Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחברת יס למשל למשרת מתקין/טכנאי,ברגע שמתקבלים לחברה יש קורס הכשרה של חודש.

שבמהלך הקורס אתה מקבל "שכר" אם אתה עוזב לפני שנה אתה משלם להם שכר של חודש

אם לא טועה. אז הם גם לא יכולים לגבות מעובד שעזב לפני שנה את הסכום? :roll:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני שמח שהחלטת מה אני יודע ומה לא.

לא נכנסתי איתך לכל מקרי הקצה או הגבלות וזכאות בנושא הנ"ל אבל הוא מאוד מורכב.

עובד בזמן ההכשרה אכן יקבל את שכר הבסיס ולא ראיתי שציינתי אחרת. בכלל, מה רצית לתת לו? תגמולים ותמריצים עצם היותו בלימודים מ8 עד 5???

אם נגעת בטענתי שעל הכשרה אתה לא מחוייב לקבל כסף אז אוכל בשמחה להפנות אותך למד"א - ארגון ציבורי שמכריח אותך לעבור קורס בטרם תוכל להצטרף לשירותיו, כמובן שאת עלות הקורס אתה משלם ואף אחד לא מבטיח לך עבודה לאחר מכן. אוכל בשמחה לציין עוד מקומות כאלו, אז כן, אתה לא מחוייב לקבל שכר על הכשרתך.

מעבר לכך על מנת שהכשרה תקוזז על העובד לשהות בעבודה פרק זמן מסויים שהמינימום בו הוא שבוע, כלומר אם בטרם עבר שבוע והחלטת לעזוב אתה לא תחוייב בעלות ההכשרה (שוב זה מזמני שהייתי שם וכבר עברה תקופה יפה, כיום דברים מתנהלים אחרת אני סבור כך שאין לתפוס שזה עדיין כך)

אין קשר בין איפה שאחותך עובדת ובאיזה תאגיד לבין ארגונים אחרים, כל ארגון הוא מקום בפני עצמו וכל ארגון יש את ניסוחי ועיגוני החוק לפי איך שהוא בוחר, אתה לא יכול לבוא ולהשליך את התנאים שבארגון של אחותך לתנאים של NOT (הוט) לדוגמא.

מעבר לכך היום אני נמצא בתפקיד אחר בארגון אחר שהוא לא מחייב על תקופת עבודה מסויימת וברגע עזיבתך אתה גם זכאי לפיצויים (לא שזה יקרה לפי איך שדברים מתנהלים) אז כן, גם אני מקבל פן שונה של הדברים כרגע ורואה וורוד. אבל ישנם אירגונים שגם אם תלך למשרד התמ"ת ותלין על תנאיך ועל כך שאתה מחוייב לא יעשו הרבה בנידון כי יש איזו הגבלה מעוגנת בחוק.

 

 

מה שמפתיע, איך משאלה על תפקיד בארגון X, השתנה כל נושא השרשור למשהו אחר בכלל :) חג שמח וכשר לכל בית ישראל

Confidence In Motion

פורסם

תמיד טוב לבוא עם דרישות משלך, זה משפר בהרבה את נקודת המבט עליך ואת התנאים שיוצבו לאחר מכן...

בכל אופן שיהיה בהצלחה ותעדכן מה קורה איתך, נשמח לשמוע שהתקבלת :mm_yeah:

Confidence In Motion

×
×
  • תוכן חדש...