Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי אמר לי שכשהוא גורר רכב אז הרכב הנגרר צריך להיות עם בלם יד מורם (הגיוני) ותיבה בפארקינג אחרת הרכב רוקד.

 

זה היה לי ממש מוזר, כי שהתיבה בפארקינג הפין נועל את הגלגלים הקדמיים ותזוזה שלהם יכולה לשבור אותו, לא?

פורסם

גרירת רכב בצורה מקצועית מתבצעת ע"י מוט גרירה, כאשר כל המערכות ברכב הנגרר כבויות ומנוטרלות, כלומר גלגלים חופשיים להסתובב.

 

בצע חיפוש ברשת יש המון מידע לנושא :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

בלם יד מורם? נשמע לי הזוי :?

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

עד כמה שידוע לי, מותר לגרור רכב ע"י ברכב המיועד לכך (גרר) ונהג בעל רישיון נהיגה מתאים.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
חבר שלי אמר לי שכשהוא גורר רכב אז הרכב הנגרר צריך להיות עם בלם יד מורם (הגיוני) ותיבה בפארקינג אחרת הרכב רוקד.

 

זה היה לי ממש מוזר, כי שהתיבה בפארקינג הפין נועל את הגלגלים הקדמיים ותזוזה שלהם יכולה לשבור אותו, לא?

המצב שאתה מתאר לא הגיוני.

 

אם בלם היד מורם, הגלגלים האחוריים נעולים. אם התיבה בפארקינג, הגלגלים הקידמיים נעולים.

אז איך הוא גורר את הרכב, בהרמה מלאה?

 

אולי מדובר ברכב שטח עם הנעה אחורית לכביש, ואז גם בלם היד וגם הפארקינג נועלים את הגלגלים האחוריים. אבל אז איך מרימים את החלק האחורי של הרכב עם ג'יפ?

 

Fat Bastard - זה נכון שעפ"י חוק רק מי שיש לו רישיון גרירה יכול לגרור. כשתברר כמה עולה גרירה מעומק השטח, תבין מדוע רבים בוחרים לעבור על החוק הזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
חבר שלי אמר לי שכשהוא גורר רכב אז הרכב הנגרר צריך להיות עם בלם יד מורם (הגיוני) ותיבה בפארקינג אחרת הרכב רוקד.

 

 

חבר שלך מדבר על גרירת רכב על נגרר!

 

גרירה במשיכה ע"י רכב אחר במצב פרקינג ובלם יד מורם תתבטא בשבירה מיידית של פין האבטחה של ה P, חיסול הבלמים האחוריים של הרכב הנגרר וככל הנראה, התחממות המנוע ומאמץ אדיר על הקלאץ של הרכב הגורר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

להשכלת החברים

 

החוק מתיר לגרור רכב על ידי רכב אחר ולא רק על ידי גרר ובלבד שברכב הנגרר יהיה נהג בעל רשיון מתאים לסוג של הרכב הנגרר,

ושהוא יהיה היחידי ברכב הנגרר.

 

תקנה 90 לתקנות התעבורה.

 

 

גרירת רכב מנועי



 

 

תק' (מס' 3)

 

 

תש"ל-1970

 

 

תק' תשמ"ז-1987

 

 

90.*(א) רכב מנועי (להלן בתקנה זו - רכב) הנגרר על-ידי אחר, מחמת שיצא מכלל פעולה או מסיבה אחרת, יחובר אל הרכב הגורר במוט חיבור מתאים וחזק במידה מספקת באופן שהמרחק בין שני כלי הרכב לא יעלה על 2.5 מטר; אמצעי החיבור יסומנו בסימן צבעוני בולט לעין, ויוארו בזמן התאורה.

 

תק' תשנ"א-1990

 

 

(ב) על הרכב הנגרר יותקן מאחור שלט כמפורט בחלק ג' בתוספת השניה בצורה הנראית לעין, ובזמן תאורה יותקן בקצה השמאלי של הרכב הנגרר אור אדום ואור שיאיר את לוחיות הזיהוי.

 

תק' תשנ"א-1990

 

 

(ג) על הרכב הגורר יותקן מלפנים שלט כמפורט בחלק ג' בתוספת השניה בצורה הנראית לעין.

 

תק' (מס' 9)



 

 

תש"ל-1970

 

 

תק' תשמ"ז-1987

 

 

(ד) לא יגרור אדם רכב אלא אם גלגלי הסרן הקדמי או הסרן האחורי שלו מורמים פרט אם הרכב הנגרר נהוג על ידי אדם בעל רשיון נהיגה לגבי סוג הרכב הנגרר.

(ה) הוראות תקנת משנה (ד) לא יחולו כאשר הרכב נגרר באמצעות מיתקן אשר מפעיל את היגוי הרכב הנגרר ואושר על ידי רשות הרישוי.

 

תק' (מס' 9)



 

 

תש"ל-1970

 

 

תק' תשמ"ז-1987

 

 

(ו) לא יגרור אדם רכב על ידי רכב אחר אלא אם הדבר ניתן להיעשות בבטחה.

(ז) ברכב נגרר לא יימצאו אנשים פרט לנוהג כאמור בתקנת משנה (ד).

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

המשך -

 

אותו חבר מתנדב ביחידת גיפים של המשטרה שמפנה רכבים אחרי תאונה מהכביש.

 

לטענתו על פי נהלי היחידה ככה צריך לפנות רכב, גיר ב-P ובלם יד מורם.

