדש זה הכי טוב מבחינת המבנה של הגוף אבל יקר.

 

סתם רעיון: זכור לי גם מישהו שבדק אפשרות להביא רכב לחלקים גם אם הוא עדיין לא אספנות - והמיני משנות ה-90 הם די זולים באנגליה.

 

בהצלחה בכל מקרה.

?How Can Anything Bigger Be a MINI

×
×
  • תוכן חדש...