Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ינון בזמנו נקב בסכום של סביב 400K.

 

זה כנראה יעלה יותר מזה... את הסכום הזה נקבתי עוד לפני שדיברתי עם הסוכנות... והוא היה על פי מה שפורסם בחו"ל שזה 30% יותר מה-S60-T5... אבל בארץ זה כנראה יעלה יותר... הסכום המוערך החדש הוא מעל 500K........................ :(

 

גם אני חשבתי על האקורד 2.4... אבל היא לא חזקה מספיק ולכן היא נפסלה(אבל אם הייתי מיליונר עם צי מכוניות, היא ללא ספק הייתה ברשימה), אגב, אני ממש לא אהיה מופתע אם הביטוח של המאזדה 3 2.0 יהיה יקר יותר משל הוולוו...

 

הטיפולים זה באמת לא נורא ועם כל הצניעות זה לא ראוי להזכרה כשמדובר בתקציבים כאלה... ה-T5 תזדקק בודאות ל-98 ולדעתי סיכוי טוב שגם ה-B4 בגלל מנוע עם כושר גבוה... (שיא הספק ב-6600 נדמה לי...), אבל גם זה לא נורא, זה פשוט זניח לעומת מחיר הרכישה, ותאמין לי שתהיה לך רגל כבדה יותר מאשר כיום, הרכבים האלה דורשים את זה.

 

אז כמו שאמרתי לך... לי אחרי שנתיים עם T4 יהיה חסר הטורבו, אבל לך זה שיפור ענק וקפיצה משמעותית מה-323F... אז לך על ה-B4, היא חזקה מאוד ומהנה מאוד ולא פחות חשוב אמורה להיות נוחה יותר ותאמין לי שזה חשוב, למרות שהמושבים שלי מעולים וענקיים ותומכים, הרכב פשוט קשיח בצורה מוגזמת בשביל ריסון הכוח... זה אגב הסיבה שאני כלכך אוהב את ה-S60R... שאפשר בלחיצת כפתור להפוך לרכב סופר נוח שמרחף על הכל, אם היה לי את הרכב הזה לדעתי רוב הזמן הייתי על מצב נוחות...

 

בכל מקרה בו נסכם שמי שעושה את הנסיעת מבחן קודם שיבוא לספר על זה... (לא שאני מתכוון לוותר על אחת אם תשיג אותי...).

 

ינון.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם תהיה מאוכזב מנסיעת המבחן, לך לכיוון הגרמני. יש להם המון מה להציע בתקציב שלך.

A4 1.8T ידנית או טיפטרוניק. הגיר מדהים(מולטי'), הנוחות טובה, יש אחיזה, מרגישה ספורטיבית, לא חלשה כלל, בעלת תדמית, ירידת ערך מעטה יחסית, נראית מדהים, ובשלוש מאות אלף אפילו תוכל לאבזר אותה עד השמיים.

 

:idea:

172

פורסם
אם תהיה מאוכזב מנסיעת המבחן, לך לכיוון הגרמני. יש להם המון מה להציע בתקציב שלך.

A4 1.8T ידנית או טיפטרוניק. הגיר מדהים(מולטי'), הנוחות טובה, יש אחיזה, מרגישה ספורטיבית, לא חלשה כלל, בעלת תדמית, ירידת ערך מעטה יחסית, נראית מדהים, ובשלוש מאות אלף אפילו תוכל לאבזר אותה עד השמיים.

 

:idea:

 

בדיוק מה שאני חשבתי..

הגמניות/אירופאיות יכולות לענות לך על כוח/נוחות/איבזור/איכות.

 

אני מאמין שהטיפולים יהיו יקרים משל ה-B4 וה-3, וגבי חלפים זה לא יהיה הרחק מה-וולו.

מה גם שירידת הערך של האירופאיות קטנה יותר מאלה של היפניות...(האמנם :?::shock: )

פורסם

נראה לי שצריך להזהר כששמים כסף על מכונית אירופאית יקרה כיום.

היורו לא יציב, וכמו שזה נראה כרגע האיחוד האירופי יהיה חייב להוריד את היורו בשביל

לשמור על רמות ייצוא סבירות (אמרו גדולים וחכמים ממני).

זה עוד שיקול שצריך להכניס - בB4 אתה משלם על האוטו, בוולבו אתה משלם לא מעט על שערי מטבע. טיעון קצת עקום, אבל לא לגמרי חסר הגיון. מעבר לענייני סחירות בסיסיים, מחיר הB4 יהיה היציב יותר לאורך זמן (למרות שלך תדע, אולי היורו רק יעלה).

 

הS40 החדשה אמנם עושה רושם טוב, אבל ממבחנים שקראתי (בCAR למשל) נטען שמנוע הטורבו קצת גדול עליה - אם אתה באמת רוצה ריגוש מתאוצות, קח את הטורבו.

מכל בחינה אחרת, יש לאטמוספיריים הרבה יתרונות - החל מצריכת דלק, דרך אמינות, סחירות, וכלה בהעדר טורבו-לאג (בחיים לא נהגתי על וולבו מוגדשת, אין לי מושג כמה זה גרוע באמת) ולוחמת הגה מוגזמת (מה לעשות).

 

הS40 תהיה המכונית המיוחדת יותר לעומת הB4, ולמען האמת אני לא רואה יתרון מיוחד לB4 למעט התנהגות כביש, וגם כאן מדובר בהתנהגות על הקצה - עם נהג מיומן בנסיעה "חזקה". את אותו הריגוש של מנוע הטורבו לא תקבל, ואת הייחוד והאבזור של הS40 כנראה שגם לא.

 

בשורה התחתונה, בסכומים האלה קונים עם הלב. אם אתה באמת רוצה תאוצות מטורפות לצד יוקרה ומעט "מיוחדות", לך על הS40 טורבו.

 

עוד שתיים:

 

הA4 2.4 אמורה להיות אופציה מעניינת, ויתכן שבמצב שצ'מפיון נמצאים בו היום תוכל להוציא אותה בהנחה נכבדת - למרות שלמעט התנהגות כביש, לא ברור לי כיצד היא טובה יותר מהS40.

 

ואחרונה חביבה - יגואר X-טייפ. מנוע 2.5 נכנס בתקציב, מנוע 3 ליטר בעוד קצת.

 

בסכום כזה, לפחות יש לך תירוץ ללכת ולעשות סיבוב על כל המכוניות הנהדרות האלו.

תעשה חיים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...