Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.:-)

רציתי לדעת אם מישהו יודע,איך ניתן להסיר שריטות מאבן גרניט פורצלן?

האבן בצבע שחור ויש עליה שריטות מעצבנות. ועוד שאלה,עם איזה חומר ניתן להבריק גרניט?

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

גרניט או גרניט פורצלן?

 

גרניט היא אבן טבעית. "גרניט פורצלן" הוא מוצר מלאכותי ולא אבן. יש גרניט פורצלן עם ציפוי (גלזורה) וללא.

 

גרניט אפשר ללטש. גרניט פורצלן עם גלזורה - לא. גרניט פורצלן ללא גלזורה - אני מאמין שאפשר גם ללטש.

:turn-l:
פורסם

כן כתבתי התמונה להמחשה בלבד.

בקשר לאיש מקצוע,אין אפשרות להסיר לבד או שחייב באמת איש מקצוע?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

גרניט פורצלן יותר דומה לזכוכית בתכונות ולא אבן

ולכן קשה מאוד להעלים שריטות

מנגד יש פוליש זכוכית עדין שאפשר בעזרתו ללטש ולטשטש את השריטות

פורסם

לדעתי בתמונה זה שיש קיסר.

אם יש לך אותו דבר כמו בתמונה אתה יכול לקחת דיסק מהירויות עם נייר לטש מיספר גבוהה מעל 320 תוכל ללטש לבד עם מיים כמובן.

 

ניתן ללטש עד מיספר 1200 לדעתי אחרי 800 כבר לא תיראה סריטות.

 

לגבי ההברקה תלוי כמה תירצה להשקיע ?

יש ווקס, יש סילר מבריק, ואם אתה בטוח שזה כמו בתמונה שפירסמת אז ניתן לעשות קריסטל עם נוזלים או אבקה.

 

אם זה שיש גרניט כמו שאני כימעט בטוח שיש לך אז יש יהלומים עם אבקה מיוחד לאבן כזאת שגם מעלימה סריטות ( כלומר מלטשת) וגם מבריקה , לא יקר הכול נגיד ל 3 מטר מרובע בסביבות 300 עד 400 שח אולי פחות

אם אתה מעוניין בדבר כזה צור איתי קשר אני יפנה אותה לחנות במרכז.

בהצלחה רז...

פורסם

אם אכן מדובר באבן כמו במצבה זה לא גרניט ולא פורצלן. זה שיש.

בכל מקרה הכל תלוי בעומק השריטה. אם היא עמוקה ברמה שהציפורן נתקעת בתוכה כשאתה מעביר אותה על המשטח נדרש ליטוש מחדש. אם מדובר בשריטות שבעיקר רואים יש כריות יהלום מיוחדות להברקת גרניט/שיש. לא זול במיוחד.

פורסם

חמש האגורות שלי:

את ההברקה ניתן לעשות לבד כך:

1.בעזרת אצטון וצמר גפן לנקות את המשטח בצורה היסודית ביותר

2.שמן תינוקות (אפשר גם לא כזה העשוי מתינוקות) ובתנועות מעגליות לעסות את השיש עד שהוא מתחיל להבריק.

 

איש מקצוע מומלץ הוא יאיר 0507729215 מאיזור ראשל"צ, תוכל להגיד לו שגיא שעבד עם שי ז"ל הפנה אותך עליו.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...