Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה טובה לכולם!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתהיה לכולכם שנה טובה, מוצלחת ובטוחה!

 

לא לשכוח, מי ששותה הערב- "אם שותים לא נוהגים"

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

לא לשכוח, מי ששותה הערב- "אם שותים לא נוהגים"

 

רגע רגע...

המשפט לא אומר.... "אם שותים לא צמאים..." ???!!!

או (יותר מתאים לחלק מחברי הפורום...) "אם שוטים לא נוהגים...(או לא מדברים בכלל...)"

 

וברצינות,

שתהיה אחלה שנה לכולנו , שנה שבה יוסי (ליטל) יבנה עוד בית לבן... שנה שבה קרסו ימשיכו להתעקש ש"קליאו ספורט זה בדיוק כמו 1.4"...שנה שבה י.כ. יפרוש,יחזור,יפרוש,יחזור וכו' וכו'...שנה שבה אולי אולי אולי אולי הספורט המוטורי יהיה חוקי במדינת ישראל היא מדינת היהודים...או משהו כזה...

קיצר - שנה טובה!

:-)

פורסם

שנה טובה, אני מקווה שלכולם יש עם מי לחלוק את 00:00,

אני מניח שללירן אין... :lol:

 

איזה מזל שיש את רחלי שמזכירה לנו את הדברים האלה,

וזה בעצם כל מה שהיא עושה...

(צוחק איתך, אל תיקחי קשה).

פורסם
גם המשטרה מאחלת לכם שנה אזרחית טובה!

 

או שלא :roll:

 

 

בכל מקרה - שנה אזרחית טובה לכו--לם! :D

 

סוף סוף אבל המשטרה עושה משהו הגיוני ..

בדיקת שכרות ..

לפי הכתבה הכוחות של המשטרה , יתמקדו בעיקר בבדיקת שקרות

ובהצבת מחסומי ביקורת..

הרי ידוע לכולם שליל הסילווסטר הוא בין הימים העקובים ביותר מדם בדרכים...

( גם אני עשיתי טואטל לוסט בסילווסטר שעבר.... :wink: לא באשמתי.!)

 

בכול מקרה שנה טובה , סעו בזהירות ואל תנשקו מישהי אחרת

!

 

:D

פורסם

שנה טובה ושמחה לכולם, תסעו בזהירות.

ואם לא אכפת לכם שאני סוציומט, אז אני מאחל לעצמי לצאת מהבור שחפרתי לעצמי בכמה שיותר זול.

 

DMX, שמקווה לקבל "רק" 1000 ש"ח, 10 נקודות, שלילה ל3 חודשים :cry:

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

פורסם

לא לשכוח, מי ששותה הערב- "אם שותים לא נוהגים"

 

רגע רגע...

המשפט לא אומר.... "אם שותים לא צמאים..." ???!!!

לא המשפט אומר "מי שלא שותה לא משתין"

 

שנה טובה אנשים תינהגו בזהירות מהירה :twisted:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
שנה טובה, אני מקווה שלכולם יש עם מי לחלוק את 00:00,

אני מניח שללירן אין... :lol:

 

איזה מזל שיש את רחלי שמזכירה לנו את הדברים האלה,

וזה בעצם כל מה שהיא עושה...

(צוחק איתך, אל תיקחי קשה).

 

 

ללירן יש כמה אופציות.....

:twisted:

פורסם
שנה טובה, אני מקווה שלכולם יש עם מי לחלוק את 00:00,

אני מניח שללירן אין... :lol:

 

איזה מזל שיש את רחלי שמזכירה לנו את הדברים האלה,

וזה בעצם כל מה שהיא עושה...

(צוחק איתך, אל תיקחי קשה).

 

 

ללירן יש כמה אופציות.....

:twisted:

ברור...

יאשה...

פאשה...

והאשכים...

:twisted:

 

אריאל,

שיבלה את כניסת השנה החדשה בעבודה.... :shock:

:-)

פורסם
שנה טובה, אני מקווה שלכולם יש עם מי לחלוק את 00:00,

אני מניח שללירן אין... :lol:

 

איזה מזל שיש את רחלי שמזכירה לנו את הדברים האלה,

וזה בעצם כל מה שהיא עושה...

(צוחק איתך, אל תיקחי קשה).

 

 

ללירן יש כמה אופציות.....

:twisted:

 

שלירן ישלח לי כמה מהן

יובל.

פורסם

שנה מצויינת לכולם , סעו וגדשו בזהירות , ותזכרו ש FAST AND FURIOUS זה רק סרט ואיילון זה לא חוצה ישראל :-)

 

אם כבר מהיר ועצבני , אני מת לדעת , אחרי שלוחצים על הכפתור האדיר האדום שמכניס גז צחוק בתוספת גופרית למנוע ומטיס אותנו לעבר קו הסיום .....איך עוצרים את זה? זתומרת אם אני מתחיל לבלום זה נפסק ? או איך העניין עובד? :)

×
×
  • תוכן חדש...