Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוהג על לנטיסF 1.8 אוט'(קניתי לפני כמעט 4 שנים רק בגלל היופי) הרכב טוב ומטופל

ולכן אני לא בטוח שאני אהנה יותר מהמאדה החדשה, אבל.. הבעיה שיש לי כסא לתינוק

(כרגע לא שלי- אחיינים) ולא נראה לי שהרכב מתאים לכסא- הוא נמוך וזה מעצבן את הפעוט

שלא יכול להסתכל החוצה.

 

הB4 3.0 וה-S40 T5 בערך אותו מחיר

 

242K לסובארו שנת 2004- תנאי מימון ריבית פריים.

287K לוולבו שנת 2005 כאשר חלק מתנאי המימון מסובסדים-מה שאומר שיש הנחה.

 

התדמית לא מעניינת אותי- רק מה אני מקבל בתמורה לכסף.

מבחינתי החיסרון של B4 זה שה-2005 מגיע רק בדצמבר ואיך זה שהיחס משקל/הספק

הוא6.1 כמו ה-WRX והוולבו והביצועים יחסית לא משהו- 8.2 למאה?

אני לא הולך לעשות רייסים אבל מדובר על התחושה..

בנוסף יש מבחן ב-YNET שלא משבח ממש את הB4 3.0 .

 

לגבי רכב ספורטיבי: רק אימפרזה טורבו באה בחשבון כי אני רוצה שהרכב יהיה

משפחתי 4/5 דלתות- וחוצמיזה הוא גם ככה עולה על רכבים אחרים גם בתחומים

אחרים ולכן יונדאי קופה לא יכולה לבוא בחשבון.

לא מפריע לי ידני אבל (לגבי הWRX) מרתיע אותי כל הגנבות וגם הביטוח..לא יודע..

נראה לי שהעלות תהיה כמו רכבים יקרים יותר.

 

לגבי הלגונה 3.0 וה C5 3.0 - לא אהבתי את העיצוב, הם חלשות יותר בעיקר הC5

ובנוסף לא מושך אותי הנוחות העדיפה אם יש או הפינוק? תלוי מה מגדירים פינוק?

 

לגבי משומש- לא מעוניין, הייתי רוצה לקנות רכב חדש פעם ראשונה בחיי ואם זה

יהיה אחת מהיקרות אחזיק או הרבה שנים אטפל בו טוב (עוד 3 שנים אני אחשוב שקניתי משומשת במצב מצוין :) )

 

תודה רבה- אתם עוזרים לי מאוד

 

האם ההשוואה של המחיר שעשיתי היא נכונה?

האם הוולבו תהיה יקרה משמעותית להחזקה? אך נראה לי שהביטוח יקר יותר בסובארו?

תודה,

תומר

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

WRX.

קח אחת בלי ספויילר, זה יוריד את רוב בעיות הגנבה (למרות שעדיין יש כונס :? ). הביטוח לרוב יחסית שפוי, (תלוי בעבר שלך, הגיל וכו') לדעתי מול מה שאתה מחפש (כוח) אין שום דבר שמתקרב ל WRX פרו דרייב, ועוד ישאר לך עודף. שלא נדבר על זה שגם STI נכנסת לתקציב שלך והיא בכלל :twisted: .

 

S40 מול B4, קח נסיעת מבחן בסובארו תראה איך ההרגשה... 8.2 יחסית לכוח זה אכן לא מבריק במיוחד, הוולוו תהיה חזקה יותר. סה"כ שתיהן טובות מאוד, אם המחיר דומה פשוט קח נסיעת מבחן ותראה איפה אתה נהנה יותר...

 

 

לגבי עלויות אחזקה, תבדוק עלויות של ביטוחים, שני הרכבים אמורים להיות אמינים יחסית, כאשר הסובארו עם שנת אחריות נוספת מול הוולוו. שתיהן יהיו צרכניות דלק כבדות יחסית (במיוחד עם רגל כבדה...) וחשוב להגיד שזה גם מחלה ידועה של ה WRXים, הן אוהבות מאוד דלק, אבל זה שווה את זה אם יש לך את הכסף. דווקא הביטוחים לא צריכים להיות נקודה יקרה יחסית, דלק לעומת זאת... ינון עם S40 T4 משלם ביטוח זול מאוד (לא זוכר כמה אבל באמת זול).

