Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

בזמן האחרון המחיר של ה107 ירד ועוד כרגע יש עליו מבצע של חבר כך שמחירה קצת פחות מ70 ש"ח ועוד מקבלים קודן מתנה.

האלטו האוטומט עולה באיזור ה72K ש"ח.

 

ממה שהבנתי החסרון היחיד של ה107 זו התיבה הרובוטית הדורשת הסתגלות אך חסכונית יותר.

מה דעתכם? שתיהן באותו מחיר...

פורסם

זה שיקול שגם אני חושב עליו עכשיו, אבל אני ראיתי שהאלטו נמכרת ב-57,000 ועוד יש הנחה של כמה אלפים לחברי מועדון "חבר".

נסעתי באלטו. לא התלהבתי. למרות שהוא חדש הוא לא ממש סוחב רכב עם 4 אנשים ממוצעים. התאוצות שלו לא מרשימות בכלל, למרות שהוא קטן, הוא לא זריז, ומרגישים שזה מנוע של 1 ליטר. הראות דרך השמשות לא משהו. נוחות לנוסע במושב אחורי סבירה+. היתרון היחיד שלו הוא במחיר והחסכון בדלק. אני אישית הייתי חושש, כי אחרי 5 שנים המנוע מאבד מהכח, והרכב הזה יהפוך להיות נורא.

# "זה שאתה פרנואיד זה לא אומר שלא רודפים אחריך..."

פורסם

1. ההשוואה פה היא בין האלטו ל107 לא בין האלטו לרכב גדול אחר מליגה אחרת.

2. הגיר האוטומטי בסוזוקי מחליש מאד את הרכב והופך אותו פשוט מזריז ללא זריז, יש לי ידנית ונהגתי על אוטומטית - ההבדל הוא גדול.

באופן כללי כבעל אלטו לא הייתי ממליץ על האלטו האוטומטית באופן כללי וגורף.

פורסם
זה שיקול שגם אני חושב עליו עכשיו, אבל אני ראיתי שהאלטו נמכרת ב-57,000 ועוד יש הנחה של כמה אלפים לחברי מועדון "חבר".

נסעתי באלטו. לא התלהבתי. למרות שהוא חדש הוא לא ממש סוחב רכב עם 4 אנשים ממוצעים. התאוצות שלו לא מרשימות בכלל, למרות שהוא קטן, הוא לא זריז, ומרגישים שזה מנוע של 1 ליטר. הראות דרך השמשות לא משהו. נוחות לנוסע במושב אחורי סבירה+. היתרון היחיד שלו הוא במחיר והחסכון בדלק. אני אישית הייתי חושש, כי אחרי 5 שנים המנוע מאבד מהכח, והרכב הזה יהפוך להיות נורא.

 

כבר אין מבצע חבר עבור האלטו.

 

כרגע יש רק בעבור ה107 כך שהאלטו האוטומט יקרה יותר.

פורסם

המבצע של "חבר" כולל גיר ידני וגיר רובוטי

 

המחיר של ה-107



גיר ידני (כולל קודן) במחיר 66,690

 

גיר רובוטי (כולל קודן) במחיר 69,290

 

 

 

גם שאר הדגמים במבצע פרטים באתר



http://www.mcc.co.il/

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

המבצע של "חבר" כולל גיר ידני וגיר רובוטי

 

 

המחיר של ה-107



גיר ידני (כולל קודן) במחיר 66,690

 

גיר רובוטי (כולל קודן) במחיר 69,290

 

 

 

גם שאר הדגמים במבצע פרטים באתר



 

http://www.mcc.co.il/

 

רכשתי!!! רובוטי בצבע כסוף. זמן הגעה משוער: אוגוסט!!!

:) :)

פורסם

אני מקווה שעשית נסיעת מבחן. אני עשיתי והגיר הרובוטי עבורי היה זוועה ולכן וויתרתי על המבצע המעולה הזה, כנראה אלך על הסוויפט 2008...

פורסם

מחזק, אני עשיתי נסיעת מבחן על 107 אוטומטית,

זה זוועה!

בסוף רכשתי 107 - כחול - ידני,

מגיע באוגוסט.

כמובן שזה במבצע של "חבר" (אחלה מחיר).

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...