Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פאסאט 1.8 טורבו שנת 2005 עם גיר טיפטרוניק שעברה כ-110 אלף קילומטר.

אני מעוניין להוסיף ציפ לרכב אך הבנתי שהגיר האוטומטי בפאסאט קצת רגיש ולכן אני מתלבט.

האם באמת הגיר רגיש ויתפרק מהתוספת הנכבדת?

אשמח לתגובות

 

יום טוב

פורסם

מניסיון של אבא של חבר קרוב.

 

צ'יפ שהעלה את הסוסים לסביבות ה 130, האוטו האיץ מעולה אך הגיר התחיל לדפוק.

 

לא יודע על עוד מקרים.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לי יש את המנוע 1.8 טורבו הישן עם 150 כוחות סוס.

בעיקרון שמתי ציפ של apr ניסיון ל6 שעות שאעלה לי תהספק ל200 כוחות סוס והאוטו נסע מצויין.

הם אומרים שהגיר כן יכול להחזיק את כל הכוח הזה אבל בכל זאת אני רוצה להיות בטוח שזה לא הורס את הגיר.

לכן אני ישמח לשמוע עוד תגובות למי שמבין.

תודה

פורסם

לפי מה שאני הבנתי זה יותר ממה שהגיר יודע להתמודד איתו, מקווה שיש מי שמבין יותר ממני כדי לאשר.

ליעד.

פורסם

הגיר שלך רגיש מאוד, הוא יצליח להיתמודד עם תוספת ההספק ותוספת המומנט במידה ולא תכביד עליו.

הכוונה היא לא לצאת מהמקום חזק ובכלל להיתייחס אליו בעדינות.

 

ישנם לא מעט רכבים כמו שלך שנוסעים עשרות אלפי ק"מ עם "צ'יפ" וללא בעיות עקב היתנהגות זיהרה וקצת רחמים על הגיר.

פורסם

אפשר להוריד קצת גדישה דרך הצ'יפ (או בדרכים אחרות) או לעשות צ'יפ יותר מתון

למרות /ב200 סוסים לא צריכה להיות בעיה

 

אבל תכ'לס, הגיר הזה חרא וככה או ככה הוא ייהרס , עם צ'יפ ובלי , עם עדינות או בלי

אני מכיר כאלה שנוסעים עם צ'יפ וגיר טיפ' עשרות אלפי ק"מ ... על A4 ו- A6 ועוד

×
×
  • תוכן חדש...