 

אם העלויות מטרידות אותך אתה יכול לרדת מעט בתקציב למאזדה 6 2.3, יחסית חזקה (לא מאוד, לא קרובה לS40...) מאוד מאובזרת, סה"כ רכב לא רע. השאלה באמת מה התקציב שלך, שלא תקנה רכב שבסוף יסתבר כנטל מבחינת עלויות.

 

גיא

פורסם
אני נוהג על לנטיסF 1.8 אוט'(קניתי לפני כמעט 4 שנים רק בגלל היופי) הרכב טוב ומטופל

ולכן אני לא בטוח שאני אהנה יותר מהמאדה החדשה, אבל.. הבעיה שיש לי כסא לתינוק

(כרגע לא שלי- אחיינים) ולא נראה לי שהרכב מתאים לכסא- הוא נמוך וזה מעצבן את הפעוט

שלא יכול להסתכל החוצה.

 

אתה תהנה יותר מהמזדה החדשה כי היא מכונית טובה יותר, אבל ביחס לשתי המתחרות שציינת למטה יש לה המון חסרונות (ויתרון אחד ענק - המחיר). בקצרה - היא פשוט לא באותה הקלאסה.

 

הB4 3.0 וה-S40 T5 בערך אותו מחיר

 

242K לסובארו שנת 2004- תנאי מימון ריבית פריים.

287K לוולבו שנת 2005 כאשר חלק מתנאי המימון מסובסדים-מה שאומר שיש הנחה.

 

זה לא "בערך אותו מחיר". אבל שווה לך לברר כמה עולה הסובארו שנת 2005, לכשתגיע.

 

התדמית לא מעניינת אותי- רק מה אני מקבל בתמורה לכסף.

מבחינתי החיסרון של B4 זה שה-2005 מגיע רק בדצמבר ואיך זה שהיחס משקל/הספק

הוא6.1 כמו ה-WRX והוולבו והביצועים יחסית לא משהו- 8.2 למאה?

אני לא הולך לעשות רייסים אבל מדובר על התחושה..

בנוסף יש מבחן ב-YNET שלא משבח ממש את הB4 3.0 .

 

בנוגע ליחס הספק משקל - יש עוד דברים המשפיעים על נתון האפס למאה. יחסי העברה בגיר, מערכת הנעה כפולה. אני מוכן להתערב שבעולם האמיתי (כלומר - האצות ביניים וכולי) הסובארו לא תפגר באופן משמעותי אחרי הוולבו. כלומר - התחושה תהיה חזקה מספיק. אתה תמיד יכול לעשות נסיעת מבחן ולראות בעצמך.

בנוסף - מבחן ב"אוטו" שיבח את ה-3.0 מאוד. הוא מופיע בגיליון הלפני אחרון למיטב זכרוני. לעומת זאת את הוולבו פחות אהבו. גרסת ה-T5 אולי מהירה מאוד, אבל יש לה גם הרבה חסרונות ביחס לסובארו.

 

לגבי רכב ספורטיבי: רק אימפרזה טורבו באה בחשבון כי אני רוצה שהרכב יהיה

משפחתי 4/5 דלתות- וחוצמיזה הוא גם ככה עולה על רכבים אחרים גם בתחומים

אחרים ולכן יונדאי קופה לא יכולה לבוא בחשבון.

לא מפריע לי ידני אבל (לגבי הWRX) מרתיע אותי כל הגנבות וגם הביטוח..לא יודע..

נראה לי שהעלות תהיה כמו רכבים יקרים יותר.

 

אימפרזה טורבו זה משהו אחר. קשיח וספורטיבי יותר מהוולבו ומה-B4 (אם כי ה-B4 כנראה בעלת מאפיינים קרובים למדי...). בנוגע לגנבות - בעיה. אבל הזמן אחת בלי ספוילר :wink: בנוגע לביטוח - פנה למועדון STI, אולי יוכלו לעזור.

 

לגבי הלגונה 3.0 וה C5 3.0 - לא אהבתי את העיצוב, הם חלשות יותר בעיקר הC5

ובנוסף לא מושך אותי הנוחות העדיפה אם יש או הפינוק? תלוי מה מגדירים פינוק?

 

ה-C5 היא מכונית שונה מהאימפרזה או אפילו ה-B4. היא מכוונת לנוחות ופינוק. היא תהיה נוחה בהרבה לנסיעה מכל המתחרות, ובעלת איבזור עדיף מכולן. מצד שני היא תנתק אותך מחווית הנהיגה, שחשובה לך. (לפחות לפי הבחירות הללו שלך, אם לא לפי הבחירה הנוכחית... :? )

 

האם ההשוואה של המחיר שעשיתי היא נכונה?

