Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מציע לך לבחון את הפולו 1.2 TSI. לאחר שתבצע נהיגת מבחן אני לא חושב שתשקול את הפיאסטה.

 

לפיאסטה פלטפורמה מצויינת באריזה יפה ושימושית, אולם החבילה שמגיעה לארץ מציעה שילוב לא הכי אופטימלי של מנוע 1.4 (שעם גיר ידני היה יכול להיות נחמד) וגיר אוט' קונבנצינאלי אשר די מסרס את המנוע. ביחס למשקל של כ-1100 ק"ג, תקבל חבילה פלגמטית למדי (המקבילה לתחושה המוכרת מהפוקוס 1.6).

חבל שדלק מוטורס לא מביאים גרסאות ידניות, כי אז ללא ספק זאת הייתה הסופר מיני המהנה והמוצלחת ביותר.

 

הפולו עם חבילת ה-TSI + DSG מציעה חבילת הנעה (וגם הנאה, לפחות מהתנהגות/הענות המנוע/גיר) בליגה אחת מעל כל מה שנמכר בארץ. מבחינת הספק לכאורה אין הבדל דרמטי - 105 כ"ס בפולו לעומת 96 כ"ס בפיאסטה, אולם מנוע הפולו מנפק 17.8 (!) קג"מ כבר ב-1550 סל"ד (לאורך כל הדרך עד כ- 5000 סל"ד) לעומת 13.4 קג"מ צנומים למדי ב-4200 סל"ד גבוהים למדי. כלומר רק לפי הנתונים ה"יבשים" מנוע הפיאסטה מציע עקומת כח הרבה פחות שימושית. כאשר מוסיפים את העובדה שלפולו גיר DSG 7 הילוכים לעומת הטיפטרוניק 4 הילוכים הסטנדרטי של הפולו, אז פשוט חבל על הזמן...

 

לפולו פלטפורמה טובה למדי (שלדת הפיאסטה טובה יותר אך לא בפער משמעותי), והיא כוללת את היתרונות הרגילם של תא נוסעים איכותי וסולידי (סולידי מדי אולי...). בנוסף הפולו חסכונית בצורה משמעותית מהפיאסטה (כ- 20%) מהפיאסטה.

הפולו יקרה מהפיאסטה בכ-5000 ש"ח (כ- 5%), ולפי דעתי כל אחוז מוצדק. את עדיפות החבילה המוטורית של הפולו תוכל להעריך רק לאחר נהיגת מבחן.

 

בהצלחה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

קודם כל הפולו עולה כ-9K יותר וזה הרבה(פיאסטה 105K פולו 114K ) דבר שני הוא בכלל לא שאל על הפולו(אולי לא בתקציב?).

פורסם

הפולו נמכרת במחיר "מבצע" ב-111000, ולדעתי הפער קטן יחסית לסכום הכולל ויחסית להפרש האדיר התמורה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
הרכב שברצוני לקנות מיועד בעיקר לנסיעות קצרות: אשדוד-יבנה-רחובות-ראשל"צ.

 

בישביל נסיעות כאלו תוכל בהחלט להיסתפק ברכבים כמו היונדאי I-10 או הסוזוקי אלטו ולחסוך כמעט 40K .

http://www.motocar.co.il/catalog/סוזוקי/אלטו/2009_ומעלה/5_דלתות/cars.aspx

 

http://www.motocar.co.il/catalog/יונדאי/i10/2009_ומעלה/5_דלתות/cars.aspx

פורסם

הייתה לי בדיוק את אותה התלבטות וקניתי לפני שבוע את המאזדה 2, הסיבה היא ללכת על בטוח. מבחינתי אם הפיאסטה והמאזדה נותנת כמעט אותו דבר, עדיף ללכת על רכב תוצרת יפן, עם שוק בטוח. האמת שאני נוהג בה ומאד מרוצה, התלונה היחידה שלי שקצת חסר תאי אחסון ......חוץ מזה יש לה תעוצה מדליקה, ותחושה של רכב גדול מבפנים.

פורסם

תודה לכולם על העזרה וההמלצות,

לאחר נסיעת מבחן מהנה והמלצות ששמעתי כאן ובחוץ

נסגרתי על עצמי, ארכוש את הפיאסטה בימים הקרובים.

×
×
  • תוכן חדש...