Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברה שלי יש רנו מאגן שנת 2001 5 דלתות.

הבעיה היא שהיא לא מתעניינת באוטו ואם הוא נוסע אז הכל בסדר.

אבל לאוטו יש המון בעיות...

 

בנסיעות ארוכות המנוע לא מתחמם, אבל אם הוא מונע ולא נוסע במשך כחצי שעה אולי יותר,

החום מנוע עולה לשיא.

לי אין ידע במכוניות ולא מרנו מגאן בפרט.... כשפתחתי את מיכל המים של האלטרנטור בעוד המנוע החם,

ויצאו מים חומים כאלה בכמויות.

לאחר מכן שמתי מים רגילים והמשכתי לנסוע והכל היה רגיל.

ועדיין אני שם מים רגילים....

 

בנוסף לכך קרו מיקרים מעטים שהאוטו לא התניע למרות שהמצבר חדש והייתי צריך כבלים.

 

אני לא יודע איזה שמן מנוע צריך לאוטו ואיפה המדיד שמן של המנוע בישביל ליבדוק אם צריך.

אותו דבר שמן ברקס אני לא יודע איזה שמן צריך לאוטו ואיפה ממלאים.

ושמן גיר לפי מה שהבנתי מחליפים בכל טיפול אז אין מה ליבדוק.

 

אני מכווה שתוכלו לעזור אם לא בהכל אז בחלק מהדברים תודה רבה ניר אלון.

פורסם

ניר,

מה שהרכב הזה צריך, זה מוסך אמין, שמתמחה ברכבי רנו (לא חייב להיות מורשה יבואן).

אם תגיד לנו, מאיזה איזור אתם, תקבלו המלצות למוסך כזה.

רנו מגאן זה לא רכב מתאים להזנחה (מים מהברז, למשל ).

שמן מתאים הוא חצי סינטטי 10W-40, המלצת היצרן היא חברת ELF, המלצת היבואן - שמן של פז.

אמי מציע למלא ELF.

מדיד השמן נמצא במקום די נמוך , בחלק התחתון לפני המנוע (אפשר לראות טבעת של המדיד מלמעלה), הוא יותר קצר מאשר ברכבים אחרים והגישה אליו לא הכי נוחה - אבל מי שמכיר, אין לו בעיה.

שמן גיר לא מחליפים בשגרת הטיפולים (אולי התבלבלת עם שמן מנוע, שאותו כן מחליפים כל טיפול, כמו כן שרשמת אלטרנטור במקום רדיאטור).

בכל מיקרה, מי קירור בצבע חום זה לא סימן טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ניר,

מה שהרכב הזה צריך, זה מוסך אמין, שמתמחה ברכבי רנו (לא חייב להיות מורשה יבואן).

אם תגיד לנו, מאיזה איזור אתם, תקבלו המלצות למוסך כזה.

רנו מגאן זה לא רכב מתאים להזנחה (מים מהברז, למשל ).

שמן מתאים הוא חצי סינטטי 10W-40, המלצת היצרן היא חברת ELF, המלצת היבואן - שמן של פז.

אמי מציע למלא ELF.

מדיד השמן נמצא במקום די נמוך , בחלק התחתון לפני המנוע (אפשר לראות טבעת של המדיד מלמעלה), הוא יותר קצר מאשר ברכבים אחרים והגישה אליו לא הכי נוחה - אבל מי שמכיר, אין לו בעיה.

שמן גיר לא מחליפים בשגרת הטיפולים (אולי התבלבלת עם שמן מנוע, שאותו כן מחליפים כל טיפול, כמו כן שרשמת אלטרנטור במקום רדיאטור).

בכל מיקרה, מי קירור בצבע חום זה לא סימן טוב.

 

אנחנו מאשדוד....

עוד פעם צריך מוסך אותה אומר...

הרכב נכנס לטיפול ליפני חודש, וחיזוק מנוע (משהו כזה), רצועות חדשות ועוד.

 

עכשיו אני לא הבנתי משהו השמן שהמלצתה לי עליו הוא שמן למנוע או לגיר וכמה הוא עולה...?

אני ראיתי מתחת למנוע מדיד בצבע צהוב זה של המנוע או של הגיר??

 

מלפנים יש מיכל עם מסננת מה זה המיכל הזה...?

ויותר פנימה יש עוד מיכל שהפקק שלו מחובר לחשמל מה זה המיכל הזה?

 

ועוד שאלה כמה עולים מים לקירור המנוע???

