Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים? זה כלי להסוואת סוחרים?

אם אני מתקשר, המוכר ישר יודע על איזה מודעה מדובר?

משום מה, השירות הזה מעורר אצלי חוסר אמון. המינימום שנדרש מאדם שרוצה למכור משהו, הוא לפרסם מספר טלפון, לא?

פורסם

מה?מה רע בזה?דזה פשוט דבר גאוני

לא חסרים מקרים שילדים משועממים מטרידים את המספר אחרי שכבר מכרת.

פה פשוט אחרי שאתה מסיר את ההודעה זהו פיניטו אי אפשר להתקשר אליך.

מה הקשר לסוחרים עכשיו?

אם היה את המס' האמיתי יכלת לזהות שזה סוחר?

זה פשוט מביא לך מס' טלפון לא אמיתי והמערכת של יד 2 מנווטת.

מה קשור סוחרים לא סוחרים ?

פורסם

תשמע, אני בצד של המטלפן, לא של המוכר ואין לי מושג איך זה מתנהל בצד השני.

אבל כשאני מתקשר, ושואל "על הרכב שפרסמת" אם התשובה היא "על איזה רכב?" אני מתחיל להיזהר...

ואני לא חושב שיש איזה ילד, שמשעמם לו בפייסבוק, אז הוא יתחיל להטריד מפרסמים ביד2.

מכרת? תסיר את המודעה וחאלס...

פורסם

זאת סתם אופציה של אתר יד 2 להוציא מאיתנו יותר כסף.

העלות של השיחה היא כמו עלות של שיחת גובניה, זאת אומרת שאתה משלם פעמיים, במקביל לשיחתך עם המוכר את כל זמן האוויר הנ"ל אתה משלם גם לחברת יד2.

ככה אני הבנתי.

 

בכל מקרה, פשוט תבקש מהמוכר את המספר שלו, לי המוכרים הביאו.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...