 

שאני שאלתי אותו מי משלם לי על הנזק אחרי שגררו לי ככה רכב הוא לא ידע לענות.

פורסם

תסלח לי שאני מדבר ככה על חבר שלך אבל או שהוא קשקשן או שהוא אידיוט (או שלחילופין מי שקבע את הנוהל הוא אחד משתי האופציות).

 

רכב שב P ועם בלם יד משוך אתה בקושי מזיז אותו מהמקום!

 

אני שוב אומר, זה נוהל גרירה על נגרר ולא במשיכה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפותח הפוסט שלום,

 

אתה מתכוון בוודאי ליחידה לפינוי צירים - יחפ"צ.

אכן קיים נוהל כזה אבל הוא מתיחס לרכב שעבר תאונה ושניזוק במידה כזו שלא ניתן לנהוג בו עקב פגיעה קשה במערכת ההיגוי (גלגלים מפורקים וכיוצ"ב).

במצב כזה הרכב לא ניתן לשליטה במידה והוא בניוטרל וללא בלם.

משיכת הרכב הפגוע מתבצעת באיטיות רבה תוך ליווי של ניידת וחסימת כביש במידת הצורך עד למקום הקרוב בו ניתן להציב את הרכב ללא הפרעה לתנועה.

כאשר ניתן להושיב נהג על ההגה ברכב שעבר תאונה, הוא מתבקש ללחוץ על הבלמים כדי ליצב את הרכב כדי שלא ינוע מצד לצד.

רכב תקול שאין בעיה לנהוג (מערכת ההגה והגלגלים תקינים) נמשך עם נהג על ההגה בניוטרל, הגה משוחרר וללא בלם יד עד למקום הקרוב בו ניתן להציב אותו ללא הפרעה לתנועה.

רכבים נטושים בדרכים מהירות (מהווים סיכון על אם הדרך) שלא ניתן לפתוח אותם נמשכים בפרקינג ועם בלם משוך.

 

רק לידיעת הידענים בעיני עצמם שמתעקשים לברבר, רכב עם בלם יד משוך וידית הילוכים ב-P נמשך כמו בובה (וואנדורה מספיק טוב?)....

קצת ענווה לא תזיק.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם

ומי משלם על הנזק שאתם גורמים לרכב?

 

זה נשמע לי כאילו אתם ממש חכמים ומבינים עד שידיע הראשון שייתבע אתכם ואז פתאום כולכם תרדו מהעץ וההדרכה שלכם תהיה: "פעם היו מושכים עם P" וכולם בקהל ייצחקו.

 

אני חושב שיש כאן מקום לתביעה ייצוגית על כך שאתם גורמים נזק ביודעין לכל הרכבים שאתם גוררים.

פורסם

רכבים נטושים בדרכים מהירות (מהווים סיכון על אם הדרך) שלא ניתן לפתוח אותם נמשכים בפרקינג ועם בלם משוך.....קצת ענווה לא תזיק.

 

 

אתה גורם לאנשים נזק לרכוש שלהם כי לא בז' של משטרת ישראל להביא למקום את ציוד הגרירה המתאים לביצוע הגרירה ואתה עוד מעיז להטיף לי על ענווה? :evil:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה גורם לאנשים נזק לרכוש שלהם כי לא בז' של משטרת ישראל להביא למקום את ציוד הגרירה המתאים לביצוע הגרירה ואתה עוד מעיז להטיף לי על ענווה? :evil:

 

תאמר לי בבקשה ידידי הידען והענו איזה נזק נגרם לרכב מרוסק אחרי תאונה?

או שלשיטתך להשאיר את הרכב במרכז הכביש ולהמתין שהגורר יגיע בזמנו החופשי דרך כל הפקקים?

אתה בכלל מסוגל לתאר לעצמך המטיף בשער איזה סיכון נגרם מרכב העומד על שול הדרך? או שאפשר להשאיר אותו ככה שהנג יואיל בטובו להזיזו?

 

משטרת ישראל נושאת באחריות במידה ונגרמים נזקים לרכבים עקב הזזתם.

עם זאת הפקרת רכב על נתיב תחבורה היא עבירה שנהג חייב לקחת זאת בחשבון.

היחפ"צ עובדים על פי נוהלים מחמירים ותחת בקרה מתמדת בזמן אמת של פיקוד היחידה.

 

אתה קובע שאני גורם נזק לרכבים? מענין, לא ראיתי אותך בארועים שביצעתי ואתה יוצא בקביעה הזו. הייתי מציע לך להזהר בדברים שאתה אומר.

קודם כדאי שתגלה קצת מקצועיות וידע בדברים שאתה בוחר להתבטא לגביהם.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם
ומי משלם על הנזק שאתם גורמים לרכב?

 

זה נשמע לי כאילו אתם ממש חכמים ומבינים עד שידיע הראשון שייתבע אתכם ואז פתאום כולכם תרדו מהעץ וההדרכה שלכם תהיה: "פעם היו מושכים עם P" וכולם בקהל ייצחקו.

 

אני חושב שיש כאן מקום לתביעה ייצוגית על כך שאתם גורמים נזק ביודעין לכל הרכבים שאתם גוררים.

 

אתה יודע שנגרמים נזקים?

היה בטוח שהפעילות מכוסה משפטית על ידי משטרת ישראל.

שאבין, מצידך שרכב יעמוד על השול ויהווה סיכון (והוא מהווה סיכון)?

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

×
×
  • תוכן חדש...