Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיאט איביזה החדשה ברמת גימור "ספורט" מגיעה עם צמיגים במידה 215/45/16. (בכל נפחי המנוע האפשריים).

 

היה נדמה לי שלא נתקלתי במידה כזו ברכבים אחרים. בדיקה מהירה גילתה לי שאף רכב אחר בסיאט או בקבוצת VAG

 

אינו נועל צמיגים כאלו , והרחבת החיפוש לא מצאה אף יצרן או דגם המשווק בישראל כחדש בעל צמיגים כאלו.

 

עולות לי שתי שאלות כבעל איביזה כזו :

 

1. מה הסיבה ? מישהו אולי כן נתקל ברכב במידות כאלו המגיע מהמפעל ?

 

2. האם בעתיד אם בעלי איביזות יזדקקו לצמיג במידה כזו לא יהיה קשה למצוא , ו/או לא יהיה מבחר / המחיר ירקיע ?

 

3. האם ניתן , טכנית, להחליף למידה דומה ללא פגיעה באיכות הרכב ?

 

דרך אגב בחיפוש באתר הצמיגים TYRES4U נמצא צמיג אחד בלבד , ובמחיר גבוה מאוד...(דנלופ).

פורסם

בסקודה רומסטר צמיגי הסטנדרט 195/55/15 ויש בדגם הבכיר 205/45/16 , באיביזה צמיגים במידה שונה רוחב 215 .

 

להצעת הפדרל - ראשית לא מופיע באתר TYRES4U , שנית הם לא מהמשובחים...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אכן נקודה למחשבה, אני מקווה מאוד שצ'מפיון לא העלו ארצה דגם שלא ניתן יהיה לרכוש עבורו צמיגים במחיר נורמלי (אם בכלל).

 

האמת, זה שווה גם בירור באחת הסוכנויות.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בעלים של A1

עם 17" מקורי v-spoke 5 צלעות המידה היא 215/40/17 דומה לשלף באתר ההוא מצאתי מספר צמיגים.

עדיין אני מתחיל לחשוש שכעת אני מחפש צמיגים ספורטיביים עם אחיזה אבסולוטית שזו תהיה משימה קשה.

×
×
  • תוכן חדש...