Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רואים את השכבה הזאת של ההגנה אבל זה סיפור של בין 10 ל 15 אלף :\

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם
לא רואים את השכבה הזאת של ההגנה אבל זה סיפור של בין 10 ל 15 אלף :\

שזה לערך שווי של 40 אחוז מהרכבים שיש היום על הכביש ושלי גם ביניהם

וגם שוב אתה מפספס פה את הנק', זה לא הענין של הכסף שצריך עכשיו וזמן להשקיע על מנת למצוא את החלק שנגנב.

זה הענין הסנטימנטלי של למה נגעו לי ברכוש שלי, או יותר נכון לנסח את זה כך למה הרסו לי את הרכוש?

מי שעשה לי את זה (אני סולח לו רק בגלל שזה כדי לממן את הגידול הסרטני שצומח לו בראש והכל ממילא הולך לתרופות, או שאולי סתם מחר בבוקר אלוהים יחליט שלא מגיע לו להתעורר או שאיזה אוטובוס ידרוס אותו לנגד עיניה של אימו), ניסה לשבור לי מראת צד ימנית, ותלש את החלקים החסרים לו אוי רק אם מישהו ינסה שוב ואתפוס אותו על חם ...

 

ותגובותיכם על מערכת החוק, רק מוכיחה עד כמה שהמצב פה הולך ומתדרדר. בתור טבח בבאקום (ולא אני לא ערס עוד סטיגמה שנדבקה על טבחים אבל שיהיה...) ראיתי 3 דורות של מתגייסים או במילים אחרות את הנוער שגדל. ויש לי רק דבר אחד לומר אנחנו הולכים ומתדרדרים. הנוער של היום הוא פשוט זבל טהור, דור האינטרנט המפונק וחסר הכבוד לזולת .

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

מניסיוני עם ונדליזם בו ידעתי מי המזיקה לרכבי - המשטרה מתייחסת לנושא ברצינות.

אלא שגם אם ייפתח הליך פלילי אתה עדיין צריך לתבוע את העבריין אזרחית (תביעות קטנות במקרה זה).

האופציה של פעולת תגמול בהחלט מובנת, אבל ממש לא רצויה. חבל שאתה תשב בכלא בזמן שהוונדליסט

הצואתי יסתובב חופשי, רק כי היית חייב להשיג את הסיפוק של הרגע.

פורסם
לא רואים את השכבה הזאת של ההגנה אבל זה סיפור של בין 10 ל 15 אלף :\

מדובר על 500 ש"ח למטר רבוע.

מי אמר שצריך לצפות את כל הרכב? מספיק את האיזורים הקריטיים, דלתות, ואולי כנפיים קדמיות.

לי נראה שהוונדליסט המצוי עובר בצמוד לאוטו ומעביר "פס". במידה וזה לא עושה את העבודה, לא נראה לי שהוא יחזור כדי לבדוק למה. הצליח? טוב, לא הצליח? יעבור על יד הרכב הבא.

×
×
  • תוכן חדש...