Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי חושב לקנות רדיו דיסק חדש כנראה מהדגמים החדשים של פיוניר, והוא גם כן מתכנן לקנות דיבורית BT קבועה לרכב

מכיוון שבחיים לא התעסקתי עדיין עם רדיו דיסקים עם BT העם זה אותו עיקרון? הרדיו דיסק יתחבר למכשיר הסלולרי והמיקרופון שבטח נמצא על הפאנל יעבוד כמו דיבורית? הבנתי נכון? ועם כן העם אנשים שניסו את זה האיכות באמת טובה בשני הצדדים של הקו?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אתה צודק, הפלאפון יתחבר למערכת, וישמעו דרך הרמקולים,

אך מהסיבה הפשוטה שהמיקרופון נמצא על הפאנל, זה לא יהיה כמו דיבורית רגילה או אוניברסלית.

אני ספציפית לא התנסיתי עם זה, אבל הבנתי שזה אחלה דבר.

קח בחשבון שברגע שאתה מקבל שיחה גם המוזיקה נפסקת, ואז אתה שומע דרך הרמקולים.

(שזה צעד נורא חשוב במקרה ויש לך מערכת שמע רצינית :shock:)

 

רותם.

פורסם

היום מישהו אמר לי שהמיקרופון לא יושב על הפאנל אלא יש בנפרד מיקרופון עם חוט שמתחבר מאחורי הרדיו דיסק ואת המיקרופון אפשר להעביר לאן שאתה רוצה, זה נכון?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

גש לחנות ההתקנות, חפש דגם שמתאים לך ושאל את המתקין.

אני אישית מעולם לא השתמשתי בכזה, לכן לא אוכל לתת לך תשובה ברורה.

 

רותם.

פורסם

היה לי פנל של פיוניר עם BT וזה היה הרבא יותר טוב מדיבורית של מוטורולה שהייתה לי....

באמת המיקרופון בניפרד ובאיכות מעולה! אבל זה היה פנל דיי יקר של פיוניר.

 

בקיצור אם השאלה אם זה אוכל אז אני אומר אוכללל!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם המיקרופון על הפנל- לא פטנט מוצלח במיוחד, לרוב הצד השני לא ישמע אותך כל כך טוב.

אם המיקרופון נפרד - זה אחלה, מחליף בכיף דיבורית.

זה די תלוי בדגם הספציפי...

פורסם

לאבא שלי ברכב מותקן הדגם הזה של פיונר (אני לא יודע אם המיקרופון על הפאנל או במקום אחר) http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=708103

אבל יצא לי לשחק איתו קצת ושומעים אותי מצויין בנוסף לזה יש שם עוד כל מיני פונקציות כמו להעביר את הספר טלפונים למכשיר או שיחה מזוהה

×
×
  • תוכן חדש...