פורסם

דיברתי על שמן מנוע

38cfea09e10bd786ff870d78d.72616920.29827187.group.jpg

 

עולה בסביבות 120 ש"ח ל 5 ליטר.

 

המדיד הוא של שמן מנוע.

 

נוזל קירור בצבע וורוד:

http://www.e-shetach.co.il/pl_product~90203~5~6.htm

 

בקשת להתחממות בעמידה - מה זה שיא? החום מגיע עד לקן האדום או ל 90 מעלות?

אגב, הגיוני שהרכב מתחמם פחות בנסיעה מהירה מאשר בעמידה - הרוח מקררת את המים ברדיאטור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
דיברתי על שמן מנוע

38cfea09e10bd786ff870d78d.72616920.29827187.group.jpg

 

עולה בסביבות 120 ש"ח ל 5 ליטר.

 

המדיד הוא של שמן מנוע.

 

נוזל קירור בצבע וורוד:

http://www.e-shetach.co.il/pl_product~90203~5~6.htm

 

בקשת להתחממות בעמידה - מה זה שיא? החום מגיע עד לקן האדום או ל 90 מעלות?

אגב, הגיוני שהרכב מתחמם פחות בנסיעה מהירה מאשר בעמידה - הרוח מקררת את המים ברדיאטור.

 

השמן שהמלצתה לי זה שמן מנוע? שברגע שהמדיד הצהוב מראה לי שחסר אני שם שמן בפקק הצהוב שעל המנוע או במדיד?

 

התחממות הרכב בעמידה הכוונה שמחוג חום המנוע הוא על הקו האדום....

 

מה לגבי שאר המיכלים אתה יודע להגיד לי מה הם?

 

ומוסך טוב באשדוד...?

פורסם

לדעתי, כן צריך לגשת למוסך בגלל התחממות (לא צריך להגיע לקן האדום),

מי קירור בצבע חום (חשש לכניסת שמן למי קירור)

בעיות הנעה.

 

בת"א יש מוסכים לא יקרים שמתמחים במגאן, למשל "אמיר&חזי"

http://www.musach.co.il/DetailsPrints.asp?id=580

 

באשדוד אני לא כל כך מכיר,

יש באשדוד מומחה לדיאגנוזת רכבי רנו.

כאן בהודעה 4 יש את הפרטים שלו.

אני רק לא בטוח שהוא מתעסק עם הבעיות כמו שלך.

בכל זאת, אולי כדאחי לשאול.

 

כאשר מדיד צהוב (בתחתי המנוע) מראה על מחסור בשמן, ממלאים שמן אל תוך פקק צהוב מעל המנוע .

בודקים כמות השמן כאשר מנוע קר והרכב עומד על משטח ישר.

בכללי, לא כדאי לערבב סוגי שמן, לכן הכי טוב להוסיף את אותו השמן שכבר נמצא ברכב (אתה יודע מה מילאו לך בטיפול האחרון במוסך?).

ולא צריך לצטט הודעות סמוכות (בטח לא שלמות).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לחברה שלי יש רנו מאגן שנת 2001 5 דלתות.

הבעיה היא שהיא לא מתעניינת באוטו ואם הוא נוסע אז הכל בסדר.

אבל לאוטו יש המון בעיות...

 

בנסיעות ארוכות המנוע לא מתחמם, אבל אם הוא מונע ולא נוסע במשך כחצי שעה אולי יותר,

החום מנוע עולה לשיא.

לי אין ידע במכוניות ולא מרנו מגאן בפרט.... כשפתחתי את מיכל המים של האלטרנטור בעוד המנוע החם,

ויצאו מים חומים כאלה בכמויות.

לאחר מכן שמתי מים רגילים והמשכתי לנסוע והכל היה רגיל.

ועדיין אני שם מים רגילים....

 

בנוסף לכך קרו מיקרים מעטים שהאוטו לא התניע למרות שהמצבר חדש והייתי צריך כבלים.

 

אני לא יודע איזה שמן מנוע צריך לאוטו ואיפה המדיד שמן של המנוע בישביל ליבדוק אם צריך.

אותו דבר שמן ברקס אני לא יודע איזה שמן צריך לאוטו ואיפה ממלאים.

ושמן גיר לפי מה שהבנתי מחליפים בכל טיפול אז אין מה ליבדוק.

 

אני מכווה שתוכלו לעזור אם לא בהכל אז בחלק מהדברים תודה רבה ניר אלון.

אל תכניס ראש בריא למיטה חולה

פורסם

d300,

למה בדיוק המשפט שלך תורם?

זה לא ייעוץ ברכישת הרכב - הרכב בבעלות חברתו של פותח השרשור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...