האם הוולבו תהיה יקרה משמעותית להחזקה? אך נראה לי שהביטוח יקר יותר בסובארו?

 

אני לא מאמין שהוולבו תהיה יקרה משמעותית לאחזקה מהסובארו 3.0. ביטוח זה דבר שאתה יכול לבדוק בעצמך עם הסוכן שלך. צריכת דלק בטח תהיה דומה למדי בשתיהן (ודי גבוהה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

המאזדה 3 2.0 וה6 2.3 בערך אותו כח ,לא? ה3 2.0 אפילו עדיפה ביחס למשקל

במיוחד אם מספיקה לי משפחתית?

 

ה 40 כ"ס יותר של ה- STI לעומת ה-WRX ממש משמעותיים? שווים 70K?

שאלה קצת לא משהו..- האם הרכב הזה כשהוא לא משופר עושה הרבה רעש?

כי אני לא אוהב רעש חזק..- אני אוהב צלילים יפים של מנוע אבל לא כמו אופנוע..

 

טוב, אני אעשה נסיעות מבחן - במזדה יש דבר כזה בכלל??? נראה לי שהם לא נותנים..

 

לגביי העלויות של הרכבים היקרים- אני אבדוק עוד קצת כל מה שצריך שלא יהיו פדיחות..

 

תודה,

תומר

פורסם
המאזדה 3 2.0 וה6 2.3 בערך אותו כח ,לא? ה3 2.0 אפילו עדיפה ביחס למשקל

במיוחד אם מספיקה לי משפחתית?

 

אם מספיקה לך משפחתית, למה אתה מתעניין במכוניות שעולות 100K יותר?

 

ה 40 כ"ס יותר של ה- STI לעומת ה-WRX ממש משמעותיים? שווים 70K?

שאלה קצת לא משהו..- האם הרכב הזה כשהוא לא משופר עושה הרבה רעש?

כי אני לא אוהב רעש חזק..- אני אוהב צלילים יפים של מנוע אבל לא כמו אופנוע..

 

ה-STI זה בהחלט לא רק 40 כ"ס יותר. ה-STI היא מכונת נהיגה מדהימה והרבה יותר קיצונית מה-WRX. היא מיועדת אך ורק לנהגים מנוסים מאוד ואיננה סתם עוד "מכונית מהירה" כמו למשל הוולבו. זו רמה אחרת לגמרי של יכולת דינמית. בצע חיפוש בפורום ובטח תמצא דיונים קודמים אשר מדגישים את יתרונות ה-STI על פני ה-WRX.

בנוגע לרעש - לדעתי לאימפרזה יש רעש של מכונת תפירה עם האגזוז המקורי. אם כי ב-STI זה פחות הפריע לי. בכל מקרה - היא מרעישה יותר מה-B4 והוולבו, אני מוכן לשער. מכונית ספורט, סה"כ...

 

טוב, אני אעשה נסיעות מבחן - במזדה יש דבר כזה בכלל??? נראה לי שהם לא נותנים..

 

לא נותנים, לא קונה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תומר - הזזתי לך את זה לכאן, פתחת בטעות נושא חדש...

 

לגביי אימפרזה טורבו- כמו שחשבתי, רצוי שאני אעשה קורס נהיגה

וגם לא נראה לי שזה מה שאני מחפש בדיוק..

 

לגביי הרכבים היקרים יותר- מהם אני פשוט יהנה הרבה יותר וכמו שאני מכיר את עצמי

אני אחזיק אותם הרבה הרבה שנים.

היתה מספיקה לי אולי אמפרזה 3.0 245 כ"ס אוט' אם היה..

ס'תומרת שאם אני אקנה את המאזדה- אני ארצה להחליף עוד שנתיים שלוש-

ותוספת הגודל במאזדה 6 לא מדברת אליי..

 

מבחינת הביצועים אין הבדל בין ה-3 2.0 ל-6 2.3 נכון??

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

באמת הכי כדי לעשות נסיעת מבחן

ואז אתה תראה מה אתה מחפש...;)

ואם אתה תלך לסובארו

תשאל על ה-B4 2.5 ל'....

היא אמורה להיות חמודה...

תשאל אם היא תגיעה...ומתי? :twisted:

ואתה יכול לשאול על עוד גרסאות...

יש את ה-B4 3.0R space-B

שיש לה את התיבת ההילוכים של האימפרזה STi וניראה לי עוד כמה דברים...

