Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי טיפול לאוטו שלי החלפתי הכול לבד חוץ מפילטר שמן, יש איזה משהו שאני צריך לדעת לפני שאני מחליף את הפילטר שמן?

 

ממה שראיתי זה פשוט משחררים את הבורג של האגן שמן, השמן נשפך, סוגרים את הבורג משחררים את הפילטר שמן ומחליפים ואז ממלאים שמן.

יש משהו לא נכון כאן?

ואני יכול להרים רק צד אחד של האוטו עם ג'ק ולבצע את כל זה?8)

פורסם

סדר הפעולות שלך נכון,

מספר דברים חשובים: קנה רק מסנן שמן מקורי או תואם מקורי, שמן את הגומייה מסביב לפילטר לפני הרכבה, יעזור לך לשמור על הגומייה שלא תקרע ויעזור להחלפה קלה יותר בפעם הבאה.

לפני הרכבה של הפילטר מלא אותו בשמן כדי למנוע מצב שהמנוע פועל ללא שמן. (עד למילוי הפילטר בפעם הראשונה)

אל תרים את הרכב על צידו כדי שתוכל לרוקן באופן מלא את השמן הישן.

ההברגה של מיכל השמן עדינה, השתמש ברגש כדי לסגור אותה

החלף שייבה של הבורג מיכל שמן.

בהצלחה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

הוא מתכוון שהמנוע יעבוד מספר שניות ללא שמן.

 

אכן מומלץ למלא את הפילטר בשמן לפני ההרכבה, כך תמיד גם אני עושה.

 

אסור להיכנס מתחת לרכב כאשר הוא מורם ע"י ג'ק אפילו לא לחצי שניה!!

 

כדי להיכנס מתחת לרכב חובה לאבטח אותו ע"י בוקים, אם אתה מבצע טיפולים בבית רצוי מאוד שתצטייד בזוג בוקים שמחירם עולה כ200שח +-.

פורסם
סדר הפעולות שלך נכון,

מספר דברים חשובים: קנה רק מסנן שמן מקורי או תואם מקורי, שמן את הגומייה מסביב לפילטר לפני הרכבה, יעזור לך לשמור על הגומייה שלא תקרע ויעזור להחלפה קלה יותר בפעם הבאה.

לפני הרכבה של הפילטר מלא אותו בשמן כדי למנוע מצב שהמנוע פועל ללא שמן. (עד למילוי הפילטר בפעם הראשונה)

אל תרים את הרכב על צידו כדי שתוכל לרוקן באופן מלא את השמן הישן.

ההברגה של מיכל השמן עדינה, השתמש ברגש כדי לסגור אותה

החלף שייבה של הבורג מיכל שמן.

בהצלחה.

 

קניתי כבר איזה מסנן שמן ב25 שקל

תואם מקורי ותחליפי זה לא אותו דבר?

אני אהיה זהיר אבל אם אני ארסס שמן על הגומיה ונכנס קצת לפילטר זה לא יזיק נכון?

את הפילטר אני סוגר רק עם היד?

 

 

 

אסור להיכנס מתחת לרכב כאשר הוא מורם ע"י ג'ק אפילו לא לחצי שניה!!

 

כדי להיכנס מתחת לרכב חובה לאבטח אותו ע"י בוקים, אם אתה מבצע טיפולים בבית רצוי מאוד שתצטייד בזוג בוקים שמחירם עולה כ200שח +-.

איפה אני מכניס את הבוקים האלה?

פורסם

לא לרסס שום דבר, תמלא את המסנן החדש בשמן מנוע חדש, קח מעט שמן עם האצבע תמרח על הגומיה וזהו, לא צריך לרסס שום ספריי כזה או אחר.

 

לגבי הבוקים, זה למעשה מתקן שמחליף את הג'ק, אתה מרים את הרכב עם ג'ק ואז ליד הג'ק את שם בוק שמחליף את הג'ק.

 

ג'ק אינו בטיחותי ולא צפוי, הוא עלול להחליק/לקרוס בקלות, וכשזה קורה שאתה מתחת לרכב האסון כבד...

 

להבא רכוש מסנן שמן מקורי, איני בעד תחליפיים פשוטים, אם כבר תחליפי אז תרכוש משהו כמו MANN.

פורסם

כן תפוס את המסנן עם היד חזק סוגר אותו בכוח שיש לך ביד וזהו.

 

אם קשה לך ומחליק, אז סגור אותו עם מפתח פילטרים ממש תן לו איזה 2ס"מ הידוק קל וזהו.

×
×
  • תוכן חדש...