שזה אומר שיפור בהתנהגות,מהירות,תאוצה וכו'....

וביפן יש גירסה כזאת גם למנוע 2.0

2.0 space-B...

 

בקיצור

תשאל איזה גרסאות יגיעו....

 

ומבחינת הביצועים בין ה-6 2.0 ל-2.3 אין הבדל גדול...

המהירות מרבית יותר גובה ב-2.3

מומנט יותר גדול ב-2 קג"מ

תאוצה מהירה יותר ולא כ"כ מרגישים

 

 

 

צחי

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם
לגביי אימפרזה טורבו- כמו שחשבתי, רצוי שאני אעשה קורס נהיגה

וגם לא נראה לי שזה מה שאני מחפש בדיוק..

 

זה באמת לא מה שאתה מחפש.

 

לגביי הרכבים היקרים יותר- מהם אני פשוט יהנה הרבה יותר וכמו שאני מכיר את עצמי

אני אחזיק אותם הרבה הרבה שנים.

היתה מספיקה לי אולי אמפרזה 3.0 245 כ"ס אוט' אם היה..

 

האימפרזה תעניש אותך למשך הרבה שנים. הרכבים האלו לא, לדעתי. ה-B4 נותנת איכויות נהיגה דומות לשל WRX אבל עם הנוחות, האיבזור, ורמת החיים של רכב גדול ומפואר יותר.

 

ס'תומרת שאם אני אקנה את המאזדה- אני ארצה להחליף עוד שנתיים שלוש-

ותוספת הגודל במאזדה 6 לא מדברת אליי..

 

מבחינת הביצועים אין הבדל בין ה-3 2.0 ל-6 2.3 נכון??

 

אם תוספת הגודל במזדה 6 לא מדברת אליך, ה-3 באמת עדיפה. היא מאובזרת אמנם פחות ממזדה 6 2.3 אבל מבחינת כוח דומה לה (אם כי אני משוכנע של-6 יותר כוח בסל"ד נמוך). שתיהן חלשות בהרבה מהסובארו והוולבו.

 

שים לב, דרך אגב, שה-6 2.3 כנראה מאוד לא נוחה בתוך העיר וגם מחוצה לה. הכוונה לנוחות נסיעה. זאת "תודות" למתלים הקשיחים ולצמיגים בחתך נמוך. ה-B4 עדיפה בהרבה בתחום הזה. לאורך זמן זה גם משפיע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

גם ל-B4 3.0 יש ג'אנטים 17'

אבל היא נוחה לנסיעה...

כי הם בחתך לא נמוך?

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

יש עדיפות ל B4 ממה שקראתי עד עכשיו בפורום, למה?

 

רוני- רשמת שלא ממש מורגש הבדל הכח בין השתיים ושל-B4 יש יתרונות על הוולבו:

איזה יתרונות? (מצטער, אני חדש- לא יודע איך זה הולך כאן עם הציטוטים)

 

יש B43.0 וגם B43.0R??? או שזה אותו דבר?

פורסם
יש עדיפות ל B4 ממה שקראתי עד עכשיו בפורום, למה?

 

רוני- רשמת שלא ממש מורגש הבדל הכח בין השתיים ושל-B4 יש יתרונות על הוולבו:

איזה יתרונות? (מצטער, אני חדש- לא יודע איך זה הולך כאן עם הציטוטים)

 

יש B43.0 וגם B43.0R??? או שזה אותו דבר?

 

יש עדיפות?

היא פשוט יותר משתלמת....

היתרונות-הנעה כפולה,מרווח,נוחות,אבזור...

 

ל-B4 עם המנוע 3.0 ל' קוראים B4 3.0R

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם
צחי- מקודם רשמת B4 3.0R SPACE-B - חשבתי שזה דגם שצריך להגיע..

 

גם אני חושב שהוא צריך להגיע...

וזה מה שאמרתי...שתשאל אם הוא יגיע ומתי....

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם
גם ל-B4 3.0 יש ג'אנטים 17'

אבל היא נוחה לנסיעה...

כי הם בחתך לא נמוך?

 

קודם כל, הם באמת בחתך פחות נמוך. ל-6 יש חתך 45 (מאוד מאוד נמוך) ול-B4 חתך 55.

אבל בנוסף לזה יש את עניין כיול המתלים. המוצלח בסובארו ופחות מוצלח במאזדה (מבחינת שיכוך מהמורות לפחות).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...